20

بیوگرافی، همسر و تصاویر نرگس محمدی : « ما ثتا » سریال ستایش

  • کد خبر : 157692
  • 13 آبان 1398 - 6:30
بیوگرافی، همسر و تصاویر نرگس محمدی : « ما ثتا » سریال ستایش

نرگس محمدی ، فروردین ماهی دهه شصتی و کارشناس پرستاری، و هنرپیشه سینما، تئاتر و تلویزیون و چهره محبوب سریال ستایش  در نقش «ما ثنا» است.

نرگس محمدی ، فروردین ماهی دهه شصتی و کارشناس پرستاری، و هنرپیشه سینما، تئاتر و تلویزیون و چهره محبوب سریال ستایش  در نقش «ما ثنا» است. بازیگری را در کلاس هایی در تهران گذراند و اکنون در یکی از محبوب ترین سریال های تلویزیون در یک دهه اخیر، نقش آفرینی می‌کند و همسرش، علی اوجی است که در سال ۹۶ با او ازدواج کرد. سریالی که او بازی کرد، تاثیر زیادی در محبوبیت نام «ستایش» در نام‌گذاری دختران ایران از سال ۱۳۸۹ تا ۱۳۹۸ داشته باشد.

همسرش،‌ متولد اسفند است و تعامل خوبی بین متولد فروردین و اسفند دیده می شود. او در چند فیلم  سینمایی، تئاتر و سریال خانگی نیز نقش آفرینی کرده است. نرگس محمدی ، تا کنون در جشنواره فیلم فجر، جایزه ای نبرده و در حوزه مد و لباس، سفیر برندی  محسوب نمی شود. نرگس محمدی ، ۱.۵ میلیون فالور در اینستاگرامش دارد و تصاویر اروپا گردی و آسیا گردی هایش را لابلای اینستانوشته های مفهومی خود، به اشتراک می‌گذارد. شاعر مورد علاقه اش، مهدی اخوان ثالث و از دوستان خانوادگی رضا یزدانی.

گزارش امروز مجله تخصصی مد و سبک زندگی عصرشهروند ،‌ گشتی زده در زندگی ما ثنا سریال «ستایش» تا با سبک زندگی دیجیتالی اش آشنا شویم.

با ما همراه باشید.

حتما بخوانید: تیپ پاییزی سلبریتی  های سینمای ایران

بیوگرافی، همسر و تصاویر نرگس محمدی: «ماه ثتا» سریال ستایش

نرگس محمدی کیست؟

نرگس محمدی را بایستی در فهرست مطرح ترین هنرپیشه های زن سینمای دانست.  نه بخاطر فیلم هایی که او در آن ها ایفای نقش کرده یا بخاطر جوایز سینمایی که از فستیوال های داخلی یا بین المللی شکار کرده است و حتی نه بخاطر فالورهای میلیونی در اینستاگرام. هیچ‌کدام از این ها، دلیلی مطرح شدن او نیست. نرگس محمدی ، کاراکتر اصلی سریال ستایش است که در پاییز۹۸، سری سوم آن هر شب ساعت ۲۰:۴۵ دقیقه، مهمان خانه های مردم ایران است.

سریال ستایش در زمان پخش، محبوب ترین برنامه تلویزیون ایران است و در  فهرست پرمخاطب ترین برنامه های تلویزیونی همان سال قرار می گیرد. شاید آن  ۹۰ درصد جماعتی که هر سال، به هر دلیلی سینما نمی روند و فیلم های روی پرده را تماشا نمی  کنند، نام و چهره این هنرپیشه سینمای ایران را بنشاسند. چرا که او را با نقش آفرینی  در سریال ستایش، به خاطر  دارند و با حس و رفتارها و دیالوگ‌هایش، انس گرفته اند.

نرگس محمدی را بایستی در فهرست مطرح ترین هنرپیشه های زن سینمای دانست.

نرگس محمدی ، هنرپیشه سینما،  تئاتر و تلویزیون است. او هم مثل متین ستوده، در زمینه  سینما تحصیلاتی ندارد و پرستاری  خوانده و متولد فروردین ماه سال شصت و دو است.  همسر او به اندازه خود او در سینما و تئاتر معروف است. علی اوجی، همسر نرگس محمدی است که تهیه کننده سینما و شبکه خانگی محسوب می شود و در سال ۱۳۹۶ با نرگس محمدی ازدواج کرد.  او در جام جهانی ۲۰۱۴  برزیل، به همراه گروهی از هنرمندان و ورزشکاران، تماشاچی نخستین رقابت تیم ملی فوتبال ایران با نیجریه بود.

