7

گروه پرسپولیس و الدحیل گروه مرگ است

  • کد خبر : 267985
  • 02 مهر 1399 - 15:40
گروه پرسپولیس و الدحیل گروه مرگ است
یک روزنامه قطری از گروه سوم لیگ قهرمانان آسیا به عنوان گروه مرگ این رقابت‌ها یاد کرد.

به گزارش عصر شهروند اخبار پرسپولیس ، یک روزنامه قطری از گروه سوم لیگ قهرمانان آسیا به عنوان گروه مرگ این رقابت‌ها یاد کرد.

روزنامه «الرایه» قطر با انتشار گزارشی نتایج هفته پنجم لیگ قهرمانان آسیا و دو نماینده قطر در این رقابت ها را زیر ذره بین برده است. الدحیل و السد دو تیم قطری حاضر در لیگ قهرمانان آسیا هستند.
بخشی از این گزارش مربوط به گروه سوم با حضور تیم های پرسپولیس ایران، الدحیل قطر، الشارجه امارات و التعاون عربستان است.
الرایه درباره این گروه نوشت: «این گروه شبیه به گروه مرگ مسابقات است چرا که تاکنون هیچ تیم صعود کننده ای از آن مشخص نشده است و هر چهار تیم شانس صعود به مرحله بعد را دارند. مسابقات هفته پایانی در تعیین تیم های صعود کننده به مرحله یک هشتم بسیار تعیین کننده است.
الدحیل در بازی با پرسپولیس مستحق پیروزی بود چرا که تیم بهتری نشان داد. صرفنظراز سطح این رقابت ها، آنچه مهم است پیروزی و کسب تمام امتیازات برای قطعی کردن صعود به مرحله بعدی است. الدحیل در بازی آخر به مصاف التعاون می رود و برای قطعی کردن صعودش نیاز به پیروزی دارد.» منبع

لینک کوتاه : https://asrshahrvand.com/?p=267985

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

.
.

ارائه خدمات مالی و مالیاتی در موسسه حسابداری محاسبان تلاشگر خبره

.

درباره پایگاه خبری عصر شهروند: عصر شهروند رسانه ای تخصصی در حوزه اخبار شهری است که با کنار گذاشتن ملاحظات و تعارفات معمول در پایگاه های خبری تحلیلی ، مطالبات و مشکلات شهروندان را در زمینه های گوناگون پیگیری می کند . از جمله اولویت های سایت عصر شهروند ، بازتاب واقعی اخبار استان تهران ،نگاه تحلیلی به مسائل و مشکلات شهروندان تهرانی ، نهایت دقت و سرعت در بازنشر اخبار ، رعایت امانتداری در خبرهای نقلی و دید همه جانبه ،صادقانه و بیطرفانه در تولید خبر است . عصر شهروند همه تلاش خود را برای ایجاد روحیه امیدواری در بین همشهریان تهرانی و پرهیز از ایجاد تشویش در جامعه می کند . امید است به یاری شما همشهریان عزیز عصر شهروند بتواند گامی هرچند کوچک در مسیر اطلاع رسانی صحیح و مفید در جامعه بردارد و پیگیر مشکلات و دغدغه های شهروندان از اعضای شورای شهر تهران ، مدیران و مسئولین استان تهران باشد .