2

آزادراه تهران- شمال تا ۲۳ اسفند مسدود شد

  • کد خبر : 299903
  • 18 اسفند 1402 - 18:29
آزادراه تهران- شمال تا ۲۳ اسفند مسدود شد
مرکز مدیریت راه‌ها اعلام کرد: برف‌وباران در برخی از محورهای استان‌های در حال بارش است، بر این اساس محور چالوس و آزادراه تهران - شمال در مسیر رفت‌وبرگشت، تا روز چهارشنبه ۲۳ اسفند،مسدود است.

به گزارش عصرشهروند، مرکز مدیریت راه‌های کشور آخرین وضعیت جوی ترافیکی محورهای شمالی را اعلام کرد که بر اساس آن محور چالوس و آزادراه تهران – شمال در هر دو مسیر رفت‌وبرگشت، تا ساعت ۲۴ روز چهارشنبه ۲۳ اسفند، به‌صورت ۲۴ ساعته مسدود است.

همچنین تردد روان در محورهای هراز، فیروزکوه و آزادراه رشت – قزوین در هر دو مسیر رفت‌وبرگشت، جریان دارد. ضمناً محور فیروزکوه دارای بارش باران و سایر محورهای شمالی فاقد مداخلات جوی هستند.

آخرین وضعیت جوی ترافیکی سایر محورها حاکی از تردد روان اما برف و باران در برخی از محورهای استان‌های اردبیل و آذربایجان شرقی و باران در برخی از محورهای استان‌های مازندران، گیلان و گلستان در حال بارش است.

محور خرم‌آباد – پلدختر تا اطلاع بعدی مسدود بوده و تردد از محور جایگزین خرم‌آباد – کوهدشت و آزادراه خرم‌آباد – پل زال انجام می‌شود. همچنین محور هشتگرد – طالقان و محور چاهان – زرآباد محورهای مسدود غیر شریانی هستند. منبع

لینک کوتاه : https://asrshahrvand.com/?p=299903

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

.
.

ارائه خدمات مالی و مالیاتی در موسسه حسابداری محاسبان تلاشگر خبره

.

درباره پایگاه خبری عصر شهروند: عصر شهروند رسانه ای تخصصی در حوزه اخبار شهری است که با کنار گذاشتن ملاحظات و تعارفات معمول در پایگاه های خبری تحلیلی ، مطالبات و مشکلات شهروندان را در زمینه های گوناگون پیگیری می کند . از جمله اولویت های سایت عصر شهروند ، بازتاب واقعی اخبار استان تهران ،نگاه تحلیلی به مسائل و مشکلات شهروندان تهرانی ، نهایت دقت و سرعت در بازنشر اخبار ، رعایت امانتداری در خبرهای نقلی و دید همه جانبه ،صادقانه و بیطرفانه در تولید خبر است . عصر شهروند همه تلاش خود را برای ایجاد روحیه امیدواری در بین همشهریان تهرانی و پرهیز از ایجاد تشویش در جامعه می کند . امید است به یاری شما همشهریان عزیز عصر شهروند بتواند گامی هرچند کوچک در مسیر اطلاع رسانی صحیح و مفید در جامعه بردارد و پیگیر مشکلات و دغدغه های شهروندان از اعضای شورای شهر تهران ، مدیران و مسئولین استان تهران باشد .