حتما ببینید: مد گردی با الناز شاکردوست

نرگس محمدی ، فروردین ماهی ۱۶۵ سانتی متری، متولد تهران است. او فعالیتش را در حوزه تئاتر آغاز کرد و با فیلم «ریسمان» وارد سینما شد. استعدادش در بازیگری، در فیلم «آناهیتا» شناخته شد و پس از پخش سری اول سریال ستایش، به شهرت ملی رسید. سری اول سریال ستایش،  آذر ماه ۱۳۸۹ روی آننن رفت و در آبان ماه ۱۳۹۰ پایان یافت. پس  از پخش چهل و چهار قسمت از این مجموعه، پخش سری دومش ستایش از دی ماه نود و دو آغاز و در بیست و چهارم مرداد ماه نود و سه پایان یافت.

ستایش ، توانست نرگس محمدی را به جامعه معرفی کند

ستایش، توانست نرگس محمدی را به جامعه معرفی کند و نقش آفرینی مهدی سلوکی در کنار استاد داریوش ارجمند و مرحوم جمشید مشایخی در قسمت های اول، از جمله عوامل موثر در محبوبیت سریال نزد مردم می باشد.

راز جوان شدن ستایش در قسمت سوم، از جمله مباحثی بود که صحبت های زیادی درباره آن در رسانه ها و شبکه های اجتماعی صورت گرفت.  آرمان زرین کوب، تهیه کننده سریال  ستایش گفته بود که علت جوانی ستایش  در این سری سریال آن است که او زندگی آرامی را تجربه می کند. نگرانی زیادی  درباره بچه هایش ندارد. برای همین، یک زن ۴۰ ساله را پیر نشان نداده اند. اما شاید سوال ما مخاطب گرامی عصرشهروند این باشد که چرا روبروی نرگس محمدی ، پسری به نام مهدی سلوکی است  که تقریبا هم سن نرگس محمدی به عنوان مادرش است؟

سازندگی به این سوال هم پاسخ دادند و گفتند که چون مهدی سلوکی  از اول در سریال بوده، چاره ای جز استفاده از او نداشتند.  به  هر حال،‌ دختری که در  ستایش ۱، ۲۰ ساله  بود در ستایش ۳، ۴۰ ساله شده است.

حتما بخوانید: کلکسیون مد و لیاس جنجالی متین ستوده: هنرپیشه هزارتو

درباره همسر نرگس محمدی

علی اوجی، همسر  نرگس محمدی است و ۱۱ ماه از همسرش کوچک تر بوده و متولد هفدهم  اسفند ماه سال شصت و دو است. او را باید یک همه فن حریف دهه شصتی در عرصه سینما و تلویزیون دانست. هم استندآپ کمدی  اجرای می کند و بازیگر است و هم  نویسنده و البته تهیه کننده زبردست و کارآفرینی فعال.

درباره همسر نرگس محمدی

علی اوجی،‌سابقه همکاری با خوانندگانی مطرح و آماتور موسیفی پاپ ایران را دارد که از ان جمله می توان به رضا یزدانی، هومن جاوید، کامران تفتی، مانی رهنما، کاوه آفاق، برزو ارجمند و سپند امیر سلیمانی اشاره کرد.

علی اوجی، تقریبا تهیه کنندگی بیش تر آلبوم های رضا یزدانی را بر عهده داشت که از آن جمله می توان به: ساعت ۲۵  شب، دوئل در  آینه، ساعت فراموشی، ساعتا خوابن، سلول شخصی، خاطرات مبهم، نوستالژی اشاره کرد.

کلکسیون پست های اینستاگرامی همسر  نرگس  محمدی

(از کلکسیون پست های اینستاگرامی همسر  نرگس محمدی که او به مناسبت تولد گوهر خیر اندیش، این عکس را در اینستاگرامش منتشر  کرد. عکسی که یادگاری از پشت صحنه فیلم «خوب ، بد جلف ۲» است)

علی اوجی، در سریال پژمان به کارگردانی سروش صحت که در سال ۱۳۹۱ در شبکه ۳ پخش شد، نقش آْفرینی کرد. در سریال سال های ابری مهدی کرم پور هم در شبکه ۲ سیما، نقش آفرینی کرد و در سریال نوروزی «در حاشیه» به کارگردانی مهران مدیری، حضور یافت. جدید ترین کار همسر نرگس محمدی ، در سریال نوروزی تعطیلات رویایی بود که به کارگردانی علیرضا امینی در نورو ۹۶،‌مهمان شبکه ۲ سیما شد.

