2

احتمال افزایش تعداد نامزد‌های تائید صلاحیت‌شده

  • کد خبر : 210665
  • 20 بهمن 1398 - 11:21
احتمال افزایش تعداد نامزد‌های تائید صلاحیت‌شده

 
سخنگوی شورای نگهبان با بیان اینکه امکان افزایش تعداد تاییدصلاحیت شده‌ها وجود دارد، گفت: برای تاییدصلاحیت رد شده‌ها، اسناد و اطلاعات جدیدتری به دستمان رسید.

به گزارش عصر شهروند، سخنگوی شورای نگهبان با بیان اینکه امکان افزایش تعداد تاییدصلاحیت شده‌ها وجود دارد، گفت: برای تاییدصلاحیت رد شده‌ها، اسناد و اطلاعات جدیدتری به دستمان رسید.

کدخدایی:

در پاسخ به این سوال که (امکان افزایش تأیید صلاحیت‌شدگان در این مرحله وجود دارد؟):  طبیعتاً چون مرحله دوم هم یک نوع مرحله رسیدگی به شکایت‌ها است بله؛ ممکن است افرادی که شکایت کرده‌اند صلاحیت‌شان در مرحله دوم برگردد و این طبیعی است.

کلاهبرداری بیرون و خارج از شورای نگهبان ارتباطی به شورای نگهبان ندارد؛ اگرچه ما پیگیر هستیم و در این خصوص پیگیری کردیم اما این در همه سال‌ها هم وجود داشته است؛ هر چند ما در این سال‌ها همیشه پیگیری کردیم و افرادی هم به دادگاه رفته و محاکمه شدند.

اینکه افرادی خودشان بخواهند این فضا را مغشوش کرده و حرف‌هایی بزنند و خود را ناجی این قضیه اعلام کنند به نظر من اهداف سیاسی پشت آن نهفته است که مردم نباید به آن توجه کنند. خوشبختانه شورای نگهبان همه نظارت‌ها را نسبت به کارهایی که انجام می‌دهد دارد، مردم هم هشیار باشند.

ما قبلاً اطلاعیه دادیم که مراقب این کلاهبرداران باشند و کسانی که سوءاستفاده می‌کنند و به دنبال به قول خودشان تأیید صلاحیت‌هایی با پرداخت پول و این موارد است همه اینها شایعات است؛ مردم بدانند که میزان شورای نگهبان فقط قانون و مقررات است و کسی هم توجه نکند. اگر هم شنیدند کسی این گونه است خواهش ما این است که سریعاً به مراجع انتظامی، امنیتی و مراجع قضایی اطلاع دهند تا انشاءالله با آنها برخورد شود.

فارس

لینک کوتاه : https://asrshahrvand.com/?p=210665

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

.
.

ارائه خدمات مالی و مالیاتی در موسسه حسابداری محاسبان تلاشگر خبره

.

درباره پایگاه خبری عصر شهروند: عصر شهروند رسانه ای تخصصی در حوزه اخبار شهری است که با کنار گذاشتن ملاحظات و تعارفات معمول در پایگاه های خبری تحلیلی ، مطالبات و مشکلات شهروندان را در زمینه های گوناگون پیگیری می کند . از جمله اولویت های سایت عصر شهروند ، بازتاب واقعی اخبار استان تهران ،نگاه تحلیلی به مسائل و مشکلات شهروندان تهرانی ، نهایت دقت و سرعت در بازنشر اخبار ، رعایت امانتداری در خبرهای نقلی و دید همه جانبه ،صادقانه و بیطرفانه در تولید خبر است . عصر شهروند همه تلاش خود را برای ایجاد روحیه امیدواری در بین همشهریان تهرانی و پرهیز از ایجاد تشویش در جامعه می کند . امید است به یاری شما همشهریان عزیز عصر شهروند بتواند گامی هرچند کوچک در مسیر اطلاع رسانی صحیح و مفید در جامعه بردارد و پیگیر مشکلات و دغدغه های شهروندان از اعضای شورای شهر تهران ، مدیران و مسئولین استان تهران باشد .