20

مسابقه عصر جدید احسان علیخانی ؛ راهنمای شرکت در مسابقه و صفر تا صد این برنامه استعدادیابی

  • کد خبر : 10946
  • 04 اسفند 1397 - 10:59
مسابقه عصر جدید احسان علیخانی ؛ راهنمای شرکت در مسابقه و صفر تا صد این برنامه استعدادیابی

عصر جدید احسان علیخانی عصر جدید احسان علیخانی پس از کش و قوس های فراوان و تیزر های خوش آب و رنگ و اینستانوشته های طوفانی چند هفته پیش٬ در آخرین هفته بهمن ماه نود و هفت روی آنتن شبکه ۳ سیما رفت تا ملت همیشه منتظر٬ منتظر طوفان احسان شبکه ۳ پیش از اجرای […]

عصر جدید احسان علیخانی

عصر جدید احسان علیخانی پس از کش و قوس های فراوان و تیزر های خوش آب و رنگ و اینستانوشته های طوفانی چند هفته پیش٬ در آخرین هفته بهمن ماه نود و هفت روی آنتن شبکه ۳ سیما رفت تا ملت همیشه منتظر٬ منتظر طوفان احسان شبکه ۳ پیش از اجرای نوروز ۹۸ او باشند. برنامه استعدادیابی عصر جدید٬ عنوان جدید ترین ساخته احسان علیخانی است که تلاش دارد در ۲۶ برنامه در فصل اول٬ ۵۰ استعداد برتری که از میان هزاران ویدیو ارسال شده از سراسر کشور توسط هیات انتخاب٬ بررسی نهایی شده است٬ معرفی کند و جایزه نفیس میلیونی را با حمایت «به پرداخت ملت»٬ به ۵ برنده خوش شانس پرداخت کند. اینستاگرام عصر جدید٬ شما را تا حدی با فیدبک ملت در پخش های  اولیه آشنا می کند.

حتما بخوانید : همه چیز درباره پارسا خائف و اینستاگرامش : رازهای موفقیت صدای جادویی

عصر جدید شبکه ۳ ؛ عصری جدید در کپی کاری رسانه ملی

لوکیشن٬ طرح٬ میزانسن٬ انتخاب داوران و همان جیغ و سوت و هورایی که در عصر جدید احسان شاهدیم٬ صد ها برابر بهتر و عجیب تر و هیجان انگیز تر را در «آمریکاز گات تلنت آمریکایی» ها دیده بودیم. باز هم رسانه ملی در روزگار قهر مخاطب٬ به دنبال یک ریکاوری ضربتی رفت تا در روز های پایانی سال٬ مخاطب فراری را به تلویزیون برگرداند. سرپرستی این تریاژ، به عهده تهیه کننده و مجری جوان و محبوب «ماه عسل» گذاشته شد تا تلویزیون از همه ظرفیت هایش در نیمه دوم سال نود و هفت برای نگهداشتن مخاطب٬ استفاده کند. به خصوص که شبکه ۳ به عنوان یکی از پر بیننده ترین شبکه های سنتی سیما٬ رقابت سختی با شبکه نسیم داشته و دارد.

عصر جدید احسان علیخانی

شرایط شرکت در برنامه عصر جدید

تنها راه شرکت در برنامه عصر جدید٬ تهیه یک ویدیو چند دقیقه ای از استعداد خودتان است که توانایی و مهارت های شما را به نمایش بگذارد. اصلا نیاز نیست برای  تهیه ویدیو٬ به استودیو های گران مراکز استان مراجعه کنید. موبایل را بردارید و در اختیار یکی از آشنایان قرار داده و توانایی و مهارت خود را ظرف چند دقیقه اجرا کنید. توجه کنید که اجرای شما به گونه ای باشد که در صورت پذیرش توسط هیات انتخاب برنامه٬ قابلیت اجرا در محدوده استیج را داشته باشد.

ویدیو شما می تواند استعداد شما را در عرصه های: خوانندگی٬ نوازندگی٬ آکروبات٬ تردستی٬ نقاشی٬ بازیگری٬ دابسمش٬ تقلید صدا و سایه و استنداپ و امثالهم به نمایش گذارد.

به موارد زیر توجه کنید:

  • این برنامه٬ هیچ محدودیت سنی برای متقاضیان در نظر نگرفته است. به شایعات توجه نکنید.
  • شرکت در این برنامه تلویزیونی٬ کاملا رایگان است.
  • نیازی به تهیه تیزر تبلیغاتی گران قیمت نیست. نمایش استعداد و مهارت ویژه شما فقط ارزشمند است.
  • ویدیو های متقاضیان شرکت در این برنامه٬ بایستی حداکثر ۳۰۰ ثانیه یعنی ۵ دقیقه باشد.
  • ویدیو هایی متقاضیان شرکت در برنامه عصر جدید٬ باید رزولوشن تصویری بالا داشته باشد.
  • ویدیو های شما نباید به صورت عمودی ضبط شود. ویدیو ها را به حالت افقی بگیرید.
  • در ویدیویی که ضبط می کنید٬ باید این جمله را در ابتدا و انتهای ویدیو بیان کنید تا مشخص شود که این ویدیو برای این برنامه و توسط شما ضبط شده است: این ویدیو٬ جهت شرکت در برنامه عصر جدید تهیه می شود.
  • فقط متقاضیانی که دارای ویژگی خاص و استعداد و مهارت ارزنده در عرصه های ورزشی٬ هنری و سرگرمی هستند٬ بایستی ویدیو خود را ارسال کنند. اگر کارآفرین یا محقق برجسته یا مدرس انگیزشی یا بورس باز حرفه ای هستید٬ این برنامه٬ میزبان شما نخواهد بود.
  • اگر ویدیوی شما با عدم رعایت موازین اخلاقی و شرعی رسانه ملی همراه باشد٬ به مرحله بررسی توسط هیات انتخاب نخواهد رسید.
  • اگر ویدیو شما به صورت گروهی تهیه می شود٬ بایستی مشخصات شرکت کنندگان ارائه شود.
  • برای آپلود ویدیو هایی که اماده کرده اید٬ بایستی یک فرم الکترونیکی را که در سایت عصر جدید (asrejadid.ir) قرار دارد تکمیل کنید.
  • به منظور آپلود ویدیو٬ بایستی کد ملی و شماره موبایل و پست الکترونیک خود را وارد کنید. افرادی که به صورت گروهی شرکت می کنند٬ یک نماینده باید معرفی کنند.
  • ویدیو های شما باید در فرمت: MP4, MKV. AVI, 3GP, WMV, WEBM, MOV باشد.
  • اگر ویدیو ارسالی شما٬ توسط هیات انتخاب برنامه٬ بررسی شد و مورد تایید هیات قرار گرفت٬ ظرف مدت کوتاهی از طرف این برنامه با شما تماس گرفته خواهد شد تا برای اجرای حضوری برنامه خود٬ به دفتر برنامه عصر جدید رفته و در حضور داوران٬ استعداد خود را معرفی کنید.
  • تنها افرادی که برنامه خود را در حضور داوران اجرا کنند و امتیازات لازم را کسب نمایند٬ شانس حضور در برنامه تلویزیونی را خواهند داشت. لذا ارسال ویدیو٬ هیچ تضمینی به دعوت شما به برنامه نیست.
  • افراد مشمول حضور در باشگاه مهارت برنامه عصر جدید هستند که روی استیج برنامه تلویزیونی عصر جدید٬ اجرای خود را در حضور ۴ داور برنامه٬ ارائه کرده و موفق به کسب حد نصاب لازم برای حضور در بخش های بعدی نشده اند. لذا٬ ویدیوهای رد شده در مرحله اول٬ در این قسمت٬ شانس حضور ندارند.
  • به منظور شرکت در برنامه عصر جدید به عنوان تماشاچی٬ می‌بایست فرم حضور به عنوان تماشاچی را پر کنید. این فرم٬ از نیمه دوم اسفند ماه ۹۷٬ فعال خواهد شد. ثبت نام حضور تماشاگران در ۲۶ برنامه فصل اول عصر جدید٬ صرفا از طریق سایت اینترنتی صورت می گیرد. لذا از تماس با روابط عمومی شبکه ۳ سیما خودداری کنید.
  • هیچ سایت یا کانال تلگرامی و صفحه اینستاگرامی٬ جز آن چه در سایت عصر جدید معرفی شده است٬ نمایندگی و کارگزاری این برنامه را ندارد. مراقبت کلاهبرداری مجازی و مجرمان سایبر باشید.
  • هیچ پیامکی برای دعوت هموطنان برای حضور داوطلبانه یا پولی در برنامه٬ ارسال نمی‌شود. موارد تخلف را به پلیس فتا استان محل سکونت٬ اعلام کنید.

داستان برنامه اول عصر جدید : پیروزی منتالیست

نخستین برنامه عصر جدید شبکه ۳ روی آنتن رفت و در میان شرکت کنندگان که از دوبلور و فوتبالیست تا خواننده و شعبده باز و نقاش و ژیمناست در آن حضور داشتند٬ داوران برنامه که ۲ هنرپیشه و یک موزیسین خوش نام و یک دانش آموخته رسانه دانشگاه امام صادق در آن به چشم می خورد٬ قرعه فال را به نام «سعید فتحی روشن» زدند و برنده نخستین برنامه٬ منتالیست شناخته شده ایران است که در چند سال اخیر٬‌ هنرنمایی های شگفت انگیزش را در برنامه های داخلی و برون مرزی رسانه ملی دیده بودیم.

