10

سریال‌های نوروزی ۹۸ برنامه‌های سال تحویل در شبکه‌ های ۵٬۴٬۳٬۲٬۱

  • کد خبر : 38780
  • 08 اسفند 1397 - 12:06
سریال‌های نوروزی ۹۸ برنامه‌های سال تحویل در شبکه‌ های ۵٬۴٬۳٬۲٬۱

سریال های نوروزی ۹۸ برنامه‌های سال تحویلدر صدا و سیما زمان سال تحویل نوروز ۹۸ ساعت ۱ و ۲۸ دقیقه و ۲۷ ثانیه روز ۵ شنبه اول فروردین ماه است. سال تحویل٬ نصف شب است. این‌که برخی از هموطنان در این ساعت٬ خواب هستند٬ جای تعجب ندارد. اما اگر شب سال نو٬ بیداری را بر […]

سریال های نوروزی ۹۸ برنامه‌های سال تحویلدر صدا و سیما

زمان سال تحویل نوروز ۹۸ ساعت ۱ و ۲۸ دقیقه و ۲۷ ثانیه روز ۵ شنبه اول فروردین ماه است. سال تحویل٬ نصف شب است. این‌که برخی از هموطنان در این ساعت٬ خواب هستند٬ جای تعجب ندارد. اما اگر شب سال نو٬ بیداری را بر خواب ترجیح می‌دهید٬ شاهد طوفانی از حضور سلبریتی‌های سینما٬ ورزش و موسیقی در شبکه های ۱ تا ۵ سیما خواهید بود. ویژه برنامه‌های تحویل سال ۹۸ با حضور چهره‌های سرشناس در حال تولید است و از ۱۲ ساعت پیش از سال تحویل روی آنتن خواهد رفت. همه برنامه‌های تحویل سال و سریال های نوروزی را در این گفتار ببینید. ۱۳ اسفند ۹۷ اسامی فیلم های سینمایی اکران نوروزی ۹۸ اعلام خواهد شد. قیمت بلیط سینما در سال ۹۸ نیز بین ۶ تا ۲۶ هزار تومان (شناور) خواهد بود که هنوز رقم دقیق آن اعلام نشده است.

حتما بخوانید : ساعت پخش و خلاصه برنامه‌های و سریال های تلویزیون در رمضان ۹۸

با توجه به این‌که جزییات و اطلاعات سریال ها و برنامه های نوروزی شبکه های مختلف سیما تا روزهای اول فروردین ماه٬ تغییر می کند٬ این گفتار به صورت هفتگی٬ به روز رسانی خواهد شد. لذا توصیه سرویس هنری عصر شهروند به هموطنان این است که برای آگاهی از جزییات برنامه های نوروزی و کنداکتور پخش شبکه ها٬ این صفحه را بوک مارک کنید.

نظرات و دیدگاه ها و تحلیل های خود را درباره برنامه های ویژه تحویل سال و سریال های نوروزی از طریق بخش کامنت با ما به اشتراک بگذارید.

حتما بخوانید: مناسبت ها و تعطیلات نوروزی سال ۹۸

سریال نوروزی شبکه ۱

شبکه ۱ در نوروز نود و هشت بر خلاف سال های اخیر٬ سریال پایتخت ندارد و به جای آن این مجموعه تلویزیونی پربیننده نوروزی٬ سریال نون-خ را به کارگردانی سعید آقاخانی روی آنتن خواهد داشت تا شب های نوروزی ایرانی در شبکه ملی٬ با نون-خ همراه باشد. این سریال٬ داستان طنز و خنده داری دارد و هر شب ساعت ۲۲:۱۵ از شبکه اول سیما پخش خواهد شد. سعید آقاخانی هم به عنوان کارگردان و هم بازیگر نقش اول٬ در سریال حضور دارد.

