24

سیاوش اسعدی کیست؟ ؛ افشاگری ریحانه پارسا و واکنش نورا هاشمی

  • کد خبر : 280497
  • 22 فروردین 1400 - 18:14
سیاوش اسعدی کیست؟ ؛ افشاگری ریحانه پارسا و واکنش نورا هاشمی
سیاوش اسعدی ، کارگردان سینمای ایران است که شب 19 فروردین 1400، ریحانه پارسا مدعی شد که وی، توسط وی در حالی که 16 سال داشت، مورد تعرض قرار گرفته است.

سیاوش اسعدی ، کارگردان سینمای ایران است که شب ۱۹ فروردین ۱۴۰۰، ریحانه پارسا، هنرپیشه اسبق سینما و تلویزیون ایران که از تابستان ۹۹ به ترکیه مهاجرت کرده، در اینستاگرامش مدعی شد که وی، توسط سیاوش اسعدی در حالی که ۱۶ سال داشت، مورد تعرض قرار گرفته است. اینستانوشته جنجالی ریحانه پارسا در اینستاگرام ۲٫۵ میلیون فالوئریش، با هشتگ METOO همراه شده و بازتاب های خبری گسترده ای پیدا کرد.

سیاوش اسعدی ، کارگردان و فیلم نامه نویس است. متولد بیست و سوم مهر ماه سال شصت و دو در تهران و همسر سابق نورا هاشمی محسوب می شود. نورا هاشمی، تنها دختر استاد گلاب آدینه و مهدی هاشمی است. او یک پسر به نام آوستا اسعدی دارد و اکنون با افشاگری ریحانه پارسا درباره ادعای تجاوز جنسی، پرونده می تو های ایرانی در آخرین سال قرن چهاردهم شمسی، وارد فاز تازه ای می شود.

سال گذشته، ادعای چند زن که مدعی بودند آیدین آغداشلو (نقاش معروف ایرانی) به آن ها تعرض کرده، بازتاب های خبری بین المللی پیدا کرد. موضوعی که با بیانیه تکذیبیه آیدین آغداشلو مواجه شد. ماجرای تجاوز جنسی کیوان امام وردی به دانشجویان دانشگاه تهران در دهه نود نیز از دیگر بحث های داغ قربانیان تعرض در سال ۹۹ بود.

اینستانوشته جنجالی و افشاگرانه ریحانه پارسا درباره ادعای تعرض سیاوش اسعدی

(اینستانوشته جنجالی و افشاگرانه ریحانه پارسا درباره ادعای تعرض سیاوش اسعدی )

سیاوش اسعدی ، کارگردانی چند فیلم را در سال های اخیر بر عهده داشته است. فیلم سینمایی درخونگاه محصول سال ۹۶، فیلم سینمایی جیب بر خیابان جنوبی محصول سال ۹۰ و فیلم حوالی اتوبان محصول سال ۱۳۸۷٫

او هم چنین نویسندگی فیلم سینمایی درخونگاه و جیب بر خیابان جنوبی را نیز بر عهده داشت.

سیاوش اسعدی که اکنون با افشاگری ریحانه پارسا، در کانون توجه رسانه ها و اهالی سینما و افکار عمومی قرار گرفته است، دوره عالی تلویزیون را گذرانده و عضو رسمی انجمن کارگردانان سینمای ایران به شمار می رود.

همسر سابق سیاوش اسعدی ، نورا هاشمی، متولد سی و یکم شهریور سال  شصت و دو در تهران است. او دختر گلاب آدینه و مهدی هاشمی است که والدینش نیز چند سال پیش از هم جدا شدند که یکی از شگفتی های طلاق سلبریتی ها در دهه نود شمسی بود. مهدی هاشمی گفته بود که سالهاست از گلادب آدینه جدا شده و با مهنوش صادقی زندگی می کند.

نورا هاشمی در فیلم های جیب بر خیابان جنوبی و حوالی اتوبان که توسط همسر سابقش ( سیاوش اسعدی ) کارگردانی شده بود،  نقش آفرینی کرد.

همسر سابق سیاوش اسعدی در سریال های تلویزیونی شبکه ۱ و ۳ نیز در دهه هشتاد بازی کرد. سریال آغوش های خالی به کارگردانی وحید نیخواه آزاد، سریال فرستاد به کارگردانی جواد شمقدری از شبکه ۲ و سریال من یک مستاجرم به کارگردانی پریسا بخت آور از جمله آثار تلویزیونی است که شاهد نقش آفرینی همسر سابق سیاوش اسعدی بودیم.

اینستاگرام نورا هاشمی

اینستاگرام نورا هاشمی در نشانی: @noura_hashemi در دسترس است که پرستو صالحی و شماری از سلبریتی های سینمای ایران صفحه وی را دنبال می کنند.

اینستانوشته ای از نورا هاشمی که وی را با تیپ سال  99 مشاهده می کنید

(اینستانوشته ای از نورا هاشمی که وی را با تیپ سال  ۹۹ مشاهده می کنید)

نورا هاشمی همسر سابق سیاوش اسعدی در کنار بابک صحرایی و فرزاد حسنی (همسر سابق مرحومه آزاده نامداری)

(نورا هاشمی همسر سابق سیاوش اسعدی در کنار بابک صحرایی و فرزاد حسنی (همسر سابق مرحومه آزاده نامداری) )

ساعاتی پس از واکنش  ویدیویی نورا هاشمی به افشاگری ریحانه پارسا، ویدیوی او بیش از ۱ میلیون بار بازدید گرفت.