سعید فتحی روشن٬ کسی که ذهن ها را می خواند٬ استاد هیپنوتیزم است٬ اجسام را با قدرت چشمانش٬ بین زمان و آسمان معلق می کند و ظرف چند ثانیه٬ قدرت تحرک را از هر انسانی می گیرد٬ با یک برنامه فوق العاده و باور نکردنی٬ استعداد علمی و جذاب و نفس گیرش را در یک پیش بینی فوتبال٬ به رخ داوران٬ تماشاگران و ملت ایران رساند تا بتوان او را یکی از ۵ گزینه نهایی فصل  اول برنامه عصر جدید از هم اکنون بدانیم.

دنیای منتالیست ها٬ دنیای شگفت انگیزهاست. دنیای پی بردن به راز خلقت و انرژی های کیهانی و آن چه  که در کتاب و مشق و دفتر٬ نیاموخته و ندیده ایم. اما وجود دارد و منتالیست ها از یک چیز٬ خیلی ناراحت می شوند و آن این که: هنر و توانایی آن ها را با جادو و جمبل٬ همتراز بدانیم. چون هر کاری می کنند٬ پایه علمی دارد و باید در فیزیک دنبال کنیم.

داستان برنامه اول عصر جدید: پیروزی منتالیست

سعید فتحی روشن پیش از ورود به استیج نورانی عصر جدید ٬ نتیجه یک مسابقه فوتبال بین دو تیم خیالی را پیش بینی کرد و ان را داخل برگه ای نوشت و پس از ورود به برنامه٬ آن را بر گردن یکی از تماشاچی ها انداخت. سپس از داوران خواست تا ۲ تیم را انتخاب و تعداد گل زده و خورده و البته تعداد خطاهی این بازی خیالی را بنویسند. سپس٬ برگه ای که از قبل نوشته شده بود را به امین حیایی داد و او در کمال ناباوری٬ با همان پیش بینی مواجه شد که سعید فتحی روشن٬ فکرش را می کرد و این قدرت ذهن خوانی را نشان می دهد.

سعید فتحی روشن چند ماه پیش نیز به صورت کامل٬ اتفاقات یک بازی فوتبال را در اینستاگرامش پیش بینی کرده بود . . .

بگذریم . . .

از منتالیست ها تا سوپر مغزهای برتر

یک ساعت و ۴۰ دقیقه٬ ۳۵۰ تماشاگر٬ ۴ داور٬ ده ها عامل پشت صحنه و میلیون ها بیینده تلویزیونی منتظر هنرنمایی استعدادهای جوان این مرز و بوم خواهند بود تا آن چه را قبلا در اینستاگرام و فیس بوک و آپارات و یوتیوب شاهد بودند٬ اکنون در قاب تلویزیون و از طریق کنداکتور رسانه ملی تماشا کنند. خواه نقاش باشد خواه دوبلور و آواز خوان و منتالیست. ما قبلا هم استعدادهای فوق برتر را دیده بودیم و همچنان شاهد هستیم و شاهکار علیخانی٬ چیز عجیبی نیست!

از منتالیست ها تا سوپر مغزهای برتر

رضا رشیدپور٬ اوایل سال ۹۷ از استاد بیات موحد٬ ریاضی دان و یکی از سوپر مغز های ایران و جهان دعوت کرد تا به برنامه اش بیاید و نبوغ خود را به نمایش بگذارد. او همان فردی است که دهه هفتاد در برنامه ذهن برتر٬ نفر اول  شد.

او می تواند ظرف چند ثانیه٬ اعداد ده ها رقمی را در هم ضرب و تقسیم کند یا لگاریتم فلان عدد چهل رقمی را ظرف کسری از ثانیه بیان کند یا ظرف ۱ ساعت٬ عددی  با ۵ هزار رقم را حفظ کند! او٬ یکی از معدود اعضای باشگاه سوپر مغز های جهان است و اکنون٬ مدرس دانشگاه بوده و والحق٬ نمونه اش نه در ایران٬ بلکه در دنیا نادر است.

خوب وقتی چنین افرادی از منتالیست ها تا ذهن های فوق برتر در  چنین برنامه ای حضور پیدا می کنند٬ شما اگر به ۱۰ زبان زنده دنیا هم  مسلط باشید و بتوانید ظرف ۳ دقیقه٬ بهترین نقاشی های ممکن را بکشید و  . .  .٬ جایی برای عرضه اندام شما نمی ماند. قضیه وقتی تراژیک می شود که با دلایل عجیب و غریب و بعضا کودکانه داورانی که ژست روشنفکری و هنرمندی می گیرند٬ استعدادی نادیده گرفته می شود و ضربدر قرمز دریافت می کند. . .

برنامه عصر جدید احتمالا با این ترکیب داوران٬ در بخش های بعدی٬ با انتقادات گسترده ای از سمت مخاطبان به نسبت داوری ها همراه خواهد شد. اگر چه اتکا به آرای مردمی و اعضای  پشت صحنه برنامه عصر جدید نیز در دستور کار عوامل برای انتخاب استعداد های برتر قرار دارد٬ اما شاید از هم اکنون انتقاد شماره ۱ را بتوان به احسان خان وارد دانست که برای ترکیب داوران چهار گانه٬ گزینه هایی بهتر در اختیار داشت و .. .

کپی ناشیانه از امریکاز گات تلنت

برنامه استعدا دیابی عصر جدید ٬ حتی برای کسانی که دو دقیقه از برنامه آمریکاز گات تلنت و برنامه های ترکی و عربی و تایلندی استعداد یابی پخش شده در یک دهه اخیر را دیده اند٬ ایده ای جدید و خلاقانه به نظر نمی رسد. کپی معمولی و تکراری از ایده های نوآورانه ای مثل کارهای سایمون کاول و هایدی کلوم در سال های اخیر بود. با این تفاوت که آنجا٬ امکان عرضه اندام بهتر و قوی تر مردان و زنان روبروی داورانی که از سلبریتی های حوزه کاری خود در سطح جهان بودند وجود داشت و اینجا٬ همه چیز در چارچوب قواعد نوشته و نانوشته رسانه ملی گنجانده شده بود و این با روح پرورش خلاقیت و شکار استعداد ناب٬ منافات دارد.

برنامه استعدا دیابی عصر جدید

برنامه های کپی کاری شده رسانه ملی از برنامه های تلویزیونی کشورهای شرقی و غربی٬ اصلا تازگی ندارد. از برنامه کمدی مهران مدیری (دورهمی) که کپی یک برنامه هندی بود تا برنامه «کودک شو» و «خندوانه » و «برنده باش» محمد رضا گلزار٬ همه و همه نشان می دهد که دست برنامه سازان رسانه ملی برای ایده پردازی و تفکرات جریان ساز رسانه ای و فرهنگی٬ خالی خالی است و در روزگار قهر مخاطب٬ چاره ای جز پناه آوردن به ژانرهایی که چسبندگی ذهنی مخاطب همراه آن است٬ ندارند.

نمونه بومی شده آمریکاز گات تلنت و بسیاری از برنامه های غربی و شرقی که این روز ها در ماهواره می بینیم٬ در شبکه های رسانه ملی در حال ساخت و پخش است و با جادوی ستاره مربع های اپلیکیشن های موبایل از روبیکا تا به پرداخت ملت٬ هزینه های ساخت و تولید آن تامین می شود. وقتی تلویزیون را روشن کنید٬ مجریان و برنامه سازان به شما التماس می کنند که گوشی را بردارید و فلان عدد را به فلان شماره پیامک کنید تا در قرعه کشی های میلیونی و .. .  شرکت کنید! از فوتبال گرفته  تا مسابقه هنری و ورزشی و مذهبی .  . . .

بودجه رسانه ملی در سال ۹۸ کاهش یافته  است و سازمان عریض و طویل صدا و سیما٬ روزگار بی پولی را سپری می کند. سلبریتی های ورزش و هنر و رسانه و ادب و سیاست٬ کورسویی برای جذب مخاطب رسانه ملی در این روزهای اقتصاد ایران و ذهن های خسته مردم از  دلار ۱۹ هزار تومانی و سکه ۵  میلیونی و گوشت ۱۰۰ هزار تومانی هستند.

تقلیل سطح انتظارات از مسابقه

دیده شدن در دنیای امروزی٬ نیازی به صدا و سیما ندارد. بسیاری از فشن بلاگرها٬ یوتیوبرها٬ فودبلاگرها٬ توریسم بلاگرها و فعالان فضای مجازی٬ درآمد های میلیونی و مخاطبان میلیونی دارند. این واقعیت تلخی برای همه رسانه ها است که دیگر کسی در عصر قرن بیست و یکم٬ برای معروفیت٬ به آن ها نیاز ندارد. این واقعیت را رسانه ملی ما فهمیده و عصر جدیدش٬ تلاشی است برای برون رفت از این واقعیت تلخ.