سریال نوروزی شبکه ۱

سعید آقاخانی را در نون-خ٬ حمید رضا آذرنگ٬ علی صادقی و هومن حاجی عبداللهی همراهی می کنند. ۲ بازیگر اصلی زن این مجموعه تلویزیونی نوروزی٬ فریده سپاه منصور و نعیمه نظام دوست است. از این سریال به عنوان متفاوت ترین کار سعید آقاخانی یاد کرده اند و لوکیشن آن نیز٬ شهر تهران است.

سریال پایتخت

همان طور که می دانید٬ امسال٬ شبکه اول سیما٬ سریال پایتخت ندارد و به جای آن٬ یک اثر سینمایی با حضور عوامل سریال پایتخت در قالب یک اثر ۱۲۰ دقیقه ای تهیه و روی آنتن می رود. قرار است سریال پایتخت٬ در شب میلاد باسعادت امیر المومنین (ع) پخش شود و احتمالا٬ پربیننده ترین برنامه شبکه ۱ در اسفند ۹۷ خواهد بود.

فعلا در کنداکتور شبکه اول سیما٬ ساعت ۱۶ عصر برای پخش فیلم سینمایی پایتخت٬ اختصاص یافته و هنوز تغییر نکرده است. خود را برای تماشای این مجموعه که گفته شده٬ سکانس‌های جذابی خواهد داشت٬ آماده کنید. محسن تنابنده٬ هنوز جزییاتی از این فیلم تلویزیونی را در اینستاگرامش٬ افشا نکرده است.

فیلم سینمایی پایتخت شبکه سوم سیما٬ بدون اسپانسر ساخته شده است و حاشیه هایی که درباره حمایت یکی از اپ ها در حمایت از این سریال در اینستاگرام پخش شده٬ صحت ندارد. توجه کنید که فصل ششم سریال پایتخت٬ نوروز ۹۹ روی آنتن شبکه اول سیما خواهد بود.

حتما بخوانید: فهرست کامل نمایشگاه های تهران در سال ۹۸

سریال نوروزی شبکه ۲ سیما

سریال نوروزی شبکه ۲ سیما

شبکه دوم سیما در نوروز ۹۸ با مجموعه تلویزیونی بر سر دوراهی٬ مهمان شب های نوروزی ایرانیان خواهند شد. این سریال هر شب ساعت ۲۱:۳۰ و پیش از سریال نون-خ شبکه ۱  سیما٬ پخش خواهد شد. حمید گودرزی٬ هنرپیشه نقش اول این سریال قبلا گفته بود که بر سر دوراهی٫ سریال اجتماعی و درامی جوان پسند و جذاب است. او نقش پسر  جوان فقیری به نام حامد را ایفا می کند که با فراز و نشیب هایی همراه می شود.

حامد عنقا٬ کارگردان قلب یخی و پیکسل٬ کارگردانی اثر را بر عهده دارد. امسال٬ دومین تجربه سریال نوروزی حمید گودرزی بوده که بخاطر این سریال از خانه های جنوب شهر تا پنت هاوس های لوکس شمال تهران را در نوردیده است.

لذا به راحتی این سریال را پیش از سریال خنده دار شبکه اول سیما٬ تماشا کنید. منتظر یک درام شورانگیز انرژی مثبت باشید. البته ۴ ساعت پیش از پخش سریال نوروزی شبکه دوم سیما٬ فیلم های سینمایی ایرانی و خارجی شبکه دوم پخش خواهند شد که جزییات آن را در سرویس هنری عصر شهروند دنبال کنید.

سریال نوروزی شبکه ۳ سیما

شبکه ۳ سیما از زمان سال تحویل تا پایان تعطیلات نوروزی٬ قطعا٬ پربیننده ترین شبکه تلویزیونی است. علتش را هم باید در پخش مستقیم رقابت های فوتبال لیگ برتر ایران و جام باشگاه های اروپا دانست. امسال٬ دربی هم در تعطیلات نوروزی افتاده و قطعا کنداکتور این شبکه٬ خیلی شلوغ خواهد بود.