اینستاگرام همسر نرگس محمدی با ۸۰۰ هزار فالور و تیک آبی

علی اوجی، در سریال شبکه خانگی عطسه و شوخی کردم فعال بود. کارگردانی جشن حافظ مرحوم علی معلم، از جمله فعالیت های علی اوجی بود که زمینه تعامل گسترده او را با فعالان سینما و تئاتر ایران فراهم  کرد. اینستاگرام همسر نرگس محمدی با ۸۰۰ هزار فالور و تیک آبی را در این لینک  مشاهده کنید. او را در AliOji.com هم می‌توانید پیدا کنید.

علی اوجی به مناسبت روز سینما، این عکس خاطره انگیز را در صفحه ای منتشر  کرد

(عکس بالا، مربوط  به  شهریور ۹۸ است که علی اوجی به مناسبت روز سینما، این عکس خاطره انگیز را در صفحه ای منتشر  کرد و یاد علی معلم را گرامی داشت. او نوشت: این عکس تکرار نخواهد شد. امین حیایی، رضا یزدانی، علی معلم، رضا عطاران و مجید صالحی را در کنار خواننده محبوب سنتی خوان این روزهای ایران مشاهده می کنید)

حتما بخوانید: محرمانه های زندگی محمد رضا گلزار

سریال های تلویزیونی نرگس محمدی

نرگس محمدی همان طور که گفتیم، با سه گانه ستایش، به اوج رسید و اکنون میلیون ها نفر در سراسر ایران، با نام او آشنا هستند. شاید یکی از دلایل مهم علاقه گسترده فعالان هنری کشور به حضور در سریال های  تلویزیونی، چه به عنوان خواننده تیتراژ چه به عنوان هنرپیشه و عوامل کارگردانی و صحنه و غیره، شهرتی است که سریال های  تلویزیونی برای عوامل آن به همراه دارد تا در سینما، بهتر شناخته شوند.

در  تلویزیون، نرگس محمدی  علاوه بر سه گانه ستایش، در مجموعه های مختلفی نقش آفرینی کرده است که از آن جمله می توان به سریال بوی باران اشاره کرد که چند سال پیش، خیلی ها را عصرها به پای تلویزیونی می کشاند. سریال تاریخی اما پر انتقاد معمای شاه و سریال ما فرشته نیستیم، در کنار ششمین نفر و «شاید برای شما هم اتفاق بیفتد»، از جمله نقش آفرینی های نرگس محمدی در تلویزیون ایران در  شبکه های ۳ و ۵ است.

در عرصه  تئاتر، بر خلاف بهاره رهنما و مهناز افشار، شاهد نقش  آفرینی فعالانه ای از نرگس محمدی در تماشاخانه های تهران و مراکز استان ها نیستیم. او در سال ۱۳۹۱، در تئاتر نظمیه زنان نقش آفرینی کرد و در سال ۱۳۹۵، با تئاتر «راپورت های شبانه دکتر مصدق»، روی صحنه رفت که آخرین اجرای صحنه ای او در تئاتر بود.

سریال های تلویزیونی نرگس محمدی

فیلم های سینمایی نرگس محمدی

نرگس محمدی از سال ۱۳۸۳ تا ۱۳۹۵ در ۹ فیلم  سینمایی نقش آفرینی  کرده  است که در ادامه به آن اشاره می کنیم. اگر قصد تماشای فیلم های  نرگس محمدی را دارید، به این لیست توجه کنید:

  • سال ۱۳۸۲: فیلم سینمایی تنهایی باد به کارگردانی وحید موسائیان
  • سال ۱۳۸۶: فیلم  سینمایی ریسمان باز به کارگردانی مهرشاد کارخانی
  • سال ۱۳۸۷: فیلم سینمایی اخراجی های ۲ به کارگردانی مسعود ده نمکی
  • سال ۱۳۸۷: فیلم سینمایی اناهیتا به کارگردانی عزیزالله حمید نژاد
  • سال ۱۳۹۰: فیلم سینمایی ساعت شلوغی به کارگردانی آرش معیریان
  • سال ۱۳۹۱: فیلم سینمایی عملیات مهد کودک به کارگردانی فرزاد اژدری
  • سال ۱۳۹۵: فیلم  سینمایی قرارمون پارک شهر به کارگردانی فلورا سام
  • سال ۱۳۹۵: فیلم سینمایی مسلخ به کارگردانی اصغر نصیری در نقش آوا

