3

کنایه یک استاد دانشگاه به شهرداری تهران

  • کد خبر : 297651
  • 05 مرداد 1402 - 8:13
کنایه یک استاد دانشگاه به شهرداری تهران
یک استاد دانشگاه و زلزله شناس به تصویر قرار گرفتن سطل زباله زیر یک سر در واکنش نشان داد.

به گزارش عصرشهروند، میان گیر و گرفتاری شهرداری تهران برای آلودگی هوا و حمل و نقل عمومی شاید سهم کمتری به زیباسازی و توجه به زیبایی شهر برسد، از این روی هرازگاهی تصاویری از این شهر منتشر می‌شود که نشان دهنده بی‌توجهی به زیبایی تهران است.

درهمین‌باره، دکتر فریبرز ناطق الهی، استاد دانشگاه، با ارسال این تصویر نوشت: «این تصویر در خیابان مولوی و آن طرف‌ها گرفته شد است که متاسفانه سردر به آن زیبایی اول اینکه نه مرمت و بازسازی شده است که نمایی فوق العاده از آجر کاری برای درب ورودی منزلی قدیم است، و نه در حفظ و نگهداری آن کوششی شده است که متاسفانه همانطور که در عکس دیده می شود به زباله دان شهرداری تبدیل شده است .

این روزها اگر برای عزاداری‌های روزهای محرم به آن مناطق تشریف ببرید متوجه می‌شوید بسیاری از این سردرهای فوق العاده با یک بازسازی ساده امکان تبدیل شدن به منطقه «توریستی سردرها» وجود دارد.

بنده حتی حاضرم با حقوق ناچیز معلمی خود اگر اجازه پیدا کنم آنرا بازسازی کنم.» منبع

لینک کوتاه : https://asrshahrvand.com/?p=297651

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

.
.

ارائه خدمات مالی و مالیاتی در موسسه حسابداری محاسبان تلاشگر خبره

.

درباره پایگاه خبری عصر شهروند: عصر شهروند رسانه ای تخصصی در حوزه اخبار شهری است که با کنار گذاشتن ملاحظات و تعارفات معمول در پایگاه های خبری تحلیلی ، مطالبات و مشکلات شهروندان را در زمینه های گوناگون پیگیری می کند . از جمله اولویت های سایت عصر شهروند ، بازتاب واقعی اخبار استان تهران ،نگاه تحلیلی به مسائل و مشکلات شهروندان تهرانی ، نهایت دقت و سرعت در بازنشر اخبار ، رعایت امانتداری در خبرهای نقلی و دید همه جانبه ،صادقانه و بیطرفانه در تولید خبر است . عصر شهروند همه تلاش خود را برای ایجاد روحیه امیدواری در بین همشهریان تهرانی و پرهیز از ایجاد تشویش در جامعه می کند . امید است به یاری شما همشهریان عزیز عصر شهروند بتواند گامی هرچند کوچک در مسیر اطلاع رسانی صحیح و مفید در جامعه بردارد و پیگیر مشکلات و دغدغه های شهروندان از اعضای شورای شهر تهران ، مدیران و مسئولین استان تهران باشد .