11

۲۸ درصد از درآمدهای شهرداری تهران پایدار است

  • کد خبر : 289716
  • 04 فروردین 1401 - 1:30
۲۸ درصد از درآمدهای شهرداری تهران پایدار است
رئیس کمیته بودجه شورای اسلامی شهر تهران گفت: ۲۸ درصد از درآمدهای سال ۱۴۰۱ شهرداری تهران، درآمد پایدار است.

به گزارش عصرشهروند در اخبار شورای شهر ، میثم مظفر درباره سهم درآمدهای پایدار در بودجه سال ۱۴۰۱ شهرداری تهران اظهارداشت: درآمد پایدار در بودجه سال ۱۴۰۱ با افزایش سه درصدی به ۲۸ درصد رسیده است.

وی افزود: درآمدهای پایدار شهرداری تهران از حوزه های مانند مالیات بر ارزش افزوده، عوارض نوسازی و پسماند تامین می شود.

مظفر، سهم درآمد شهرداری تهران از حوزه شهرسازی را نیز ۴۴ درصد عنوان کرد و گفت: سهم بودجه از حوزه شهرسازی نسبت به سال گذشته تنها یک درصد افزایش داشته است.

رئیس کمیته بودجه شورای اسلامی شهر تهران تاکید کرد: هم‌چنین از کل بودجه سال آتی شهرداری تهران، ۴۵ درصد هزینه ای، ۴۱ درصد بودجه تملک دارایی سرمایه ای و ۱۴ درصد تملک دارایی مالی است.

وی اظهار داشت: از کل بودجه شهرداری تهران ۷۶ درصد درآمدها، ۱۶ درصد واگذاری دارایی سرمایه ای و ۸ درصد واگذاری دارایی مالی را تشکیل می‌دهد.

اعضای شورای اسلامی شهر تهران لایحه بودجه و تبصره‌های بودجه ۱۴۰۱ شهرداری تهران را با رقم ۵۰ هزار و ۳۷۰ میلیارد تومان تصویب کردند. منبع

لینک کوتاه : https://asrshahrvand.com/?p=289716

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

.
.

ارائه خدمات مالی و مالیاتی در موسسه حسابداری محاسبان تلاشگر خبره

.

درباره پایگاه خبری عصر شهروند: عصر شهروند رسانه ای تخصصی در حوزه اخبار شهری است که با کنار گذاشتن ملاحظات و تعارفات معمول در پایگاه های خبری تحلیلی ، مطالبات و مشکلات شهروندان را در زمینه های گوناگون پیگیری می کند . از جمله اولویت های سایت عصر شهروند ، بازتاب واقعی اخبار استان تهران ،نگاه تحلیلی به مسائل و مشکلات شهروندان تهرانی ، نهایت دقت و سرعت در بازنشر اخبار ، رعایت امانتداری در خبرهای نقلی و دید همه جانبه ،صادقانه و بیطرفانه در تولید خبر است . عصر شهروند همه تلاش خود را برای ایجاد روحیه امیدواری در بین همشهریان تهرانی و پرهیز از ایجاد تشویش در جامعه می کند . امید است به یاری شما همشهریان عزیز عصر شهروند بتواند گامی هرچند کوچک در مسیر اطلاع رسانی صحیح و مفید در جامعه بردارد و پیگیر مشکلات و دغدغه های شهروندان از اعضای شورای شهر تهران ، مدیران و مسئولین استان تهران باشد .