اهتمامی ناشیانه که به نظر نمی رسد مثل «برنده باش» که قرار بود کتابخوانی را گسترش دهد٬ کار ژرف و شگرفی کرده و ما را به جز آشنایی مجدد با نام های مطرح شناخته شده (مثل سعید فتحی روشن)٬ با استعداد های ناب خارق العاده ای دیگر٬ آشنا کند.

عصر جدید ٬ عصر جدید کپی کاری های رسانه ملی در آغاز دهه پنجم انقلاب اسلامی است. اتکا به ژانرهایی که امتحان پس داده و ذهن مخاطب غرب زده قصه ما نیز٬ از قضا٬ با آن همراه است. همه این ها خوب است. هیچ کس با جیغ و سوت و صوت و دست و هورا مخالف نیست. نه با نقاشی نه با آواز و نه دوبله و نه شعبده نه  ذهن خوانی و نه ژیمناستیک. حتی با کپی کاری و خرج کردن از اعتماد مخاطب. با این ها مخالف نیستیم. اما:

  • مگر قرار نبود رسانه ملی٬ دانشگاه ملی باشد؟
  • جایگاه کتاب و کتابخوانی در رسانه ملی چه شد؟
  • آیا برای تبلیغات رسانه ملی٬ زنان٬ جایگاهی بیش از تبلیغ پوشک بچه و شامپو و سس و چای ندارند؟
  • آیا با تداوم برنامه های کپی کاری شده رسانه ملی٬ رسانه ملی می تواند جایگاهی الهام بخش برای برنامه سازان شبکه های شرقی و غربی داشته باشد؟
  • آیا عصر جدید احسان علیخانی٬ رانت جدیدی به به پرداخت ملت و اپ های زیر مجموعه است؟
  • آیا کپی کاری های آمریکایی رسانه ملی٬ با رویکرد استکبار ستیزی آن همراستا است؟

برای قضاوت عصر جدید ٬ فعلا زود است و باید منتظر ماند و دید که آیا واقعا٬ این برنامه می تواند صدای رسای استعدادهای خاموش و هنرمند ۳۱ استان کشور درقاب رسانه ملی باشد و ماحصلش٬ اتفاق تازه ای در استعدادیابی ایران را رقم بزند یا خیر؟ ۵ هزار ویدیو ارسالی ظرف ۲ ماه از زمان اطلاع رسانی برنامه نشان می دهد که استقبال٬ هنوز شگفت انگیز نیست و باید صبور بود . . .

نظر شما درباره قسمت های اول عصر جدید چیست؟


بیشتر بخوانید :

مسابقه عصر جدید

مسابقه تلویزیونی استعداد یابی شبکه ۳ سیما که عصر جدید نام دارد٬ توسط احسان علیخانی ٬ مجری خوش‌نام و صاحب  سبک رسانه ملی بزودی روی کنداکتور پخش دی ماه ۹۷ می رود. احسان علیخانی در شب یلدا٬ ۳۰ آذر ماه با انتشار تیزری از این مسابقه تلویزیونی در اینستاگرام ۱.۵  میلیون فالوری خود٬ خبر از پخش این برنامه مهیج تلویزیونی  در هفته های اول زمستان ۹۷ داد.

حتما بخوانید : استایل هنرپیشه‌های سینمای ایران در جشنواره فیلم فجر ۹۷

موضوعی که با استقبال گسترده هوادارانش روبرو شد و تا کنون هزاران کامنت زیر این اینستانوشته احسان خان علیخانی درج شده است. اما او در یک اقدام ژورنالیستی هوشمندانه٬ از ارائه هر گونه اطلاعات تکمیلی خودداری کرد تا جامعه نسبت به این موضوع حساس تر شود.

راه اندازی یک مسابقه تلویزیونی در شبکه سوم سیما توسط چهره های شناخته شده٬ از برنامه های علی فروغی٬ مدیر جوان شبکه ۳ (پسر  باجناق دکتر  حداد عادل) است که به نظر می رسد قصد دارد تا شمار مخاطبان این شبکه پر بیننده را با برنامه سازی های جدید توسط سلبریتی ها٬ افزایش دهد. از اواسط دی ماه ۹۷ نیز ویژه برنامه جام ملت های آسیا که در امارات برگزار می شود روی انتن شبکه ۳ می رود و انتظار می رود که روزهای سرد دی ماه ۹۷  برای شبکه ۳ بسیار  داغ باشد. حتی بدون حضور عادل  خان فردوسی پور!

چندی پیش٬ در ادامه روند برنامه سازی  های شبکه ۳ با چهره های معروف٬ مسابقه  تلویزیونی برنده باش با مجری گردی سوپر استار سینمای ایران (محمد رضا گلزار) روی آنتن رفت که با جوایز هیجان انگیزش ده ها میلون تومانی٬ با استقبال خوب هواداران این شبکه و طرفداران گلزار روبرو شده  است. به نظر می رسد شبکه ۳ تلاش دارد تا با برنده باش و عصر جدید ٬ بخشی از میلون ها مخاطب شبکه نسیم را که با خندوانه و دورهمی و شبی با عبدی  در آخر هفته ها٬ پر بیننده شده است٬ به این سمت بکشاند. ان هم با حضور سلبریتی های شناخته شده و نوستالژیکی چون احسان علیخانی.

چند ماه پیش بود که مدیر جوان شبکه ۳ در برنامه حالا خورشید رضا رشید پور٬ از پخش برنامه تلویزیونی  به مجری گری احسان علیخانی  در شب  های زمستان خبر داده بود که به گفته وی٬ یک شو استعدادیابی بوده و پس  از اخبار ساعت ۲۲ شبکه ۳ سیما روی آنتن می زود. احتمالا چون برنامه برنده باش محمد رضا گلزار٬ آخر هفته ها پخش می شود٬ عصر جدید احسان علیخانی با برنده باش محمد رضا گلزار٬ تداخل نکرده و شاهد پخش آن در  اوایل هفته باشیم.

حتما بخوانید : لاکچری گردی شبکه ۳ از « برنده باش » گلزار تا « عصر جدید » علیخانی!

اینستاگرام احسان علیخانی

احسان علیخانی در پست اینستاگرامی  کوتاهی که به مناسبت پیش تولید برنامه استعدادیابی تلویزیونی خود منتشر  کرد٬ جزییاتی از این برنامه ارائه نکرد.  اما به نظر می رسد که برنامه عصر جدید احسان علیخانی در شب های زمستان شبکه ۳ سیما قصد دارد تا چهره های  جدیدی را به عرصه هنر و فرهنگ و بازیگری کشور معرفی کند. چهره هایی که نه شاخ اینستاگرام هستند و نه ژن خوب و نه حتی در رسانه ها و فضای مجازی درباره آن ها چیزهای زیادی شنیده ایم.

مسابقه تلویزیونی استعداد یابی توسط احسان علیخانی

باید منتظر  ماند و دید که احسان علیخانی در این تجربه جدید ۹۷ تا پیش از رمضان ۹۸ و فصل جدیدی از ماه عسل٬ قصد دارد چگونه با مخاطبان و هواردانش در ارتباط باشد. برنامه تلویزیونی عصر جدید  احسان علیخانی٬ شعار: عصری برای تو را در تیزر یک و نیم دقیقه ای خود معرفی می کند.

اینستاگرام و تلگرام برنامه عصر جدید

برنامه استعدادیابی عصر جدید احسان علیخانی دارای یک صفحه اینستاگرام است که ۴۸ ساعت پس از معرفی آن توسط علیخانی٬ بیش از ۲۰ هزار فالور پیدا کرد و برای کسب اطلاعات بیش تر به این نشانی مراجعه کنید. کانال تلگرام مسابقه تلویزیونی برنامه عصر جدید احسان علیخانی نیز در این نشانی ارائه شده که به شما درباره شرکت در مسابقه و شیوه ثبت نام در مسابقه عصر جدید و هم چنین مدارکی که باید متقاضیان شرکت در برنامه و تماشاچی ها در اختیار برنامه ساز و مسئولان شبکه ۳ قرار دهند اطلاعات خوبی می دهد.

صفحه اختصاصی مسابقه تلویزیونی عصر جدید احسان علیخانی

(تصویری  از پست های اینستاگرامی صفحه اختصاصی مسابقه تلویزیونی  عصر جدید احسان علیخانی)

 برنامه مسابقه استعدادیابی عصر جدید به کارگردانی و تهیه کنندگی احسان علیخانی

(تصویر شماری از پست های منتشر شده در صفحه اینستاگرامی اختصاصی برنامه مسابقه استعدادیابی عصر جدید به کارگردانی و تهیه کنندگی احسان علیخانی)

در صفحه اینستاگرام برنامه تلویزیونی عصر جدید آمده است که درها به روی تو باز می شود تا برای درخشش این جا باشی یا نگاه ها خیره به توست یا برای دیده شدن اینجا باشید.

احسان علیخانی هنوز  جزییات بیش تری درباره این برنامه منتشر نکرده است و در روزهای آینده در همین گزارش به روز رسانی خواهد شد. آن چه مسلم است٬ عصر جدید علیخانی٬ اهتمامی است برای معرفی استعدادهای ورزشی و فرهنگی و هنری که درباره آن ها چیزهای زیادی نمی دانیم. احتمالا از منتالیست ها تا ذهن های برتر و حافظه های خارق العاده تا ورزشکاران قوی و تنومند و متخصصانی که می توانند شب های زمستانی ایرانیان را طوفانی و جذاب کنند.

