11

یک بازیکن استقلال از بزرگترین بازندگان فصل نقل و انتقالات لیگ برتر

  • کد خبر : 285376
  • 07 مهر 1400 - 10:24
یک بازیکن استقلال از بزرگترین بازندگان فصل نقل و انتقالات لیگ برتر
اگر شایعات درست باشد، رشید مظاهری را باید یکی از بزرگ‌ترین بازندگان فصل نقل‌وانتقالات دانست.

به گزارش عصرشهروند ورزشی، دو بازیکن بلاتکلیف استقلال یعنی فرشید اسماعیلی و رشید مظاهری منتظر بودند احمد مددی برود تا شاید با حضور کادر مدیریتی جدید، آنها هم در استقلال ماندگار شوند. حالا مصطفی آجورلو بر مسند مدیریت باشگاه نشسته و فعلا هم تمام حرکاتش باب میل فرهاد مجیدی بوده است. با این حساب به‌نظر می‌رسد اگر سرمربی استقلال تمایل داشته باشد، قرارداد این دو بازیکن هم تمدید خواهد شد.

دست‌کم تا لحظه تنظیم این مطلب خبر رسمی در مورد سرنوشت فرشید و رشید منتشر نشده، اما گمانه‌زنی‌های گسترده حاکی از آن است که اسماعیلی شانس بیشتری برای ادامه حضور در استقلال دارد .

گویا فرهاد مجیدی بدش نمی‌آید هافبک تهاجمی تیمش را نگه دارد، اما دیگر روی حفظ مظاهری نظری ندارد؛ مخصوصا که این دروازه‌بان در آستانه بازی با الهلال عربستان قراردادش را فسخ کرد .

اگر شایعات درست باشد، رشید مظاهری را باید یکی از بزرگ‌ترین بازندگان فصل نقل‌وانتقالات دانست.

او که سابقه درخشش در ذوب‌آهن را دارد، بعدها به شکلی عجیب و بسیار پرتنش از تراکتور جدا شد و حتی این تیم را در فینال جام حذفی برابر همین استقلال تنها گذاشت. در جمع آبی‌پوشان هم مظاهری با محمود فکری درگیر شد، بعد پشت خط حسین حسینی روی نیمکت ماند و حالا هم به‌نظر می‌رسد جایی در سپاهان ندارد.

وضع اخیر مظاهری در شرایطی است که به‌نظر نمی‌رسد هیچ باشگاه بزرگی به جذب او تمایل داشته باشد. تکلیف پرسپولیس که روشن است، تراکتور هم که با رشید به هم زده، سپاهان و گل‌گهر دروازه‌بان گرفته‌اند و خلاصه باید دید سرنوشت مظاهری برای لیگ۲۱ چه خواهد شد. منبع

لینک کوتاه : https://asrshahrvand.com/?p=285376

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

.
.

ارائه خدمات مالی و مالیاتی در موسسه حسابداری محاسبان تلاشگر خبره

.

درباره پایگاه خبری عصر شهروند: عصر شهروند رسانه ای تخصصی در حوزه اخبار شهری است که با کنار گذاشتن ملاحظات و تعارفات معمول در پایگاه های خبری تحلیلی ، مطالبات و مشکلات شهروندان را در زمینه های گوناگون پیگیری می کند . از جمله اولویت های سایت عصر شهروند ، بازتاب واقعی اخبار استان تهران ،نگاه تحلیلی به مسائل و مشکلات شهروندان تهرانی ، نهایت دقت و سرعت در بازنشر اخبار ، رعایت امانتداری در خبرهای نقلی و دید همه جانبه ،صادقانه و بیطرفانه در تولید خبر است . عصر شهروند همه تلاش خود را برای ایجاد روحیه امیدواری در بین همشهریان تهرانی و پرهیز از ایجاد تشویش در جامعه می کند . امید است به یاری شما همشهریان عزیز عصر شهروند بتواند گامی هرچند کوچک در مسیر اطلاع رسانی صحیح و مفید در جامعه بردارد و پیگیر مشکلات و دغدغه های شهروندان از اعضای شورای شهر تهران ، مدیران و مسئولین استان تهران باشد .