11

گزینه پرسپولیس در ماشین‌سازی ماندگار شد

  • کد خبر : 272931
  • 25 آبان 1399 - 13:30
گزینه پرسپولیس در ماشین‌سازی ماندگار شد
مدیرعامل باشگاه ماشین سازی توضیحاتی را در خصوص بازگشت پیمان بابایی و همچنین سرانجام پرونده بابک مرادی ارائه کرد.

به گزارش عصرشهروند ورزشی ، سیدمحمد سیدعلوی درمورد حضور پیمان بابایی (مهاجم قرضی فصل گذشته سومقاییت آذربایجان) در تمرینات تیم فوتبال ماشین سازی تبریز اظهار داشت: بابایی با ما قرارداد دو ساله دارد و در حال حاضر هم مشغول تمرین است. یکسری مشکلاتی وجود داشت که ما او را آزاد گذاشته بودیم تا به تراکتور یا هر تیم دیگری می‌خواهد برود، اما به هر صورت این اتفاق نیفتاد و الان دوباره در جمع بازیکنان ماشین سازی و در تیم ما ماندگار شده است.

علوی در خصوص فسخ یکطرفه شاهین توکلی و اعتراض باشگاه تبریزی به این مساله گفت: از طریق وکیل باشگاه در حال پیگیری این پرونده هستیم. جلسه‌ای در کمیته استیناف برگزار شد و طی آن قرار شد دو طرف با هم به توافق برسند. نمی‌خواهیم به زور کسی را در تیم نگه داریم و قرار است در دو سه روز آینده با هم صحبت کنیم و به جمع بندی در مورد صدور رضایتنامه برسیم. اگر طی یک هفته به توافق نرسیم بعد از آن جلسه دیگری در کمیته وضعیت فدراسیون فوتبال برگزار می‌شود و این کمیته تصمیم نهایی را می‌گیرد.

وی در مورد انتقال بابک مرادی به استقلال و فسخ یک طرفه این بازیکن با ماشین سازی عنوان کرد: این پرونده هم مانند پرونده توکلی است. ما طلب غرامت کردیم و منتظر اعلام زمان برگزاری جلسه توسط کمیته استیناف هستیم. به خود این کمیته هم اعلام کردیم که آماده حضور در جلسه‌ایم.   منبع

لینک کوتاه : https://asrshahrvand.com/?p=272931

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

.
.

ارائه خدمات مالی و مالیاتی در موسسه حسابداری محاسبان تلاشگر خبره

.

درباره پایگاه خبری عصر شهروند: عصر شهروند رسانه ای تخصصی در حوزه اخبار شهری است که با کنار گذاشتن ملاحظات و تعارفات معمول در پایگاه های خبری تحلیلی ، مطالبات و مشکلات شهروندان را در زمینه های گوناگون پیگیری می کند . از جمله اولویت های سایت عصر شهروند ، بازتاب واقعی اخبار استان تهران ،نگاه تحلیلی به مسائل و مشکلات شهروندان تهرانی ، نهایت دقت و سرعت در بازنشر اخبار ، رعایت امانتداری در خبرهای نقلی و دید همه جانبه ،صادقانه و بیطرفانه در تولید خبر است . عصر شهروند همه تلاش خود را برای ایجاد روحیه امیدواری در بین همشهریان تهرانی و پرهیز از ایجاد تشویش در جامعه می کند . امید است به یاری شما همشهریان عزیز عصر شهروند بتواند گامی هرچند کوچک در مسیر اطلاع رسانی صحیح و مفید در جامعه بردارد و پیگیر مشکلات و دغدغه های شهروندان از اعضای شورای شهر تهران ، مدیران و مسئولین استان تهران باشد .