سریال نوروزی شبکه ۳ سیما

سریال مُر قانون٬ به کارگردانی محمد حسین لطیفی و علی نجف زاده٬ روی آنتن می رود. هر شب ساعت ۲۰:۴۵. بنابراین اگر می خواهید سریال نوروزی شبکه های ۱ تا ۳ را تماشا کنید٬ اول باید به سراغ مُر قانون شبکه ۳ رفته و سپس بزنید کانال ۲ و بر سر دوراهی را ببینید تا برای تماشای سریال خنده دار سعید آقاخانی در شبکه ۱ آماده شوید.

سریال مُر قانون٬ پانزده قسمت دارد. سلبریتی های این مجموعه تلویزیونی نوروزی هم  مرجانه گلچین٬ هدایت هاشمی٬‌ مهران غفوریان٬ یوسف تیموری٬ ناهید مسلمی٬ شیدا خلیق٬ مهشید ناصری و مهران رجبی است. از ترکیب هنرپیشه های مرد و زن معلوم است که با سریال طنز و جذابی روبرو خواهیم بود.

سریال مُر قانون٬ پانزده قسمت دارد

محمد حسین لطیفی٬ برنامه هفت شبکه ۳ سیما را به مناسبت سی و هفتمین جشنواره فیلم فجر٬ روی آنتن این شبکه برد. داستان این مجموعه٬ روایتی است از زندگی پر فراز و نشیب یک مدیرکل به نام کمال شهری که در بخش دولتی فعالیت دارد و اتفاقاتی که برایش رخ می دهد٬ جذاب است.

توجه داشته باشید که پخش فیلم سینمایی روزانه شبکه سوم سیما ساعت ۱۹ خواهد بود.

سریال نوروزی شبکه ۵ سیما

تا زمان انتشار این خبر٬ روابط عمومی شبکه ۵ سیما٬ جزییاتی از سریال نوروزی این شبکه که به شبکه تهران معروف است را رسانه ای نکرده است. اما بعید به نظر می رسد که در نوروز ۹۸ این شبکه٬ سریال نوروزی داشته باشد. فیلم سینمایی شبکه پنج سیما نیز هر شب ساعت ۲۳ روی آنتن خواهد رفت.

شبکه ۵ را باید یکی از خوش سلیقه ترین شبکه های رسانه ملی در انتخاب فیلم های سینمایی خارجی دانست که همیشه جذاب و پر مخاطب بوده است. پس tv5.ir را فراموش نکنید.

ویژه برنامه های تحویل سال نو شبکه ۱ سیما

ویژه برنامه زنده تحویل سال نو شبکه یک سیما که مثل سایر شبکه ها از عصر آخرین چهارشنبه سال ۹۷ روی آنتن می رود٬ با حضور علی ضیا٬ مجری جوان برنامه فرمول یک همراه خواهد شد. او تهیه کننده این برنامه است. توجه داشته باشید که ویژه برنامه تحویل سال شبکه اول سیما٬ فقط منحصر به چند ساعت پیش از سال تحویل نیست و از ۲۵ اسفند ماه به صورت زنده روی انتن خواهد رفت. ویژه برنامه نوروزی شبکه اول سیما هر شب ساعت بیست و سه با مجری گردی علی ضیا پخش می شود.

ویژه برنامه های تحویل سال نو شبکه ۱ سیما

در این برنامه٬ چهره های مطرح ورزشی٬ فرهنگی٬ سینمایی و سیاسی٬ روبروی علی ضیا خواهند بود. جزییات را در tv1.ir دنبال کنید.

