8

۸۵ هزار دلار دیگر به حساب مربی سابق پرسپولیس نشست

  • کد خبر : 271110
  • 03 آبان 1399 - 14:27
۸۵ هزار دلار دیگر به حساب مربی سابق پرسپولیس نشست
با تأیید وکیل برانکو ایوانکوویچ، ۸۵ هزار دلار دیگر از مطالبات این مربی به حساب او نشست.

به گزارش عصرشهروند ورزشی ، با تأیید وکیل برانکو ایوانکوویچ، ۸۵ هزار دلار دیگر از مطالبات این مربی به حساب او نشست.

باشگاه پرسپولیس روز گذشته اعلام کرد ۸۵ هزار دلار دیگر از مطالبات برانکو ایوانکوویچ به حساب این مربی پرداخت شده است و امروز (شنبه) با اعلام دارو بوشیچ، وکیل برانکو، این پول به حساب این مربی کروات نشسته است.

دارو بوشیچ همچنین درباره رقم باقی‌مانده بدهی برانکو گفت: بخش عمده‌ای از مطالبات پرداخت شده و فکر می‌کنم تنها نزدیک به ۴۰ هزار یوروی دیگر باقی مانده است.

وی در پاسخ به این پرسش که آیا پرداخت مطالبات برانکو را به اطلاع فیفا رسانده است یا خیر؟ خاطرنشان کرد: بله، در نامه‌ای تمام این موارد را به فیفا گزارش داده‌ایم.

وکیل برانکو همچنین در واکنش به خبر استعفای مهدی رسول‌پناه نیز تصریح کرد: واقعا از شنیدن این خبر متأسف شدم، چون تمام پولی که به برانکو پرداخت شد با تلاش رسول‌پناه بود و او این کار را انجام داد. منبع

لینک کوتاه : https://asrshahrvand.com/?p=271110

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

.
.

ارائه خدمات مالی و مالیاتی در موسسه حسابداری محاسبان تلاشگر خبره

.

درباره پایگاه خبری عصر شهروند: عصر شهروند رسانه ای تخصصی در حوزه اخبار شهری است که با کنار گذاشتن ملاحظات و تعارفات معمول در پایگاه های خبری تحلیلی ، مطالبات و مشکلات شهروندان را در زمینه های گوناگون پیگیری می کند . از جمله اولویت های سایت عصر شهروند ، بازتاب واقعی اخبار استان تهران ،نگاه تحلیلی به مسائل و مشکلات شهروندان تهرانی ، نهایت دقت و سرعت در بازنشر اخبار ، رعایت امانتداری در خبرهای نقلی و دید همه جانبه ،صادقانه و بیطرفانه در تولید خبر است . عصر شهروند همه تلاش خود را برای ایجاد روحیه امیدواری در بین همشهریان تهرانی و پرهیز از ایجاد تشویش در جامعه می کند . امید است به یاری شما همشهریان عزیز عصر شهروند بتواند گامی هرچند کوچک در مسیر اطلاع رسانی صحیح و مفید در جامعه بردارد و پیگیر مشکلات و دغدغه های شهروندان از اعضای شورای شهر تهران ، مدیران و مسئولین استان تهران باشد .