5

آخرین اخطار به سازندگان غیرمجاز منطقه ۱۹

  • کد خبر : 297999
  • 26 مرداد 1402 - 13:35
آخرین اخطار به سازندگان غیرمجاز منطقه ۱۹
آخرین اخطار شهرداری منطقه ۱۹ به سازندگان ساخت و ساز غیر مجاز در ناحیه سه اطلاع رسانی شد.

به گزارش عصرشهروند، شهرداری منطقه ۱۹ درخصوص جلوگیری از ساخت و ساز غیرمجاز به سازندگان در اراضی ناحیه سه با اطلاع‌رسانی آخرین اخطار را اعلام کرد. به همین منظور تعدادی از مدیران شهری منطقه ۱۹ با حضور میدانی در خیابان های گلها، موزاییک سازی و… نسبت به اطلاع رسانی در راستای غیرقانونی و ناایمن بودن ساخت و سازهای بدون پروانه و بدون ضابطه اقدام کردند.

در این برنامه به شهروندان درباره اقدام شهرداری منطقه در برخورد جدی و قاطعانه با اخذ دستور قضایی برای ایمنی اهالی و جلوگیری از خطرات جانی ساکنین اطلاع رسانی شده است و به عنوان آخرین اخطار به سازندگان و مالکان مهلت داده شد تا طبقات اضافی را کاهش دهند. در غیر این صورت برابر دستورات قضایی نسبت به رفع خلاف این ساختمان ها اقدام خواهد شد و مسئولیت عدم رعایت موارد قانونی، برعهده مالکان و سازندگان است.

بر اساس این گزارش طی این اقدام مشاهده شد که برخی مالکان و سازندگان به صورت داوطلبانه نسبت به تخریب طبقات اضافه در حال اقدام هستند.   منبع

لینک کوتاه : https://asrshahrvand.com/?p=297999

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

.
.

ارائه خدمات مالی و مالیاتی در موسسه حسابداری محاسبان تلاشگر خبره

.

درباره پایگاه خبری عصر شهروند: عصر شهروند رسانه ای تخصصی در حوزه اخبار شهری است که با کنار گذاشتن ملاحظات و تعارفات معمول در پایگاه های خبری تحلیلی ، مطالبات و مشکلات شهروندان را در زمینه های گوناگون پیگیری می کند . از جمله اولویت های سایت عصر شهروند ، بازتاب واقعی اخبار استان تهران ،نگاه تحلیلی به مسائل و مشکلات شهروندان تهرانی ، نهایت دقت و سرعت در بازنشر اخبار ، رعایت امانتداری در خبرهای نقلی و دید همه جانبه ،صادقانه و بیطرفانه در تولید خبر است . عصر شهروند همه تلاش خود را برای ایجاد روحیه امیدواری در بین همشهریان تهرانی و پرهیز از ایجاد تشویش در جامعه می کند . امید است به یاری شما همشهریان عزیز عصر شهروند بتواند گامی هرچند کوچک در مسیر اطلاع رسانی صحیح و مفید در جامعه بردارد و پیگیر مشکلات و دغدغه های شهروندان از اعضای شورای شهر تهران ، مدیران و مسئولین استان تهران باشد .