نورا هاشمی در پی افشاگری ریحانه پارسا مبنی بر  تعرض جنسی سیاوش اسعدی به وی در سن ۱۶ سالگی، اعلام کرد که سالهاست از سیاوش اسعدی جدا شده است. در هیچ یک از  ۳۸ صفحه ای که سیاوش اسعدی دنبال کرده است در اینستاگرام، صفحه نورا هاشمی و ریحانه پارسا دیده نمی شود.

پشت صحنه فیلم درونگاه در منطقه ری با حضور امین حیایی

(پشت صحنه فیلم درونگاه در منطقه ری با حضور امین حیایی)

سیاوش اسعدی ، صفحه حامد بهداد، پردیس پورعابدینی، نسیم ادبی، علی ضیا، میلادفرهودی و پسرش اوستا اسعدی را دنبال می کند. اینستاگرام  دختر سیاوش اسعدی در نشانی: https://www.instagram.com/avesta_asadi95/ قرار دارد که پس از افشاگری ریحانه پارسا علیه پدرش، مورد توجه قرار گرفت. البته این صفحه خصوصی  است.

سیاوش اسعدی و پسرش آوستا

( سیاوش اسعدی و پسرش آوستا)

حتما بخوانید : پرفالوور ترین پیج های اینستاگرام ایرانی ۱۳۹۹: از «مهناز» تا «الناز»

اینستاگرام سیاوش اسعدی

سیاوش اسعدی ۲۳ هزار دنبال کننده در اینستاگرامش دارد و ۱۳۰ پست تا پیش از پست افشاگری ریحانه پارسا در اینستاگرامش به اشتراک گذاشته بود. تا زمان تنظیم این گزارش، هنوز شاهد واکنش رسمی از سیاوش اسعدی به ادعای جنجالی ریحانه  پارسا نیستیم. ریحانه پارسا چند وقت پیش در مصاحبه ای با مسیح علی نژاد، درباره فساد در سینمای ایران، مطالبی بیان کرده بود.

بهنوش بختیاری و شماری از سلبریتی  های سینما و تلویزیون ایران، فالوئر سیاوش اسعدی هستند. سیاوش اسعدی در استوری هایش، تصاویری از فرزند و پشت صحنه فیلم هایش به  خصوص همکاری های اخیر با مسعود کیمیایی را به اشتراک گذاشته  است.

تصویری از استوری های سیاوش اسعدی که تیپ فرزند  خردسالش و عکسی در کنار مسعود کیمیایی را در سال 97

(تصویری از استوری های سیاوش اسعدی که تیپ فرزند خردسالش و عکسی در کنار مسعود کیمیایی را در سال ۹۷ نشان می دهد)

از کلکسیون استوری های سیاوش اسعدی در سال 98

(از کلکسیون استوری های سیاوش اسعدی در سال ۹۸)

سیاوش اسعدی در عکسی با حضور عوامل مسابقه استعدادیابی عصر جدید مثل امین حیایی

( سیاوش اسعدی در عکسی با حضور عوامل مسابقه استعدادیابی عصر جدید مثل امین حیایی)

سیاوش اسعدی ، در تابستان ۹۹ به مناسبت تولد ۷۹ سالگی استاد مسعود کیمیایی نوشت که از  شما حرف و سخن زیاد دارم  که سر  آخر بی نقطه بغض می شود.شما ریشه سینمای ایران هستید. پستی که با لایک  رضا یزدانی، خواننده و  داور مسابقه استعداد یابی آوای جادویی نیز همراه شده است.

حتما بخوانید: همه چیز درباره نورا هاشمی- دختر گلاب آدینه

مخاطب گرامی

اگر  نظر و دیدگاهی درباره کارهای سینمایی سیاوش اسعدی و هنرنمایی های خاطره انگیز نورا هاشمی و مادرش گلاب آدینه و پدرش استاد مهدی هاشمی دارید، مراتب را از طریق بخش کامنت در انتهای گفتار به اشتراک بگذارید. قوه قضاییه هنوز درباره ادعای مطرح شده توسط ریحانه پارسا، واکنشی نشان نداده است. هشتگ METOO در سال های اخیر، بستری دیجیتالی برای افشاگری قربانیان تعرض جنسی در سراسر جهان شده است.

لینک کوتاه : https://asrshahrvand.com/?p=280497

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

.
.

ارائه خدمات مالی و مالیاتی در موسسه حسابداری محاسبان تلاشگر خبره

.

درباره پایگاه خبری عصر شهروند: عصر شهروند رسانه ای تخصصی در حوزه اخبار شهری است که با کنار گذاشتن ملاحظات و تعارفات معمول در پایگاه های خبری تحلیلی ، مطالبات و مشکلات شهروندان را در زمینه های گوناگون پیگیری می کند . از جمله اولویت های سایت عصر شهروند ، بازتاب واقعی اخبار استان تهران ،نگاه تحلیلی به مسائل و مشکلات شهروندان تهرانی ، نهایت دقت و سرعت در بازنشر اخبار ، رعایت امانتداری در خبرهای نقلی و دید همه جانبه ،صادقانه و بیطرفانه در تولید خبر است . عصر شهروند همه تلاش خود را برای ایجاد روحیه امیدواری در بین همشهریان تهرانی و پرهیز از ایجاد تشویش در جامعه می کند . امید است به یاری شما همشهریان عزیز عصر شهروند بتواند گامی هرچند کوچک در مسیر اطلاع رسانی صحیح و مفید در جامعه بردارد و پیگیر مشکلات و دغدغه های شهروندان از اعضای شورای شهر تهران ، مدیران و مسئولین استان تهران باشد .