ویژه برنامه تحویل سال شبکه ۲ سیما

ویژه برنامه تحویل سال نو شبکه دوم سیما٬ روشن ترین شب با مجری گری ژیلا صادقی روی آنتن خواهد رفت. این برنامه از ۱۵ اسفند ۹۷ تا ۱ فروردین ۹۸ پخش می شود و تلاش می کند تا فرهنگ ایران و ایرانی را در قالب سلسله گفتگو ها و مستند های ایرانشناسی٬ در اختیار ایرانگردان نوروزی قرار دهد.

ویژه برنامه تحویل سال شبکه ۲ سیما

اگر می خواهید با فرهنگ ناب اقوام ایران زمین آشنا شوید٬ ۱۵ شب مهمان شبکه ۲ سیما باشید. برنامه ای نیم ساعته که تلاش دارد مخاطبانش را با دنیای ستاره و مربع ها٬ به یک مسابقه تلویزیونی با جوایز هیجان انگیز٬ همراه کند. باید منتظر روشن ترین شب شبکه ۲ در سال ۹۷ بود. دکور ویژه برنامه نوروزی شبکه ۲ سیما را باید یک دکور متفاوت و جذاب دانست که با ایده های خلاقانه ای همراه شده است.

 در برنامه نوروزی خاله شادونه٬ حضور خواهند داشت

ملیکا زارعی امسال در ایام نوروز٬ برنامه کلبه کوهستانی را در گروه کودک و نوجوان شبکه دوم سیما٬ روی آنتن خواهد داشت. خاله شادونه گفته بود که این مجموعه٬ ۲ قسمتی بوده که با تهیه کنندگی امید نجیب زاده پخش خواهد شد. این برنامه ساعت ۹:۳۰ صبح پخش می شود و تلاش دارد تا مهارت هایی را به کودکان٬ آموزش دهد. بامبولا و لامبولا در کنار دم دم خان٬ در برنامه نوروزی خاله شادونه٬ حضور خواهند داشت.

ایام نوروز پخش شود

توجه داشته باشید که علاوه بر خاله شادونه٬ عمو پورنگ (داریوش فرضیایی) هم با برنامه بالشت ها٬ تلاش می کند فضای شادی را در ایام نوروز برای کودکان رقم بزند. فصل اول این برنامه توسط شبکه ۲ سیما خریداری شده است تا در ایام نوروز پخش شود. در این برنامه٬ شاهد نقش آفرینی ۱۵ عروسک هستیم. داستان این مجموعه٬ روایتی است از سبک زندگی دیجیتالی مردمان روزگار ما که دیر به بستر می روند و دیر بیدار می شوند.

ویژه برنامه نوروزی شبکه ۳ سیما

ویژه برنامه نوروزی شبکه ۳ سیما که در یک دهه اخیر٬ پر بیننده ترین برنامه نوروزی در میان شبکه های تلویزیونی داخلی و حتی فارسی زبان خارج از کشور است٬ امسال یا با برنامه سه ستاره احسان علیخانی روی آنتن می رود یا رضا رشید پور با یک سورپرایز٬ روبروی دوربین شبکه سه خواهد رفت. هنوز جزییات قطعی ویژه برنامه نوروزی شبکه ۳ در زمان تنظیم این خبر٬ رسانه ای نشده است که در زمان مقرر٬‌ در همین گفتار٬ اطلاع رسانی خواهد شد.

ویژه برنامه نوروزی شبکه ۳ سیما

(سه ستاره وقتی کیمیا علیزاده٬ افتخار المپیکی تکدواندو بانوان ایران مهمان برنامه بود)

توجه داشته باشید که برنامه استعدادیابی عصر جدید به تهیه کنندگی و مجری گری احسان علیخانی که از اوایل اسفند ماه هر شب ساعت ۲۲:۲۰ پخش می شد٬ در تعطیلات نوروز نیز ادامه خواهد داشت. فصل اول این برنامه٬ ۲۶ قسمت است. برنامه حالا خورشید رضا رشید پور نیز تا ۲۲ اسفند ۹۷ پخش می شود و پس از توقفی کوتاه٬ پس از ماه مبارک رمضان٬ مهمان روزهای گرم تابستانی مردم خونگرم ایران خواهد بود.