گفتنی است احسان علیخانی در شبی که پرسپولیس نتوانست کاشیما آنتلرز را در جهنم صد هزار نفری تهران شکست دهد٬ از کیک تصویری خود به مناسبت سی و ششمین سالگرد تولدش در تهران رونمایی کرد.

کیک تولد احسان علیخانی

برای  آگهی از زمان پخش برنامه تلویزیونی استعدادیابی عصر جدید احسان علیخانی که در دی ماه ۹۷ روی آنتن شبکه ۳ می رود می توانید به کنداکتور شبکه ۳ در این لینک مراجعه کرده و اطلاعات بیش  تر کسب نمایید. انتظارت خود را از این برنامه در بخش کامنت با ما به اشتراک بگذارید.

لینک کوتاه : https://asrshahrvand.com/?p=10946

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 124در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۱۲۴
  1. خیلی خوبه و تمایل شرکت دارم

  2. Sherkat darasrjadid

  3. Sherkat dar barname tamashachi

  4. از نظر من با دیدی که از برنامه های مشابه در بیرون کشور دیدم شما از لحاظ داوری مشکل فروانی دارین که این داورها حتی شعور اینم ندارن که بزارن برنامه تموم بشه. لطفا برای ارتقا برنامه از داورهای مناسب و کارامد استفاده شود هر حرکتی از اینایی که مسابقه میدن هنر خاصی هست که حتما نباید به دردی بخورد لطفا از برنامه های مشابه خارجی بیشتر استفاده کنید. با تشکر از احسان علیخانی و کلیه همکارانش

  5. سلام و عرض ادب.
    ممنون بابت برنامه خوبتان.امیدوارم که هر قسمت که پخش می شود،کیفیت برنامه بهتر شود.یک پیشنهاد دارم،بنظرم اگر از داوران یک نفر ورزشکار یا بدلکار و همینطور دوبلور استفاده نمایید، عملکرد تیم داوریتان بهتر خواهد شد.
    به امید موفقیت روز افزون برنامه موبدان.
    یاعلی.

  6. چجوری باید شرکت کنیم؟

    • سلام برادر شهید والا مقام شهید مدافع حرم فرهنگی خادم حضرت معصومه س و مسجد مقدس جمکران اولین شهید فرهنگی شاغل کل کشور هستن برادر یک و نیم سال هست که شهید شدند ایشان فرزند هشت ساله ای دارند که روشن دل و نابینا هستند اگر مقدور هست در یک برنامه حضور داشته باشند و شعربرای پدرشان را بخوانند اگر بخواهید قسمتی از خواندن شعر را برایتان بفرستم لطفا تماس بگیرید

    • عصر جدید باعث شد کالای ایرانی توی انبار مانده به حق بین مردم ایران توزیع شود …قران میفرماید : چه بسا فکر میکنید چیزی برای شما شر است در حالیکه برای شما خیر است …

  7. چجوری باید شرکت کنیم تو مسابقه

    • سلام برادر شهید والا مقام شهید مدافع حرم فرهنگی خادم حضرت معصومه س و مسجد مقدس جمکران اولین شهید فرهنگی شاغل کل کشور هستن برادر یک و نیم سال هست که شهید شدند ایشان فرزند هشت ساله ای دارند که روشن دل و نابینا هستند اگر مقدور هست در یک برنامه حضور داشته باشند و شعربرای پدرشان را بخوانند اسم شهید مجید عسگری جمکرانی اگر بخواهید قسمتی از خواندن شعر را برایتان بفرستم لطفا تماس بگیرید

  8. شرکت در مسابقه خوانندگی عصر جدید ولی متسفانه نمیتونم چطور در برنامه شرکت کنم لطفا هرچه زودتر راهنمایم کنید ممنون میشم..باتشکر جلال مهاجر از شهرستان آذرشهر تبریز

  9. باعرض سلام چطور میتونم در برنامه شرکت کنم اگه راهنمایی کنید ممنون میشه باتشکر جلال مهاجر استان آذربایجان شرقی شهرستان آذرشهر شماره تماس

    • با سلام
      شما می بایست یک ویدیو کوتاه درست کنید و در این ویدیو در بخش آخرش اعلام کنید که این ویدیو برای شرکت شما در برنامه عصر جدید درست شده است. ویدیو شما باید به گونه ای باشد که نشان از استعداد و خلاقیت شما در یک زمینه خاص بوده و امکان اجرا در استیج برنامه عصر جدید که در قسمت اول مشاهده کردید را داشته باشد. مشخصات ویدیو و جزییات را در مطلب اشاره کردیم. شرکت در برنامه ٬ مستلزم پذیرش ویدیو شما توسط هیات انتخاب است. اگر رای مثبت گرفته شود٬ شما در کورس رقابت برای شرکت در برنامه قرار میگیرد. به دلیل ارسال بیش از ۶ هزار اثر٬ لازم است، اثر شما مبین یک استعداد ویژه باشد تا شانس شما برای شرکت نهایی در برنامه، ایجاد شود

  10. با سلام و عرض ادب خدمت جناب آقای علیخانی عزیز
    من خییییای شما رو دوستتون دارم به همین دلیل هم برادرانه میخوام پیشنهادی خدمتتون بدم . شما اگه میخواید برنامتون جذاب تر باشه باید داورهاتون را مطابق هر رشته ای که اجرا میشه انتخاب کنید حتما به این اصل اعتقاد دارید که برای هرکاری باید حتما از متخصص اون کار نظر خواست . با عرض پوزش من میخوام بدونم شخصی که بازیگر سینما و تلویزیونه چطور میتونه برای مثلا همون آقایی که کل علائم حیاتی خودش رو متوقف نظر کارشناسانه بده و … شماره همراه من لطفا تماس بگیرید آقای علیخانی تا در این خصوص مفصل با همدیگه صحبت کنیم

  11. سلام چطور میتونیم به عنوان تماشاچی شرکت کنیم ممنون میشم توضیح بدید

    • با سلام به شما. هنوز بخش ثبت نام آنلاین تماشاگران برای شرکت در برنامه عصر جدید٬ در سایت این برنامه باز نشده است. می بایست هر هفته به ایندکس سایت عصر جدید مراجعه کرده و در صورتی که لینک شرکت در برنامه فعال شده است٬ نسبت به ثبت نام در فرم اینترنتی اقدام کنید. ثبت نام٬ صرفا با فرم اینترنتی خواهد بود. با تشکر

  12. سلام ، ببخشید بنده برای ثبت اطلاعات در فیلد مشکل دارم هر کار ی میکنم ثبت نمیشه ، راهنمایی بفرمائید که چیکار کنم ؟

  13. 🔮برنامه عصرجدیدامروز چقدر خوشمزه بود این احسانم ترشی نخوره یه داوری میشه ها😁 قشنگ رای آقای حسینی رو عوض کرد گروه آکروژیم یاهمون آکروکمدی که ترکوندند اما متاسفانه داورهاچهارتاچراغ سفید ندادند بهشون ای داورهای بدجنس😬 اما احسان خوب موقعی اعتراض کرد دمش گرم مجری درجه یک که میگن یعنی ایشون! این گروه خیلی خوب باحرکات ورزشی و نمایشی یک آکروبات کمدی نو وبی بدیل رو ابداع کرد و موجبات خنده وشادی حضار رو فراهم آوردوالبته دوتا چراغ گرفتن برن برای انتخاب مردمی ، اما اونی که ساز جارویی زد ابداعش خیلی قشنگتر بود ازهمه مدل آهنگی زد چقدر خوب بود😁 ولی داورهای نفهم فقط به یه جزغله رای دادند که هیچی بارش نبود ومیتونست حتی با آرای مردمی هم به مرحله فینال بره😬😠 ولی مهم نیست اگه قرار براستعدادیابی و کشف شدنه اون دوتایی که من گفتم خیلی بهتر از انتخاب داورهای عصرجدیده که اصلا اهمیتی نداره .راستی ایمان قیاسی این دو سه روزه نقشش خیلی کمرنگ تر شده تو عصر جدید! کجاست ؟ مگه گزارشگر نبود؟ شاید احسان احساس کرده حضور دوتا میزبان لازم نیست و نحوه ی چیدمان وبرش و کادر بندی برنامه رو بهم میریزه برای حذف این تنش و متمرکز کردن توجه ها روی صحنه لازم دیده که ایمان دیگه گزارشگر نباشه اما قیاسی هم استعداد خوبی بودها شایدم فقط برای بازار گرمی اومده بود چون روز اول تو آنونس هم حضور داشت برای همین اومد گزارشگری اما احسانه دیگه نمیتونه پلان هارو کم کنه همونطور که نمیتونه از پرحرفی دست بکشه 😂 برای همین یه پشت صحنه درست کرده که مفصلا به پشت پرده ی این برنامه بپردازه و تاحد زیادی از پلان های برنامه ی اصلی رو که باعث سردرگمی مخاطب میشد کم کنه وبیشتر توجهات رو ببره روی صحنه و کار اون شرکت کننده اینطوری بدون حضور یه گزارشگر اضافی و گزارش همزمان پشت صحنه توبرنامه تولیدی که باعث تند شدن ریتم پلان ها وکات خوردن های سریع میشه جلوگیری کرد ونقش مجری رو به عنوان عضو جدید این سبک برنامه ها پررنگ تر کرد اینجوری خودش تسلط بیشتری رو برنامه داره وبرنامه روبهتر اداره میکنه به خصوص به همراه اون مانیتورها، بالاخره دوسه روز اول عصر جدید روز آزمون و خطا برای احسان علیخانی بود حتی اگه یادت باشه احسان روزهای اول خیلی تسلطی رو گفتارش ونحوه حرف زدنش نداشت و بیشتر با حرکات زبان بدن دنبال تاثیرگذاری روی داورها بود اصلا برای همین هم اونجاست امروز این نکته رو فهمیدم وقتی رای داور رو برگردوند البته کار گروه آکروکمدی هم فوق العاده بود داورها بیخودی چراغ قرمز دادن طرح دکور علیخانی هم با برنامه اصلی متفاوته نوع چیدمان برنامه هم متفاوته یعنی به جای یه گزارشگر بی خاصیت یه مجری تاثیرگذار اونجا حضور داره پس همچین کپی کپی هم نیست.

