3

ابلاغیه جدید استان تهران درباره فعالیت فروشگاه‌ها و مراکز تجاری

  • کد خبر : 231061
  • 03 فروردین 1399 - 11:05
ابلاغیه جدید استان تهران درباره فعالیت فروشگاه‌ها و مراکز تجاری

معاون استاندار تهران با بیان اینکه همه مراکز تجاری درسطح این استان باید تعطیل باشند، اعلام کرد: فروشگاه‌های زنجیره‌ای و داروخانه‌ها به فعالیت خود ادامه خواهند داد.

حمیدرضا گودرزی اظهار داشت: موضوع تعطیلی مراکز تجاری استان تهران به فرمانداران ابلاغ شده است و اصناف تکلیف دارند نسبت به این کار اقدام کنند و با موارد تخلف نیز برخورد قانونی داشته باشند.

وی افزود: اگر فردا (یکشنبه، سوم فروردین ۱۳۹۹) مراکز تجاری‌ که باز باشند بررسی خواهد شد تا توسط مراجع ذی‌صلاح با آن‌ها برخورد لازم انجام شود.

معاون استاندار تهران تاکید کرد: بجز فروشگاه‌های بزرگ تامین‌کننده مایحتاج ضروری شهروندان همانند شهروند، رفاه و داروخانه‌ها، سایر اماکن تجاری باید تعطیل باشند.

به گزارش وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی بر اساس نتایج و یافته های آزمایشگاهی، از ظهرروز جمعه تا روز شنبه ۹۶۶ مورد جدید ابتلا به کووید۱۹ در کشور شناسایی شد و تعداد مبتلایان به این بیماری در کشور به ۲۰۶۱۰ نفر افزایش یافت.

خوشبختانه ۷۶۳۵ نفر از بیماران کووید۱۹ در کشور بهبود یافته و ترخیص شده اند و این آمار روز به روز در حال افزایش است اما متاسفانه با جان باختن ۱۲۳ نفر از بیماران، مجموع درگذشتگان بر اثر این بیماری در کشور به ۱۵۵۶ نفر رسید.

ایرنا

لینک کوتاه : https://asrshahrvand.com/?p=231061

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 1در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۱
  1. یعنی فقط تهرانیها ادم هستن و کرونا میگیرن؟ چرا در سطح کشور انجام نمیشه تا اون کارمندای بیچاره ی فروشگاه مجبور نشن بخاطر یه مشت مردم احمق برن سرکار ؟ چرا دوهفته بازار سراسر کشور رو تعطیل نمیکنین تا جون یه عده خفظ بشه؟ به اون کارمندای فروشگاها فکر کنین که بخاطر اینکه بیکار نشن مجبورن برن سرکار…

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

.
.

ارائه خدمات مالی و مالیاتی در موسسه حسابداری محاسبان تلاشگر خبره

.

درباره پایگاه خبری عصر شهروند: عصر شهروند رسانه ای تخصصی در حوزه اخبار شهری است که با کنار گذاشتن ملاحظات و تعارفات معمول در پایگاه های خبری تحلیلی ، مطالبات و مشکلات شهروندان را در زمینه های گوناگون پیگیری می کند . از جمله اولویت های سایت عصر شهروند ، بازتاب واقعی اخبار استان تهران ،نگاه تحلیلی به مسائل و مشکلات شهروندان تهرانی ، نهایت دقت و سرعت در بازنشر اخبار ، رعایت امانتداری در خبرهای نقلی و دید همه جانبه ،صادقانه و بیطرفانه در تولید خبر است . عصر شهروند همه تلاش خود را برای ایجاد روحیه امیدواری در بین همشهریان تهرانی و پرهیز از ایجاد تشویش در جامعه می کند . امید است به یاری شما همشهریان عزیز عصر شهروند بتواند گامی هرچند کوچک در مسیر اطلاع رسانی صحیح و مفید در جامعه بردارد و پیگیر مشکلات و دغدغه های شهروندان از اعضای شورای شهر تهران ، مدیران و مسئولین استان تهران باشد .