حتما بخوانید: شرایط شرکت در مسابقه عصر جدید شبکه ۳

ویژه برنامه نوروزی شبکه ۴ سیما

از کم مخاطب ترین ویژه برنامه های نوروزی در میان شبکه های سیما٬ برنامه شبکه ۴ است. اما اگر میخواهید شما با دنیای معرفت و فلسفه و تاریخ و فرهنگ و هنر از زبان بزرگان علم و ادب ایران زمین در شب سال نو آشنا شوید٬ شبکه فرهیختگان را فراموش نکنید.

ویژه برنامه نوروزی شبکه ۴ سیما

استاد دکتر غلام حسین دینانی و برخی دیگر از شعرا و ادبا و فعالان فرهنگی و هنری کشور٬ چند ساعتی تا حلول سال نو٬ مهمان خانه های مردم در ویژه برنامه تحویل سال نو شبکه چهار سیما خواهند بود. هنوز قطعیتی درباره مجری گری رضا رفیع٬ طنزپرداز و مجری برنامه قندپهلو در این برنامه٬ اعلام نشده است.

حتما بخوانید: همه چیز درباره تزیین سبزه عید

ویژه برنامه نوروزی شبکه ۵ سیما

ویژه برنامه نوروزی شبکه ۵ سیما

شبکه ۵ سیما در زمان سال تحویل٬ ویژه برنامه ای را آماده کرده است که از روز دوشنبه آخرین هفته سال ۹۷ روی آنتن خواهد رفت. این برنامه تا روز چهارشنبه٬ روزانه یک ساعت پخش می شود و شب سال  تحویل نیز ۹ ساعت اجرا خواهد داشت. تهیه کنندگی ویژه برنامه نوروزی شبکه پنج سیما در اختیار محمد قنبری قرار گرفته است. هنوز جزییاتی از مهمانان و مجری این برنامه توسط معاونت سیما و روابط عمومی این شبکه٬ در اختیار رسانه ها قرار نگرفته  است.

همراهان گرامی

منتظر اطلاعات جدیدی از فیلم های سینمایی ایام نوروز در شبکه اول تا پنجم سیما باشید که به محض اطلاع در همین صفحه به روز رسانی خواهد شد.

 

لینک کوتاه : https://asrshahrvand.com/?p=38780

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 2در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۲
  1. ممنون از اطلاع رسانی بسیار خوبتون لطفا لینک دانلود هم بزارین

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

.
.

ارائه خدمات مالی و مالیاتی در موسسه حسابداری محاسبان تلاشگر خبره

.

درباره پایگاه خبری عصر شهروند: عصر شهروند رسانه ای تخصصی در حوزه اخبار شهری است که با کنار گذاشتن ملاحظات و تعارفات معمول در پایگاه های خبری تحلیلی ، مطالبات و مشکلات شهروندان را در زمینه های گوناگون پیگیری می کند . از جمله اولویت های سایت عصر شهروند ، بازتاب واقعی اخبار استان تهران ،نگاه تحلیلی به مسائل و مشکلات شهروندان تهرانی ، نهایت دقت و سرعت در بازنشر اخبار ، رعایت امانتداری در خبرهای نقلی و دید همه جانبه ،صادقانه و بیطرفانه در تولید خبر است . عصر شهروند همه تلاش خود را برای ایجاد روحیه امیدواری در بین همشهریان تهرانی و پرهیز از ایجاد تشویش در جامعه می کند . امید است به یاری شما همشهریان عزیز عصر شهروند بتواند گامی هرچند کوچک در مسیر اطلاع رسانی صحیح و مفید در جامعه بردارد و پیگیر مشکلات و دغدغه های شهروندان از اعضای شورای شهر تهران ، مدیران و مسئولین استان تهران باشد .