9

یک استقلال جدید به لیگ یک رسید

  • کد خبر : 266025
  • 03 شهریور 1399 - 10:58
یک استقلال جدید به لیگ یک رسید
در هفته پایانی دیدارهای گروه الف لیگ دسته دوم تیم استقلال ملاثانی توانست جواز صعود به لیگ یک را به دست آورد.

به گزارش عصر شهروند ورزشی ، دیدارهای هفته پایانی گروه الف لیگ دسته دوم در حالی دقایقی قبل به پایان رسید که چهار تیم شانس صعود به لیگ دسته اول را داشتند و در نهایت تیم استقلال ملاثانی توانست مستقیما به رقابت‌های فصل آتی لیگ یک صعود کند؛ در حساس‌ترین بازی امشب دو تیم مدعی فولاد نوین اهواز و خیبر خرم آباد به مصاف یکدیگر رفتند که فولادی‌ها توانستند این جدال ۶ امتیازی را به سود خود به پایان ببرند، هر چند برد شاگردان حسن هوری نتوانست آن‌ها را مسافر لیگ یک کند.

استقلال ملاثانی در خانه توانست با چهار گل از سد میلادمهر تهران بگذرد؛ استقلالی‌ها که در شرایطی کاملا برابر با خیبر خرم آباد و صرفا به دلیل نتایج ضعیف در دوئل‌های رو در رو جایگاه دوم را در اختیار داشتند، با این پیروزی و شکست خیبر خود را در جایگاه اول جدول قرار دادند و به لیگ یک صعود کردند.

تیم شهرداری آستارا دیگر مدعی صعود به لیگ یک هم توانست با سه گل در قزوین، کاسپین را از پیش روی بردارد تا آستارایی‌ها به مرحله پلی‌آف صعود کنند و برای رسیدن به لیگ یک باید مقابل پاس همدان قرار گیرند.

سه شنبه قرار است قرعه کشی مرحله پلی‌آف برگزار شود و زمان برگزاری مرحله پلی‌آف و همچنین دیدار فینال میان چوکا تالش و استقلال ملاثانی هنوز مشخص نیست اما قطعا مسئولان سازمان لیگ در نظر دارند تا این مسابقه را پس از ایام عزاداری تاسوعا و عاشورای حسینی برگزار کنند. منبع

لینک کوتاه : https://asrshahrvand.com/?p=266025

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

.
.

ارائه خدمات مالی و مالیاتی در موسسه حسابداری محاسبان تلاشگر خبره

.

درباره پایگاه خبری عصر شهروند: عصر شهروند رسانه ای تخصصی در حوزه اخبار شهری است که با کنار گذاشتن ملاحظات و تعارفات معمول در پایگاه های خبری تحلیلی ، مطالبات و مشکلات شهروندان را در زمینه های گوناگون پیگیری می کند . از جمله اولویت های سایت عصر شهروند ، بازتاب واقعی اخبار استان تهران ،نگاه تحلیلی به مسائل و مشکلات شهروندان تهرانی ، نهایت دقت و سرعت در بازنشر اخبار ، رعایت امانتداری در خبرهای نقلی و دید همه جانبه ،صادقانه و بیطرفانه در تولید خبر است . عصر شهروند همه تلاش خود را برای ایجاد روحیه امیدواری در بین همشهریان تهرانی و پرهیز از ایجاد تشویش در جامعه می کند . امید است به یاری شما همشهریان عزیز عصر شهروند بتواند گامی هرچند کوچک در مسیر اطلاع رسانی صحیح و مفید در جامعه بردارد و پیگیر مشکلات و دغدغه های شهروندان از اعضای شورای شهر تهران ، مدیران و مسئولین استان تهران باشد .