8

۷ پرسپولیسی بدون ویزا راهی قطر شدند

  • کد خبر : 266961
  • 21 شهریور 1399 - 14:11
۷ پرسپولیسی بدون ویزا راهی قطر شدند
کاروان تیم فوتبال پرسپولیس صبح امروز درحالی راهی قطر شد که 7 عضو آن همچنان روادید ندارند.

به گزارش عصر شهروند ورزشی ، اعضای تیم فوتبال پرسپولیس امروز با پرواز چارتر برای حضور در ادامه رقابت های لیگ قهرمانان آسیا عازم دوحه قطر می شوند.

با وجود اینکه پیش از این اعلام شده بود هواپیمای حامل اعضای این تیم ساعت ۸:۱۵ دقیقه به دوحه پرواز می کند این امر دقایقی به تاخیر افتاد.

تا شب گذشته ویزای یحیی گل محمدی، داود فنایی، حمید مطهری و مظاهر رحیم پور از اعضای کادرفنی پرسپولیس و حامد لک، بشار رسن و احسان حسینی از بازیکنان تیم صادر نشده بود که در نهایت با پیگیری های افشین پیروانی و مساعدت سفارت ایران در قطر قرار بر این شد این ۷ نفر بدون ویزا راهی دوحه شوند و در فرودگاه سفیر ایران برای دریافت روادید این نفرات اقدامات لازم را انجام دهد.

نکته جالب درباره سفر شاگردان یحیی گل محمدی این است که بازیکنان این تیم برخلاف اعضای کادر فنی با کت و شلوارها رسمی و متحد الشکل به این سفر رفتند. البته احمد نوراللهی با لباسی متفاوت از سایر هم تیمش هایش داخل هواپیما شد.

همچنین پرسپولیسی ها پس از رسیدن به فرودگاه دوحه تست کرونا می دهند و سپس برای یک روز به قرنطینه می روند. منبع

لینک کوتاه : https://asrshahrvand.com/?p=266961

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

.
.

ارائه خدمات مالی و مالیاتی در موسسه حسابداری محاسبان تلاشگر خبره

.

درباره پایگاه خبری عصر شهروند: عصر شهروند رسانه ای تخصصی در حوزه اخبار شهری است که با کنار گذاشتن ملاحظات و تعارفات معمول در پایگاه های خبری تحلیلی ، مطالبات و مشکلات شهروندان را در زمینه های گوناگون پیگیری می کند . از جمله اولویت های سایت عصر شهروند ، بازتاب واقعی اخبار استان تهران ،نگاه تحلیلی به مسائل و مشکلات شهروندان تهرانی ، نهایت دقت و سرعت در بازنشر اخبار ، رعایت امانتداری در خبرهای نقلی و دید همه جانبه ،صادقانه و بیطرفانه در تولید خبر است . عصر شهروند همه تلاش خود را برای ایجاد روحیه امیدواری در بین همشهریان تهرانی و پرهیز از ایجاد تشویش در جامعه می کند . امید است به یاری شما همشهریان عزیز عصر شهروند بتواند گامی هرچند کوچک در مسیر اطلاع رسانی صحیح و مفید در جامعه بردارد و پیگیر مشکلات و دغدغه های شهروندان از اعضای شورای شهر تهران ، مدیران و مسئولین استان تهران باشد .