  14. سلام مهلت ارسال ویدیو تا چه زمانی میباشد؟

  15. با سلام و خسته نباشید خدمت اقای احسان علیخانی، به نظر من داورهای این مسابقه از لحاظ شخصیتی فوق العاده در سطح پایینی هستند، اگر این برنامه کپی از برنامه امریکایی تلنت شو میباشد اصلا داوران شخصیتی حتی برابر با داوران اون برنامه ندارند، شما باید یک ورزشکار حرفه ای، یک بازیگر استاد و یک موسیقیدان عالی جزوه داورها قرار میدادید، ممنون.

  16. سلام
    خواهشن داوراتون عوض کنن اگه شمارای گیری به عهده بینندگان گذاشتید چراخودتون رای منفی میدیدخواهشن انصراف دهید

  17. سلام،جناب علیخانی خواهشمندیم در ادامه مسابقه با داورهای درحال حاضر جدا تجدیدنظر کنید، البته اقای امین حیایی قابل احترام و با سخصیت تر از بقیه هستند

  18. باسلام.من باساختاراین برنامه بااینکه الگوبرداری شده موافق هستم چون یک عده افرادمستعدجایی رابرای ارائه هنرشون دارندکه خودشونونشون بدند.ولی باکادرداوری اصلاموافق نیستم.چون بعضی استعدادهارودرنطفه خفه میکنن.داورانی بسیارخشک وبی روح که اساساهیچ توجهی به سن وسال شرکت کننده ونوع هنری که ارائه میدن ندارن.دنبال کوچکترین نقطه ضعف میگردن و۹۹درصدمحسنات طرف ونادیده میگیرند.متاسفم ازانتخاب چنین داورانی که باعث ضعف این برنامه شده.ممنون

  19. سلام.عصرجدیدبرای کشورمابدنیست هرچندکپی برداری شده ازکشورهای دیگه س.ولی این برنامه باعث میشه یک عده هنرمندبیان وهنرشون وارائه بدن.که این خوبه.اماانتخاب داورهادرست نبوده وداورهاتون احساسی رای میدن وحتی دونفرشون تابع بقیه هستند.شایدرای نادرست داورهاباعث بشه یک هنرمندمستعدبرای همیشه صحنه روترک کنه.که این ازانتخاب نادرست داورهاست.امیدوارم ازداورهای قویتر.مردمی تر.وپراحساس تری استفاده بشه.باسپاس

  20. سلام‌من امید صادقی ۱۷ساله از همدان استعداد گزارش گری فوتبال دارم میخواستم ببینم چجوری باید ثبت نام کنم با
    تشکر

  21. با سلام .چطور میشه به عنوان تماشاچی شرکت کرد

  22. بسه از بس تو این کشور همش ب هنر و هنرمند بها دادین یکم هم ب نخبه های علمی بها بدین. ب این همه فارغ التحصیلی دکتر بیکار بها بدین

  23. بسه از بس تو این کشور همش ب هنر و هنرمند بها دادین یکم هم ب نخبه هاحی علمی بها بدین. ب این همه فارغ التحصیلی دکتر بیکار بها بدین

  24. باعرض سلام خدمت اقای احسان علیخانی عزیز ازطرفداراشم توروخدا هواشو داشته باشید کاش ایشون داور بودن خیلی دلش بزرگه از ته قلبم ارزو میکنم حمایتش کنن بهش رای بدن ماه عسلو بسازه .عوامل عسرجدید خسته نباشید دم عیدی ماروشاد کردید دست علی یارتون مخسوسا اقای علیخانی بامعرفت

  25. از برنامه خوبتوون تشکر.

  26. اقای علیخانی حتی اگه از تقلید ناشیانه برنامت بگذریم چگونه به خود اجازه داده ای باانتخاب چنین داورانی ناشی وکاملا فاقد شعور به بینندگان ایرانی توهیین کنی

  27. واقعا برای جامعه نا امید واری که ما جون ها توش زندگی میکنیم این یک برنامه تلوزیونی مانند برنده باش نیست که ٢میلیارد تومن سودخالص داشته باشه وبیاد ٢ملیون تومن جایزه بده
    عصرجدید برای تک تک افرادی مثل من بخدا قسم نعمته اما ای کاش منم میتونستم شرکت کنم حیف که خیلی محدوده این مسابقه 😭😭😭😞

  28. سلام از نظر من این برنامه ی خیلی خوبیه ولی داوران خوبی نداره اگر به برنامه های خارجی مشابه نگاه کنید یکی خواننده دیگری کسی از که سوپر استار درست می کنه و اینا برای داوری بهترند

  29. ‌‌من‌همه‌فرما‌رو‌پر‌کردم‌ولی‌ویدیو‌ارسال‌نمیشه‌
    ‌‌میزنه‌در‌حال‌ارسال‌ولی‌ارسال‌نمیشه‌
    میشه‌راهنمایی‌کنید‌ممنون؟

  30. سلام‌‌من‌همه‌چیو‌تکمیل‌کردم‌ولی‌ارسال
    نمیشه‌میشه‌‌راهنمایی‌کنید‌ممنون؟

  31. خدایاااااا من استعداد دارم خیلی هم دارم پدرم اجازه نمیده بهم که برم اینقدر غصه خوردم که

  32. با سلام. ۱.ایا امکانش هست حوزه روانشناسی رو با حوزه ی اجرای روی صحنه(مجری گری) ادغام کرد و تو برنامه شرکت کرد؟ ۲.از طرفی ایا مشکل نداره هر اجرایی با هر موضوعی تو فیلمی که واستون ارسال میکنیم با اجرای روی صحنه تشابه داشته باشه؟! ۳.تا چه تاریخی میتونیم تو مسابقه شرکت کنیم؟

  33. از آقای علیخانی درخواست ویدئو چک دارم در رابطه با شعبده باز و امین حیایی ، که شعبده باز رنگ رو درست اعلام میکند وامین حیایی به اشتباه کارت را جابجا میگذارد.
    با تشکر
    مهدی – نیک بخش

  34. سلام میخواستم پیشنهاد بدم که وقتی رای ۲ به ۲ میشه بهتره که مثل برنامه گلزار از نرم افزار رای گیری استفاده کنین که درصد موافق و مخالف بودن بینندگان با این نرم افزار مشخص بشه.. نه با کف زدن اینجوری رای های موافق و مخالف روی نمایشگر معلوم میشه دقیق تر و بهتر میشه تصمیم گیری کرد

  35. سلام آدرس عصرجدید کجاست ؟؟؟!!!!

  36. عالیه .من بینهایت بع بازیگری علاقه دارم بینهایت هم استعداد فوق العاده ای دارم اما نه زمان و نه فرصتی پیش اومده که خودمو نشون بدم از این برنامه عاجزانه درخواست دارم خواهش میکنم پیام منو ببینن

  37. سلام
    وقتی در برنامه ایی قراره که استعدادی پیدا بشه و شکوفا بشه
    مطمئنأ داورهایی نیاز داره که فهم وتشخیص استعداد رو داشته باشن ونه اینکه براساس حس وحال خودشون رای بدن
    سه گزینه داورها کاملا غلط و غیر تخصصی هستن
    همگیشون ایراد دارن و بهتره که عوض بشن

  38. فقط امین حیایی گزینه خوبیه ولی سه داور دیگه کاملا ضعیف و نابلد و واضحه که احساسی رای میدن

  39. با سلام و خدا قوت خدمت جناب اقای علیخانی و تمام عوامل برنامه عصر جدید . میخام ببینم میتونم برای یه برنامه آموزشی امدادو نجات در مورد جلوگیری از یک حادثه خیلی مهم که هیچ کجا هنوز براش آموزشی داده نشده و اصلا در موردش فکری نکردند و بیشتر هم کودکان قربانی این بی احتیاطی میشوند روبنده برنامه ای تهیه کردم که بتونم آموزش بدم و شاهد این اینجور حادثه های وحشتناک و دردناک نباشیم آیا امکانش هست؟
    ممنون میشم بهم خبر بدید تا بتونم شرکت کنم و قدم کوچکی برای جلوگیری از حوادث بردارم.
    ممنون

