1

آیا شکایت شهرداری تهران از مجموعه سعدآباد به نتیجه می رسد؟

  • کد خبر : 299228
  • 13 آذر 1402 - 13:59
آیا شکایت شهرداری تهران از مجموعه سعدآباد به نتیجه می رسد؟
رئیس شورای اسلامی شهر تهران از شکایت شهرداری تهران از مجموعه سعدآباد جهت قطع درختان این مجموعه خبر داد.

به گزارش عصرشهروند، مهدی چمران رئیس شورای اسلامی شهر تهران در خصوص قطع درختان مجموعه سعدآباد و انتشار تصاویری در فضای مجازی مبنی بر تداوم قطع درختان این مجموعه، گفت: بنده از ادامه‌دار بودن این روند مطلع نیستم اما از شهردار منطقه یک خواهیم خواست که از محل بازدید کند.

وی با بیان اینکه اخطارهای لازم به مجموعه کاخ سعدآباد داده شده است، خاطرنشان کرد: پس از مطرح شدن موضوع، به شهرداری اعلام کردیم که به مجموعه سعدآباد اخطار دهد و از این مجموعه شکایت کند.

رئیس شورای اسلامی شهر تهران تأکید کرد: شهرداری تهران از مجموعه کاخ سعدآباد شکایت کرده و حتی از بنده نیز درخواست شد که شکایت را امضا کنم اما در حال حاضر شکایت شهرداری منطقه برای پیگیری موضوع کفایت می‌کند.

گفتنی است شهرداری منطقه یک تهران پس از انتشار گزارش مردمی قطع درخت در مجموعه کاخ سعدآباد در اطلاعیه‌ای اعلام کرد: اقدام انجام شده توسط اداره فضای سبز مجموعه کاخ سعدآباد و بدون هماهنگی با شهرداری منطقه یک انجام شده است. منبع

به گزارش عصرشهروند اینکه نتیجه این شکایت در نهایت به کجا خواهد رسید و آیا فقط در حد خبر باقی خواهد ماند موضوعی است که باید چند روزی شهروندان تهرانی صبر کنند

لینک کوتاه : https://asrshahrvand.com/?p=299228

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

.
.

ارائه خدمات مالی و مالیاتی در موسسه حسابداری محاسبان تلاشگر خبره

.

درباره پایگاه خبری عصر شهروند: عصر شهروند رسانه ای تخصصی در حوزه اخبار شهری است که با کنار گذاشتن ملاحظات و تعارفات معمول در پایگاه های خبری تحلیلی ، مطالبات و مشکلات شهروندان را در زمینه های گوناگون پیگیری می کند . از جمله اولویت های سایت عصر شهروند ، بازتاب واقعی اخبار استان تهران ،نگاه تحلیلی به مسائل و مشکلات شهروندان تهرانی ، نهایت دقت و سرعت در بازنشر اخبار ، رعایت امانتداری در خبرهای نقلی و دید همه جانبه ،صادقانه و بیطرفانه در تولید خبر است . عصر شهروند همه تلاش خود را برای ایجاد روحیه امیدواری در بین همشهریان تهرانی و پرهیز از ایجاد تشویش در جامعه می کند . امید است به یاری شما همشهریان عزیز عصر شهروند بتواند گامی هرچند کوچک در مسیر اطلاع رسانی صحیح و مفید در جامعه بردارد و پیگیر مشکلات و دغدغه های شهروندان از اعضای شورای شهر تهران ، مدیران و مسئولین استان تهران باشد .