17

آخرین مهلت ثبت‌نام وام ۵ میلیونی بازنشستگان

  • کد خبر : 277086
  • 16 بهمن 1399 - 13:57
آخرین مهلت ثبت‌نام وام ۵ میلیونی بازنشستگان
رئیس کانون بازنشستگان تامین اجتماعی شهر تهران درباره جزئیات اعطای وام ۵ میلیون تومانی به بازنشستگان توضیحاتی داد.

به گزارش اخبار بازنشستگان عصرشهروند، علی دهقان‌کیا رئیس کانون بازنشستگان تامین اجتماعی شهر تهران درباره جزئیات اعطای وام ۵ میلیون تومانی به بازنشستگان تامین اجتماعی، اظهار کرد: بازنشستگان تامین اجتماعی از ابتدای بهمن تا ۲۵ بهمن ماه مهلت دارند برای دریافت وام ۵ میلیون تومانی اقدام کنند.

وی با بیان اینکه بعد از این مهلت تعیین شده برای ثبت نام، دیگر تا پایان سال مهلتی برای ثبت نام وام مشخص نمی‌شود، گفت: ۴ هزار نفر از بازنشستگان ماه گذشته وام ۵ میلیون تومانی را با حقوق دی ماه دریافت کردند.

رئیس کانون بازنشستگان تامین اجتماعی شهر تهران تصریح کرد: لیست بازنشستگان را بعد از ثبت نام به سازمان تامین اجتماعی ارسال می‌کنیم و این سازمان بررسی‌های لازم را انجام می‌دهد، اگر اطلاعات درست بود و افراد وام قبلی را به طور کامل تسویه حساب کرده و ضامن کسی هم نشده بودند، لیست آن‌ها برای واریز به بانک رفاه ارسال می‌شود. منبع

لینک کوتاه : https://asrshahrvand.com/?p=277086

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

.
.

ارائه خدمات مالی و مالیاتی در موسسه حسابداری محاسبان تلاشگر خبره

.

درباره پایگاه خبری عصر شهروند: عصر شهروند رسانه ای تخصصی در حوزه اخبار شهری است که با کنار گذاشتن ملاحظات و تعارفات معمول در پایگاه های خبری تحلیلی ، مطالبات و مشکلات شهروندان را در زمینه های گوناگون پیگیری می کند . از جمله اولویت های سایت عصر شهروند ، بازتاب واقعی اخبار استان تهران ،نگاه تحلیلی به مسائل و مشکلات شهروندان تهرانی ، نهایت دقت و سرعت در بازنشر اخبار ، رعایت امانتداری در خبرهای نقلی و دید همه جانبه ،صادقانه و بیطرفانه در تولید خبر است . عصر شهروند همه تلاش خود را برای ایجاد روحیه امیدواری در بین همشهریان تهرانی و پرهیز از ایجاد تشویش در جامعه می کند . امید است به یاری شما همشهریان عزیز عصر شهروند بتواند گامی هرچند کوچک در مسیر اطلاع رسانی صحیح و مفید در جامعه بردارد و پیگیر مشکلات و دغدغه های شهروندان از اعضای شورای شهر تهران ، مدیران و مسئولین استان تهران باشد .