  40. سلام آقای علیخانی
    لطف کنید تمام داوران مسابقه عصر جدید را عوض کنید چونکه در مورد داوری اصلا هیچ چیز نمی فهمند نمی دانم با ابن همه استعداد و خلاقیت حضرتعالی چطور با قضاوت این افراد موافقت کردید بخدا قسم خیلی خیلی حق بسیاری از شرکت کنندگان را پایمال میکنند جواب این همه بی عدالتی و نامردی ها را باید حضرتعالی بدهی چونکه بسیاری از شرکت کنندگان را از تلاششان نا امید می کنند.
    در مورد هر هنر یا ورزش یا هر استعدادی باید کارشناس با تجربه و مرتبط با آن رشته داوری کند نه چهار نفر که هیچ چیزی در مورد استعداد شرکت کنندگان نمی دانند و رای بی خود بدهند. اصلا و ابدا به هیچ عنوان قضاوتشان صحیح نیست. خواهشمند است داوران را تغییر دهید و از کارشناسان با تجربه و با استعداد استفاده کنید
    با تشکر فراوان از استاد محترم جناب آقای علیخانی

  41. سلام . منم لر هستم . به نظر من اگه شرکت کننده های لر حتی گلوله اسلحه AK47 رو بعد شلیک با انگشت بگیرن بازم این داورا اونا رو انتخاب نمیکنن این تبعیضه

  42. شرکت به عنوان تماشا چی در برنامه چجوریه

  43. سلام وخسته نباشید مرسی از برنامه خوبتون

  44. سلام احسان علیخانی منم مخوام بیام مسابقه بدم تاببینی طنز چه

  45. سلام وخسته نباشید خدمت شما.چگونه باید بیاییم برنامه رو تماشا کنیم آدرس استدیو رو پیدا کنیم

  46. باسلام
    از داوران عزیز تقا ضا دارم آستانه تحمل داشته باشند بگذارند برنامه هر کس یا گروهی تمام بشه بعد رای خود را بدهند .
    خوب نیست وسط اجرا یک دفعه چراغ یا ضربدر قرمز رو بزنند

  47. تنها حرفی که دارم در مورد چهار داور محترم برنامه عصر جدیده،جناب علیخانی ما از شما توقع بیشتری داشتیم ،میدونم داورها رو شما انتخاب نکردید اما متآسفم برای یک برنامه نو و جدید در تلویزیون ایران که چنین داورهای بیخود و بیسواد و بی معرفتی رو انتخاب کردید،از چهار چهره داورها متنفرم مخصوصآ از اون خانم ازخودراضی و ازخودمتشکربیسواد و بی احساس و نفهم که واقعآ چیزی نمیفهمه همین،امین حیایی هم که جدیدآ حال و روزش تو تلویزیون معلومه خود فروخته بیسواد.

  48. هیئت داوران ضعیف می باشد .مثال یکی از چندین نمونه بارز :«« وقتی تفنگ مجهز به دوربین باشد هرکسی از زن و پیر و مهدکودکی و…..به هدف می زند …اونم در مسافت کم و اونم تفنگ بادی و ….اما دختر خانمی در جلوی چشم داوران با تفنگ بادی مسلح به دوربین تنظیم ومیزان شده راحت راحت تیراندازان و نظامیان و قهرمانان واقعی و ارزش عظیم هنر تیراندازی را به سخره می گیرد و بعد فینال هم میره ……فاجعه است .

  49. JaLAL:
    ۲۱:۵۰ ۱۳۹۸/۰۱/۰۸ ❮❯
    عصر جدید، اعتراض تیراندازان را برانگیخت

    عصر جدید، صدای اعتراض تیراندازان را بالا برد

    هنرنمایی یک بانوی جوان در برنامه تلویزیونی عصر جدید که شب گذشته از شبکه سه سیما پخش شد، واکنش های انتقادی تیراندازان کشور را برانگیخت.
    شلیک به اهداف مختلف از فاصله‌ای نزدیک و تعریف و تمجید غیرکارشناسانه داوران برنامه عصر جدید موجب شد تا ورزشکاران، مربیان و داوران تیراندازی کشور با انتشار گسترده تصاویر و فیلم‌های کوتاه این برنامه در فضای مجازی به شیوه‌های مختلف، انتقادها و دیدگاه های خود را در این باره بیان

    جای تاسف بود که این دختر خانم جلوی چشمان داوران ضعیف با دوربین نصب شده اونم در سالن و اونم با تفنگ بادی به هدف می زد و فینال رفت !!!!!! با تفنگ دوربین دار کلاه قرمزی و پیر وبیمار و…..هم می زند و این اهانت بود به نظامیان و قهرمانان و فدراسیون ومردم مخاطب و………و

  50. سلام من هر کاری میکنم ویدیو برای شرکت در برنامه عصر جدید ارسال نمیشه می تونید کمکم کنید

  51. من ۱۱ ام ساعت ۱۰ شب ویدیو رو ارسال کردم ایا بررسی میکنند یا مهلتش تمام شده؟

  52. عرض ادب واحترام ” برنامه خیلی خوبیه ولی یه اشکال بزرگ داره بنظرم شایسته است که در هر شب یه تعداد هم ردیف مسابقه بدن مثلا یک شب مخصوص خوانندها یک شب مخصوص اکروبات کارها ویک شب هم مخصوص ان های که هوش برتر دارند و….. اینطوری بهتر می شود داوری کرد وبرنده را مشخص کرد ممنون از برنامه خوبتان حسن خندان مهر از مشهد

  53. سلام.راهنمایی کنید.چرا با وجود رعایت همه قوانین ویدئوی من ارسال نمیشه؟

  54. سلام
    منم می خواهم درمسابقه عصرجدید شرکت کنم

  55. سلام داوراتون تا دیشب خیلی خوب بودن امشب خیلی احساسی رفتار کردن بنظر من یک داور باید منطقی باشه منطقی پاسخ بده نه این که با یک پیام تحت تاثیر قرار بگیرن بعدشم داور باید داور باشه اونجا مهمونی نیست از پذیرایی هم خبری نیست با دوتا آهنگ احساسات طرفا تو دستشون میگیرن .خواهشن منطقی تصمیم بگیرین .من یکی که خیلی داغ کردم با رای که دادن .ممنون از آریا عظیمی ‌نژاد خیلی خوشم اومد با رای که دادن .

  56. با سلام،و با تشکر از برنامه خوبتون…یه ویدئو فرستادم،و نوشت با موفقیت بارگذاری شد،خاستم ببینم راهی داره که مطمئن بشم که فرستاده شده یانه!!؟؟و اینکه اگه پذیرفته بشه،چه مدت طول میکشه که جواب بدین بهم،یا ز بزنید…!!؟؟؟ممنون میشم از جوابتون…

  57. سلام. خسته نباشید عزیزان. چرا فایل های ویدیویی ارسال نمیشن؟ برنامه ای با این همه هوادار و مخاطب پرشور حیف میشه اینهمه سوال کردن ولی جوابی براشون نمیذارین؟ حداقل دلیل ارسال نشدنش رو توضیح بدین ممنون میشیم. استعدادهای زیادی هستن که نوز ناشناخته موندن و میتونید شما کشفشون کنید افتخار برنامه بشه. تشکر از برنامه خوبتون

  58. خوبی به نیست

  59. در قسمت داوری گرچه نظر داوران مهم است ولی درحین اجرا زدن دکمه قرمز شکستن ذوق اشخاص یا افراد دور از اخلاق بوده موجب دل سردی جوانان و برنامه ریزان خواهد بود .امیدوارم ادم شید خخخخخخ بهتره صبر کنید بعد از اتمام برنامه نظر بدین

  60. سلام…برنامه بدی نیست اما داوری خیییلی ضعیفه خصوصا خانم نونهالی و اون عینکیه شما ک زحمت میکشین داوری بیارین ک بویی از قضاوت برده باشه ن جو زده باشه

  61. دوساله ک رشته رزمی نینجوتسو می رم و تکنیک های خوبی میزنم

  62. باسلام لطفا در خصوص داورها تجدید نظر فرمایید ادم حس میکنه که کمبودی دارند و کاملا مغرضانه نظر میدهند اقای عظیم پور که اصلا نمیزاره برنامه اجرا بشه عشقی درجا دکمه رو میزنه اینهمه غرور و خودخواهی سرمنشاش کجاست؟برای هیچ نظری هم دلیل مجاب کننده نداره فقط چون مطابق سلیقه اش نیست هم دکمه رو نمیزنه فقط رای منفی میده که نشون بده خیلی افق دید گسترده ای داره و این موارد به چشمش نمیاد کاش حداقل با تواناییهای خودش میسنجید و میدید که ایشون هم انقدر توانمند نیست که در توهمات خودش گرفتارست .موفق باشید

