3

زمان ثبت نام سربازان ماهر اعلام شد

  • کد خبر : 300366
  • 21 اردیبهشت 1403 - 21:13
زمان ثبت نام سربازان ماهر اعلام شد
مشاور عالی فرمانده قرارگاه مرکزی مهارت آموزی کارکنان وظیفه نیروهای مسلح گفت: ثبت نام سربازان ماهر از هفته آینده آغاز می‌شود.

به گزارش عصرشهروند، سردار موسی کمالی مشاور عالی فرمانده قرارگاه مرکزی مهارت آموزی کارکنان وظیفه نیروهای مسلح در گفت‌وگو با خبرنگار مهر در پاسخ به سوالی مبنی بر علت تأخیر و زمان ثبت نام مشمولان مهارت دیده در سامانه مشوق‌ها گفت: به منظور بررسی نهایی فرآیند ثبت نام، صحت‌سنجی، امتیاز بندی و استفاده از مشوق سربازان ماهر چهارشنبه ۱۹ اردیبهشت ماه جلسه‌ای با حضور مبادی ذیربط در قرارگاه مرکزی مهارت آموزی برگزار و فرآیند بررسی و تعیین تکلیف شد.

سردار کمالی بیان کرد: به امید خدا از هفته آینده ثبت نام دریافت مشوق سربازان ماهر شروع می‌شود.

مشاور عالی فرمانده قرارگاه مرکزی مهارت آموزی کارکنان وظیفه نیروهای مسلح علت تأخیر را اختلال سامانه‌ای عنوان کرد و گفت: مشمولان اعزامی تیر به بعد در شمول طرح هستند و تأخیر در ثبت نام مشکلی ایجاد نمی‌کند، چراکه از هفته آینده می‌توانند نسبت به ثبت نام اقدام کنند و نگرانی بابت تأخیر وجود ندارد.

وی تاکید کرد: همانطور که مطرح شده بود، مشمولان وظیفه اعزامی تیرماه به بعد می‌توانند ثبت نام کنند و مشکلی برای این گروه از اعزامی‌ها وجود ندارد. منبع

لینک کوتاه : https://asrshahrvand.com/?p=300366

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

.
.

ارائه خدمات مالی و مالیاتی در موسسه حسابداری محاسبان تلاشگر خبره

.

درباره پایگاه خبری عصر شهروند: عصر شهروند رسانه ای تخصصی در حوزه اخبار شهری است که با کنار گذاشتن ملاحظات و تعارفات معمول در پایگاه های خبری تحلیلی ، مطالبات و مشکلات شهروندان را در زمینه های گوناگون پیگیری می کند . از جمله اولویت های سایت عصر شهروند ، بازتاب واقعی اخبار استان تهران ،نگاه تحلیلی به مسائل و مشکلات شهروندان تهرانی ، نهایت دقت و سرعت در بازنشر اخبار ، رعایت امانتداری در خبرهای نقلی و دید همه جانبه ،صادقانه و بیطرفانه در تولید خبر است . عصر شهروند همه تلاش خود را برای ایجاد روحیه امیدواری در بین همشهریان تهرانی و پرهیز از ایجاد تشویش در جامعه می کند . امید است به یاری شما همشهریان عزیز عصر شهروند بتواند گامی هرچند کوچک در مسیر اطلاع رسانی صحیح و مفید در جامعه بردارد و پیگیر مشکلات و دغدغه های شهروندان از اعضای شورای شهر تهران ، مدیران و مسئولین استان تهران باشد .