8

کشف ۲میلیارد تومان برنج و روغن احتکار شده در تهران

  • کد خبر : 296505
  • 30 اردیبهشت 1402 - 9:55
کشف ۲میلیارد تومان برنج و روغن احتکار شده در تهران
رئیس پلیس امنیت اقتصادی تهران بزرگ از کشف بیش از ۱۹ تن روغن و برنج احتکار شده خبر داد و گفت: کارشناسان ارزش کالاهای کشف شده را بیش از ۲۰ میلیارد ریال برآورد کرده‌اند.

به گزارش عصرشهروند در اخبار اقتصادی ، سرهنگ کارآگاه هدایت بهرامی رئیس پلیس امنیت اقتصادی تهران بزرگ گفت: با انجام اقدامات فنی و پلیسی مأموران پلیس امنیت اقتصادی تهران بزرگ موفق به شناسایی محل احتکار کالاهای ضروری در محدوده خیابان مولوی شدند.

وی افزود: در پی اقدامات اطلاعاتی و پلیسی مشخص شد مقادیری کالا در انباری به در خیابان مولوی احتکار شده است.

رئیس پلیس امنیت اقتصادی تهران بزرگ تصریح کرد: مأموران این پلیس محل موصوف را بازرسی که مشخص شد محل مورد نظر یک باب انبار شخصی بوده و مقادیری روغن و برنج در محل دپو که مدتی است در این محل احتکار و فاقد هرگونه اسناد و مدارک گمرکی بوده و کالاها در سامانه‌های انبار و وزارت صمت ثبت نشده است.

سرهنگ بهرامی ادامه داد: کالاها شامل روغن خوراکی و برنج احتکار شده بود که در این راستا پرونده تشکیل و به همراه متهم به مرجع قضائی معرفی شد. منبع

لینک کوتاه : https://asrshahrvand.com/?p=296505

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

.
.

ارائه خدمات مالی و مالیاتی در موسسه حسابداری محاسبان تلاشگر خبره

.

درباره پایگاه خبری عصر شهروند: عصر شهروند رسانه ای تخصصی در حوزه اخبار شهری است که با کنار گذاشتن ملاحظات و تعارفات معمول در پایگاه های خبری تحلیلی ، مطالبات و مشکلات شهروندان را در زمینه های گوناگون پیگیری می کند . از جمله اولویت های سایت عصر شهروند ، بازتاب واقعی اخبار استان تهران ،نگاه تحلیلی به مسائل و مشکلات شهروندان تهرانی ، نهایت دقت و سرعت در بازنشر اخبار ، رعایت امانتداری در خبرهای نقلی و دید همه جانبه ،صادقانه و بیطرفانه در تولید خبر است . عصر شهروند همه تلاش خود را برای ایجاد روحیه امیدواری در بین همشهریان تهرانی و پرهیز از ایجاد تشویش در جامعه می کند . امید است به یاری شما همشهریان عزیز عصر شهروند بتواند گامی هرچند کوچک در مسیر اطلاع رسانی صحیح و مفید در جامعه بردارد و پیگیر مشکلات و دغدغه های شهروندان از اعضای شورای شهر تهران ، مدیران و مسئولین استان تهران باشد .