  63. ماشالاه همه ما همه چی میدونیم و کارشناسیم ولی فقط ادعا داریم … از وضعیت کشور مشخصه. الانم هر کی یه چی میگه انگار علیخانی و گروهش نمیدونن… چرا داور ها رو فحش میدین اخه. اغلب نظراشون قابل قبول هست. بعدشم اونی که میگه داور وسط اجرا نباید رای بده معلومه مسابقه های دیگه کشور ها رو ندیده. تو اینستا بزنید به خدا تو امریکا و ترکیه و … هم وسط اجرا رای میدن. طرف نباید خودش رو ببازه

  64. با سلام خدمت جناب آقای علیخانی و با تشکر از برنامه خوبتون لطفا علت انتخاب آقای سید بشیر حسینی به عنوان داور را اعلام کنید واقعا ملاک انتخاب ایشون چی بوده ؟ خواهشمنداست در سری جدید از شخصی دیگربه جای ایشون استفاده کنید .ممنون

  65. باسلام میخاستم ببینم چطوری میتونم با اون آقای حافظه برتر ارتباط برقرار کنم که مدعی شده بود می‌تونه حافظه دیگران روهم تقویت کنه؟لطفا راهنمایی کنید باتشکر 🙏

  66. سلام
    اگه ممکنه شماره تلفن شرکت کننده هفته شانزدهم
    اقای علیرضا محمدی و بفرستید برام

  67. باسلام خستہ نباشید فوقعلادس برنامہ عصر جدید واقعا لذت میبریم ھ اقای علیخانی مثل ھمیشہ عالی عالی
    ممنون میشم راھنمایی کنید چطور میتونم برنامہ عصر جدید ب عنوان تماشاگر برم

  68. سلام خستہ نباشید برنامہ عصر جدید فوقعلادس واقعا بی نظیر ممنون ازھمہ کسانی ک این برنامہ ساختن و زحمت میکشن برای دیدہ شدن استعدادھا
    میخواستم ب عنوان تماشاچی برنامہ عصر جدید برم ممنون میشم راھنمایی کنید

  69. اسم این برنامه اشتباه انتخاب شده…کسی که کاری را ٢٠ سال یا ١٠ سال یا چند سال انجام میدهد برای کدوم استعداد به این برنامه میاد؟ بچه ایی که از مسجد سلیمان و برای اولین بار استعدادش رو نشان میده به فینال نمیرسه ولی گروهی که ٢٠ سال تجربه شمشیر زدن داره میره فینال،،،،واقعا مسخرس…….

    • اتفاقا برنامه خیلی خیلی خوبیه و الان در ایران پر مخاطب ترین برنامه هست ا.ن گروهی که۲۰سال شمشیر زنی کار کردن خب خیلی تمرین کردن اما اون کسی که از مسجد سلیمان اومده بود شاید کمتر تمرین کرده بود ای کاش آدمل وقتی می خواستن حرفی رو بزنن اول روی اون فکر می کردن بعد حرف می زدن.

  70. سلام لطفا استعداد بابی رو با مسابقه اشتباه نگیریم ولی داور ها مسابقه ای رای میدهند نه به استعداد

  71. سلام.به قران مجیدمن عصرجدیددوست میدارم آقای علیخانی دورگردنم عرق سوزشده که دارم میمیرم پولی که دکتربرم ندارم سیدمحمداز روستای شهید آباد..حسن آباد.مشیر..یزد شاید۲ماه دیگه زنده نباشم ولی الان راه میرم

  72. سلام برنامه عصر جدید خیلی خوب هست و توضیحاتی رو که در این سایت گذاشته بودید عالیه اما من نمی دونم چه کار کنم برای ثبت نام به عنوان تماشاچی در عصر جدید.

  73. آقا یکی به این آقای عظیمی نژاد بگه آقای غرووووووووور خیلی زشته که همیشه چون نمیتونی مچ شعبده بازهارو بگیری کارشون رو بی ارزش جلوه میدی و از حرص اینکه نتونستی مچشون رو بگیری بهشون رای منفی میدی.

  74. ولی برنامه فوق العاده اس و از احسان علیخانی خیییییییییییییلی تشکر میکنم بابت برنامه خوبش.

  75. با سلام خدمت همه کسانی ک زحمت کشیدن این برنامه پر شور ونشاط رو ساختن فقط یه خواهش تروخدا اگه این پیامو خوندید به اقای علیخانی نشون بدیدترو به امام زمان میخوام با اقای علیخانی درد دل کنم تروخدا ازتون خواهش میکنم این پیامو به اقای علیخانی نشونش بدید تا به ایمیلم پیام بده .

  76. سلام
    برنامه ای با هدف متعالی و موثر عصر جدید باعث خوشحالی ملت عزیز بوده و هست اما متاسفانه از چند جهت هشدار به عاملان این برنامه ضروری به نظر می رسد
    اول اینکه برخی صحنه های برنامه نگارش محدودیت سنی دیده نمی شود
    دوم اینکه حتی ان صحنه هایی که محدودیت سنی نوشته میشه در تکرار صحنه ها در همان برنامه ان صحنه ها سانسور نمیشود در گزیده برنامه ها هم همین تکرار میشود
    پسر بنده و حتما خیلی کودکان دیگر در حال تماشای این برنامه هستند چندین مرتبه فرزندم کابل در گلوی و نزدیک بود خفه بشه را میبینه و ما نگرانیم این زا تقلید کنه و برخی سخنانش ما رانگران کرده است.باعث خود کشی دیگران نشوید

  77. سلام
    برنامه ای با هدف متعالی و موثر عصر جدید باعث خوشحالی ملت عزیز بوده و هست اما متاسفانه از چند جهت هشدار به عاملان این برنامه ضروری به نظر می رسد
    اول اینکه برخی صحنه های برنامه نگارش محدودیت سنی دیده نمی شود
    دوم اینکه حتی ان صحنه هایی که محدودیت سنی نوشته میشه در تکرار صحنه ها در همان برنامه ان صحنه ها سانسور نمیشود در گزیده برنامه ها هم همین تکرار میشود
    پسر بنده و حتما خیلی کودکان دیگر در حال تماشای این برنامه هستند چندین مرتبه فرزندم کابل در گلوی و نزدیک بود خفه بشه را میبینه و ما نگرانیم این زا تقلید کنه و برخی سخنانش ما رانگران کرده است.باعث خود کشی دیگران نشوید

  78. سلام
    برنامه عصر جدید با هدف متعالی و موثر عصر جدید باعث خوشحالی ملت عزیز بوده و هست اما متاسفانه از چند جهت هشدار به عاملان این برنامه ضروری به نظر می رسد
    اول اینکه برخی صحنه های برنامه نگارش محدودیت سنی دیده نمی شود
    دوم اینکه حتی ان صحنه هایی که محدودیت سنی نوشته میشه در تکرار صحنه ها در همان برنامه ان صحنه ها سانسور نمیشود در گزیده برنامه ها هم همین تکرار میشود
    پسر بنده و حتما خیلی کودکان دیگر در حال تماشای این برنامه هستند چندین مرتبه فرزندم کابل در گلوی و نزدیک بود خفه بشه را میبینه و ما نگرانیم این زا تقلید کنه و برخی سخنانش ما رانگران کرده است.باعث خود کشی دیگران نشوید

  79. سلام علیکم
    پیشنهاد در مورد نحوه امتیاز دهی به استعداد ها داشتم
    برای اجراها ده شاخص امتیازی قرار دهید . تا مردم و داورها هر شاخص را با توجه به اجرا تیک بزنند . لذا هر اجرا با توجه به شاخص های تیک خورده امتیاز کسب می نمایند . و در نهایت هر اجرایی که امتیاز مورد نیاز را کسب نمود. می تواند به مرحله بعد راه یابد . در مراحل بعدی امتیازات کسب شده مراحل قبل با امتیازات این مرحله می تواند ملاکی باشد برای کارهای برتر . و با این کار. حق هیچ اجرا کننده ای هم ضایع نخواهد شد .

    و اما شاخص های پیشنهادی

    ۱. ابداع و خلاقیت در اجرا
    ۲. مهارت در اجرای کار
    ۳. زیبایی در اجرای کار
    ۴. نداشتن مربی و ندیدن دوره های آموزشی
    ۵. برقراری ارتباط خوب با حظار
    ۶. هماهنگی اجرا با موزیک . گروه
    ۷. طراحی و ساخت لوازم . ابزار . آهنگ . موزیک و…
    ۸. تکراری نبودن اجرا با توجه به مرحله قبل
    ۹. نو و جدید بودن کار
    ۱۰. ارزش کار انجام شده در امور زندگی

  80. با سلام خدمت شما .من هر کاری کردم فیلمم ارسال نمیشه .ببخشید میشه راهنماییم کنید .داخل سایت ارر میده
    ممنون میشم راهنماییم کنید

  81. خیلی خوب دوست دارم آقای احسان علیخانی را دوست دارم از نزدیک ببینم میخاهم یک خورده باهاش درددل کنم

  82. سلام دوست دارم با آقای احسان علی خانی یک خورده از نزدیک درددل کنم آرزوی من است تلفن

  83. سلام آقای احسان علیخانی الان ساعت سه نیم شبه من میخاستم شماراازنزدیک ببینم این بزرگترین آرزومه آدرس عصر جدید را به من بده

