8

۳ شرط استراماچونی برای بازگشت به استقلال

  • کد خبر : 266557
  • 15 شهریور 1399 - 13:18
۳ شرط استراماچونی برای بازگشت به استقلال
جان‌لوکا دی‌مارتزیو در گزارشی از شرایط بازگشت استراماچونی به استقلال نوشت.

به گزارش عصر شهروند ورزشی ، جان‌لوکا دی‌مارتزیو در گزارشی به مسئله استراماچونی و استقلال پس از فینال حذفی پرداخت.

خبرنگار مشهور ایتالیایی در وب‌سایت شخصی خود نوشت: پس از باخت استقلال مقابل تراکتور در فینال جام حذفی، ناراحتی بزرگی طرفداران این باشگاه را فراگرفت.

او ادامه داد: پس از این اتفاق باشگاه در بیانیه‌ای رسمی تایید کرد که می خواهد «آندره‌آ استراماچونی» را به ایران و نیمکت استقلال بازگرداند.

او در ادامه نوشت: مدیران باشگاه استقلال هفته گذشته به رم برای صحبت با مدیربرنامه استراماچونی سفر کردند و پیشنهادی به او ارائه دادند. آندره‌آ استراماچونی حالا که برای سومین بار پدر شده باید تصمیم بگیرد که در این شرایط کرونایی و سختی‌های سفر آینده خود را رقم بزند.

دی‌مارتزیو البته به قانون ممنوعیت جذب بازیکن و مربی خارجی نیز اشاره کرد و گفت: البته فدارسیون فوتبال ایران در حال حاضر قانونی دارد که خارجی‌ها نمی توانند وارد کشور شوند مگر کسانی که در گذشته آنجا باشند به مانند استراماچونی ولی مربی سابق اینترمیلان منتظر ضمانتی از سوی استقلال است.

این خبرنگار از ۳ شرط برای بازگشت حرف زد و گفت: استراماچونی با «یک برنامه جدی، تایید بهترین بازیکنان و یک قرارداد منصفانه» شرط برای بازگشت به استقلال گذاشته است.

دی‌مارتزیو در ادامه نوشت: دو طرف در حال مذاکره هستند. استراماچونی شش ماه پس از مربیگری در استقلال در دسامبر ۲۰۱۹ باشگاه را ترک کرد.منبع

لینک کوتاه : https://asrshahrvand.com/?p=266557

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

.
.

ارائه خدمات مالی و مالیاتی در موسسه حسابداری محاسبان تلاشگر خبره

.

درباره پایگاه خبری عصر شهروند: عصر شهروند رسانه ای تخصصی در حوزه اخبار شهری است که با کنار گذاشتن ملاحظات و تعارفات معمول در پایگاه های خبری تحلیلی ، مطالبات و مشکلات شهروندان را در زمینه های گوناگون پیگیری می کند . از جمله اولویت های سایت عصر شهروند ، بازتاب واقعی اخبار استان تهران ،نگاه تحلیلی به مسائل و مشکلات شهروندان تهرانی ، نهایت دقت و سرعت در بازنشر اخبار ، رعایت امانتداری در خبرهای نقلی و دید همه جانبه ،صادقانه و بیطرفانه در تولید خبر است . عصر شهروند همه تلاش خود را برای ایجاد روحیه امیدواری در بین همشهریان تهرانی و پرهیز از ایجاد تشویش در جامعه می کند . امید است به یاری شما همشهریان عزیز عصر شهروند بتواند گامی هرچند کوچک در مسیر اطلاع رسانی صحیح و مفید در جامعه بردارد و پیگیر مشکلات و دغدغه های شهروندان از اعضای شورای شهر تهران ، مدیران و مسئولین استان تهران باشد .