اینستاگرام نرگس محمدی

نرگس محمدی ، هیچ صفحه ای در توییتر و هیچ کانالی در تلگرام بر خلاف مهناز افشار ندارد. اینستاگرامش در  آبان ۹۸، حدود ۱ میلیون و ۴۰۰ هزار دنبال کننده داشته و بیش از ۱۰۰۰ پست در ۴ سال اخیر به اشتراک گذاشته است. برای تماشای تصاویر خصوصی و عمومی و مکان هایی که او رفته، بایستی به اینستاگرامش مراجعه کنید. او ۳۱۲ صفحه را فالو کرده است. اینستاگرام نرگس محمدی در این لینک در دسترس است.

فیلم های سینمایی نرگس محمدی

(آخرین پست اینستاگرامی که نرگس محمدی در اینستاگرامش منتشر  کرد، سلفی خندان با همسرش است که از لوکیشن آن صحبت نکرد. اما با تگ کردن آی دی همسرش زیر این عکس نوشت که: تو فقط یک همسر خوب نیستی بلکه بهترین دوست من هستی. این پست، با واکنش همسرش مواجه شد و هزاران کامنت گرفت و ۱۳۲ هزار لایک)

یکی از پست های مهرماهی نرگس محمدی

(یکی از پست های مهرماهی نرگس محمدی را مشاهده می کنیم که باز هم از علایق وی به سلفی های پاییزی خبر می دهد. او قبلا گفته بود که در پاییز، اشعار مهدی اخوان ثالث را مرور می کند)

از سلفی های پاییزی نرگس محمدی، شاهد تصویری خندان هستیم

(در این عکس، باز هم  از سلفی های پاییزی نرگس محمدی ، شاهد تصویری خندان هستیم که با استقبال همسرش و شهره سلطانی نیز مواجه شده است)

نرگس محمدی به همراه همسرش به کوالالامپور مالزی رفت

(۲ عکس فوق، مربوط به زمانی است که وی به همراه همسرش به کوالالامپور مالزی رفت و عید قربان را به مخاطبانش تبریک گفت)

اصفهان گردی نرگس محمدی در تابستان ۹۸

(۲ تصویر از اصفهان گردی نرگس محمدی در تابستان ۹۸ را در عکس بالا مشاهده می کنید که نشان می دهد او علایقه زیادی به صنایع دستی نصف جهان دارد)

نرگس محمدی در این سلفی خندان، روی سی و سه پل اصفهان با خواهرش عکس می گیرد

(نرگس محمدی در این سلفی خندان، روی سی و سه پل اصفهان با خواهرش عکس می گیرد و با لایک ۶۷ هزار نفری مواجه می شود از جمله رضا یزدانی و علی اوجی و دوستان)

از جمله تصاویر پر لایک و کامنت تابستانی نرگس محمدی

(از جمله تصاویر پر لایک و کامنت تابستانی نرگس محمدی ، عکس بالا است که او به جمع عوامل نمایش عاشقانه های خیابان سوم برده است. در عکس، رضا یزدانی در کنار علی اوجی، الهام پاوه نژاد و گیل آبادی  (کارگردان اثر) دیده می شوند)

تئاتر عاشقانه های خیابان، نخستین اجرای صحنه ای رضا یزدانی، خواننده نوستالژی خوان پاپ کشورمان است که از قضا، از دوستان خانوادگی نرگس و همسرش محسوب می شود.

از جمله تصاویر پر لایک و کامنت تابستانی نرگس محمدی

(در عکس سمت راست، از جمله تصاویر پر لایک و کامنت تابستانی نرگس محمدی را مشاهده می کنید و در عکس سمت چپ، سلفی او در سالن گریم با حضور دوستش تینا)

عکسی جذاب  در میان گل های زرد رنگ که نرگس محمدی به مناسبت سالروز تولدش منتشر  کرد

(عکسی جذاب  در میان گل های زرد رنگ که نرگس محمدی به مناسبت سالروز تولدش منتشر  کرد)

حتما بخوانید: همه چیز درباره سریال ستایش و تصاویر عوامل

اسامی بازیگران سریال ستایش ۳

اسامی هم بازی های نرگس محمدی در این سریال به شرح زیر است:

  • داریوش ارجمند در نقش  حشمت فردوس (متولد سال ۱۳۲۳ در تهران و دانش اموخته تاریخ)
  • نرگس محمدی در نقش ستایش (دانش آموخته کلاس های بازیگری موسسه کارنامه)
  • مهدی سلوکی در نقش محمد (متولد سال  ۱۳۶۱ و دانش اموخته گرافیک در هنرستان)
  • لاله مرزبان در نقش نازگل در سریال ستایش (متولد ۱۳۷۲ در تهران و دانش آموخته حسابداری)
  • امیر محسن زند در نقش محسن سریال ستایش (متولد ۱۳۵۷ در تهران و دانش آموخته سینما)
  • سیما تیر انداز در نقش انیس در سریال ستایش (متولد ۱۳۵۱  و دانش اموخته ادبیات نمایشی)
  • فریبا نادری در نقش پری سیما در سریال ستایش (همسر مهرداد طباطبایی)

حتما بخوانید: همه چیز درباره سریال بانوی عمارت شبکه ۳

همراه گرامی

اگر شما هم علاقمند به مد و لباس و نقش آفرینی نرگس محمدی در سریال ستایش هستید، نظرات ودیدگاه های خود را از طریق بخش کامنت با عصر شهروند به اشتراک بگذارید. لینک این گفتار را از طریق کانال هایی که در شبکه های اجتماعی عضویت دارید، به اطلاع دوستان خود برسانید.

دنیای مد و لباس و لاکچری گردی  را را با عصرشهروند  دنبال کنید.

لینک کوتاه : https://asrshahrvand.com/?p=157692

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 1در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۱
  1. سلام
    همه چیز در فیلم و سریال بازیگران به تجربه ختم میشه.
    از اسمش هم معلومه فیلمه واقعا…..
    زندگی روزمره هنرپیشه ها با شخصیت های رول فیلم و سریال فرق میکند ….
    پس دروغ گو هستند….چرا؟
    ای یک نوع فریب بینندگان در صدا سیما تلقی میشود…چرا؟ <<<<
    بیایید انطوری که هستیم زندگی بکنیم و …. نیز بیایید انطوری که زندگی میکنیم باشیم…. <<<>> سریال ستایش که >>>خانم نرگس محمدی که در سریال یک تیپ مخصوص>>> مسئولین پسند ظاهر شده در رول خودش ولی در بیرون از سریال که زندگی واقعیش است و اعتقاد واقعی ایشان است با یک فرهنگ دیگری زندگی میکند.<<>>..این اسمش فریب و نیرنگ است…..چرا صدا و سیما و وزارت ارشاد
    این چنین به مردم دروغ میگویند…؟؟؟؟؟ بازرسی کل کشور باید به این خلاف واقعیت ها رسیگی بکند تا افراد ساده و با ایان بینندگان از هنر پیشه هایی مثل نرگس محمدی روش زندگی را انتخواب نکنند…….<<<<خانواده ها ان صحنه ها را با ان افراد بخاطر دارند که در سریالها یا در فیلمها بودند ولی بعدا که واقعیتها چیز دیگری میشه و میبینند واقعا در حق تماشاگر ظلم میشه وبا احساساتشان بازی میشه….امیدوارم خداوند مسئولین در این حوزه و این افراد هنر پیشه ها را هدایت بکند…

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

.
.

ارائه خدمات مالی و مالیاتی در موسسه حسابداری محاسبان تلاشگر خبره

.

درباره پایگاه خبری عصر شهروند: عصر شهروند رسانه ای تخصصی در حوزه اخبار شهری است که با کنار گذاشتن ملاحظات و تعارفات معمول در پایگاه های خبری تحلیلی ، مطالبات و مشکلات شهروندان را در زمینه های گوناگون پیگیری می کند . از جمله اولویت های سایت عصر شهروند ، بازتاب واقعی اخبار استان تهران ،نگاه تحلیلی به مسائل و مشکلات شهروندان تهرانی ، نهایت دقت و سرعت در بازنشر اخبار ، رعایت امانتداری در خبرهای نقلی و دید همه جانبه ،صادقانه و بیطرفانه در تولید خبر است . عصر شهروند همه تلاش خود را برای ایجاد روحیه امیدواری در بین همشهریان تهرانی و پرهیز از ایجاد تشویش در جامعه می کند . امید است به یاری شما همشهریان عزیز عصر شهروند بتواند گامی هرچند کوچک در مسیر اطلاع رسانی صحیح و مفید در جامعه بردارد و پیگیر مشکلات و دغدغه های شهروندان از اعضای شورای شهر تهران ، مدیران و مسئولین استان تهران باشد .