  84. با عرض سلام خسته نباشید خدمت شما عزیزان برنامه عصر جدید من درخواستی عاجزانه و خواهرانه از جناب آقای علیخانی و داوران محترم برنامه دارم من خانمی هستم که شدیدا نیازمند فوری به سه ملیون تومان پول هستم این پول را قرض از شما میخواهم وبرای ضمانت سفته میدهم و این پول را به طور اقساط به شما باز می گردانم فقط تورو خدا کمکم کنید و دستم را بگیرید خیلی محتاج نیازمندم آقای علیخانی من در این عصر جدید به صورت عصر هجر دارم زندگی میکنم من الان هفت ساله که دارم در یک اتاق خواب خانه مادر شوهرم زندگی میکنم. انقدر زندگی برایم سخت است که حتی نتوانستم حس مادر شدن را بچشم وبچه ندارم این ادرس منزل پدر شوهرم هست که اگر تحقیات یا برای فیلمبرادری میخواهید میتونید تشریف بیاورید ………. فقط اینکه هر چه زودتر پاسخی بدهید خیلی خیلی گرفتارم وفقط سه ملیون تومان قرض میخواهم تورو قران دستم را بگیرید من اول به جز خدا وبعد شما کسیی را ندارم کمکم کند ممنون میشم اگه زودتر جوابی بدهید

  85. سلام من از بیرجند با شما در تماسم متاسفانه در بارندگی های اسفند نود وهفت اطاق لجاره. ای که به همراه پسر چهار ساله ام در آن بودیم دچار آب گرفتگی وسیلاب شد که هلال اهمر بیرجند ان را تایید کرد وبسته غذیی اهدا کردند اما با وجود تایید هلال احمر هیچ نهادی به ما کمک نکرد وتمامی وسایل زندگیم همه از بین رفتند مسیولین که دلسوزی ندارند اما اگر شما خواستید تمام مدارک را برای شما ارسال می کنم لطفا کمکم کنید چون بشدت مریض هم هستم تلفن نقی پور

  86. باسلام .عصر جدید گرچه برنامه ایست برای کشف استعدادهای پنهان اما …از انجا که از جانب خداوند شری نخواهد بود و طبق ایه قران که میفرماید : چه بسا امری را فکر میکنید که شر است در حالیکه خیر در ان است ….سیل نوروز به نظر شر میامد ولی خیری در ان بود .و ان اینکه : با همت اقای علیخانی و افرادی همچون ایشان لوازم خانگی ایرانی مانده در انبارها درخانه های مردم جا گرفت هم وسائل انها نو شد هم بازاریان لوازم ایرانی از افسردگی نجات یافتند …..ممنون از همه شما

  87. سلام ویدیوی من آپلود نمیشه مشکل کجاست؟

  88. اقای علیخانی مشکل مالی دارم تویی ک دستت تو کاره خیره تو رو ب حقه ۵تن کمکم کن

  89. درود بر شما. من میخواستم خواهش کنم از عوامل عصر جدید و احسان علیخانی دوست داشتنی اگه مقدور هست از تریبونش اعلام کنه در شهرستان یاسوج کسی مدارک منو پیدا کرده تحویل پست مرکزی یاسوج بده. مدارک شامل گواهینامه کارت ملی و کارت پایان خدمت هست.

  90. اگر کسی میداند من چگونه وقت ملاقات با اقای علیخانی بگیرم اعلام کند شماره من

  91. با سلام
    ببخشید تا چه زمانی وقت داریم برای ارسال ویدئو.اگه پاسخ بدین ممنون میشم

  92. خراهششششششششش میکنم پیامموبخونید من تازه ازدواج کردم هرجامیرم ضامن میخوان میگم سفته میزارم امافایده نداره

  93. خراهششششششششش میکنم پیامموبخونید من تازه ازدواج کردم هرجامیرم ضامن میخوان میگم سفته میزارم امافایده نداره آقای علیخانی چیکارکنم همسرم پدرومادرش تازه فوت شدن کسیونداریم ک ازش کمک بخواهیم

  94. به نظر من برنامه خوبیه.ولی خیلی اشکال داره که قابل اصلاح شدن است.داورها خیلی مشکل دارن و منصفانه رای نمیدن از چند بابت.بعد هم این استعداد ها تنوع زیادی دارن و نباید با هم مقایسه بشن.میتوان این برنامه را خیلی بهتر درست کرد.کمی فکر کنید

  95. یک برنامه توجیحی بود نمیدونم توضیحی بود ماله کشی بود نمیدونم کلا احسان علیخانی و دارودسته و بروبچز نشسته بودند توضیح واضحات تکرار مکرارت از این قبیل اراجیف یکی از حضار سوال کرد این برنامه تقلیدی نیست احسان علیخانی هم گفت چرخ و انسان اولیه از این مزخرفات که باهاش برنامه پر میکنه ببخشید میسازه احسان علیخانی یک جای هم گفت تو خودت تو چندتا سریال رقصیدی… حالا چجوری تونستی مجوز این برنامه را بگیری و از چه دستمالی استفاده میکنی و این حرفها هم به کنار آدمیزاد از بدو تولد نود درصد رفتارش را ازطریق اکتساب و تقلید بدست میاره این سیاه بازی و روحوض بازی هم که تو راه انداختی توی اغلب کشورها با تقلید از ایده اصلی داره مثل آدم انجام میشه و کلی هم بیننده داره و هیچ مردم هیچ کشوری هم سازندگان این برنامه ها را میمون و بوزینه و مقلد نمی دونند فقط من موندم تو و دارودسته ات تو پوستر تبلیغاتی برنامه فوق العاده چرتت چرا عین گوریل فیگور گرفته اید…. میخاید بگید خیلی باحالید یا خیلی کلفتید برنامه و سرگرمی مردم که پشم…

  96. برنامه خیلی خیلی خوبیه……از پارسال دوست داشتم به عنوانه استعداد بازیگری که دارم تو این برنامه شرکت کنم اما از حمایت خبری نبود و نیست…..خیلی از بچه ها هستن که مثه من ارزو دارن حتی یبارم که شده امتحان کنند حتی اگه برنده نشن…… اما خب شرایطشو ندارن……کاش میشد فکری به حال ماها کرد

  97. آقای علیخانی مثل سری قبل مزسی گفتن را قدغن کنید.

  98. جناب علیخانی
    استدعای عاجزانه دارم مثل سری سال قبل لطف بفرمایید به صراحت شرکت کنندگان را از استعمال کلمه مرسی منع بفرمایید.صدا و سیما در ترویج این واژه فرانسوی نقش زیادی دارد .پس به جان عزیزانت این واژه را قدغن کن تا بیخبران بدانند این واژه را به کار نبرند.

  99. سلام می خواهم در برنامه عصرجدید شرکت کنم

  100. سلام می خواهم در برنامه عصرجدید شرکت کنم من چنده باره

  101. سلام برای موسیقی سنتی هم میتونیم شرکت کنیم🤔🤔🤔

  102. سلام برای موسیقی سنتی هم میتونیم شرکت کنیم

  103. من می خوام به عنوان تماشاچی شرکت کنم باید چیکار کنم

  104. سلام من ۱۳سال دارم در نقاشی خیلی خوبم من فیلم فرستادم اما جوابی نگرفتم من خیلی تلاش کردم خیلی زحمت کشیدم هیچ کلاسی هم نرفتم همه بهم میگن نقاشی های خوبی میکشی منم در عصر جدید فیلم فرسادم بهم یه فرصتی بدین تا بتونم امید داشته باشم لطفا لطفا قبولم کنید من می خوام به امید و ارزوهایم برسم و در حقم لطف کنید و مرا قبول کنید اقای علیخانی لطفا🙏🏻

  105. سلام من ویدیو ام رو فرستادم تقریبا ۱۰هفته میشه چقدر طول میکشه تا بهم زنگ بزنن

  106. سلام جناب آقای احسان علیخانی من خواننده معین جمعه جمعه جمعه ، از راه اومدم ، حلقه طلایی ، راه عشق ، بی بی بی گل، ننه ،

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

.
.

ارائه خدمات مالی و مالیاتی در موسسه حسابداری محاسبان تلاشگر خبره

.

درباره پایگاه خبری عصر شهروند: عصر شهروند رسانه ای تخصصی در حوزه اخبار شهری است که با کنار گذاشتن ملاحظات و تعارفات معمول در پایگاه های خبری تحلیلی ، مطالبات و مشکلات شهروندان را در زمینه های گوناگون پیگیری می کند . از جمله اولویت های سایت عصر شهروند ، بازتاب واقعی اخبار استان تهران ،نگاه تحلیلی به مسائل و مشکلات شهروندان تهرانی ، نهایت دقت و سرعت در بازنشر اخبار ، رعایت امانتداری در خبرهای نقلی و دید همه جانبه ،صادقانه و بیطرفانه در تولید خبر است . عصر شهروند همه تلاش خود را برای ایجاد روحیه امیدواری در بین همشهریان تهرانی و پرهیز از ایجاد تشویش در جامعه می کند . امید است به یاری شما همشهریان عزیز عصر شهروند بتواند گامی هرچند کوچک در مسیر اطلاع رسانی صحیح و مفید در جامعه بردارد و پیگیر مشکلات و دغدغه های شهروندان از اعضای شورای شهر تهران ، مدیران و مسئولین استان تهران باشد .