14
رئیس اداره بررسی علائم ترافیک پلیس راهور تهران بزرگ خبر داد؛

احداث مرکز معاینه فنی در شرق تهران

  • کد خبر : 260954
  • 18 تیر 1399 - 8:15
احداث مرکز معاینه فنی در شرق تهران
سرگرد زینی‌وند مقدم از احداث مرکز معاینه فنی آسمان آبی در شرق تهران خبر داد.

عصرشهروند — سرگرد مصطفی زینی‌وند مقدم رئیس اداره بررسی علائم و مهندسی ترافیک پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ در گفت‌وگویی درباره جزئیات احداث مرکز معاینه فنی در شرق تهران اظهار کرد: بازدید میدانی مشترکی با معاون ترافیکی، رئیس منطقه ۲۵ و معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری منطقه چهار، از محل در نظر گرفته شده برای احداث مرکز معاینه فنی آسمان آبی ویژه خودرو‌های سبک انجام شد.

رئیس اداره بررسی علائم و مهندسی ترافیک پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ افزود: طی این بازدید مسیر‌های ورودی و خروجی به این مرکز مورد بررسی کارشناسی قرار گرفت و مقرر شد مطالعات تکمیلی ترافیکی برای احداث این مرکز تهیه و در کمیته شبکه معابر معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران نیز مطرح شود.

سرگرد زینی وند مقدم بیان کرد: احداث این مرکز در کمیته شبکه معابر معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران به تصویب رسید.

او گفت: سرپوشیده کردن نهر آب برای تعریض معبر و احداث مسیر مجزای ورودی به این مرکز به‌ منظور جداسازی طول صف خودرو‌ها از مسیر عبوری سایر خودروها، یکی از شرایط موافقت پلیس برای احداث مرکز است.

سرگرد زینی وند مقدم بیان کرد: در صورت احداث این مرکز، شهروندان تهرانی ساکن شرق تهران برای اخذ معاینه فنی از معضل اتلاف وقت در پشت صف‌های انتظار سایر مراکز معاینه فنی رها می‌شوند./منبع

لینک کوتاه : https://asrshahrvand.com/?p=260954

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

.
.

ارائه خدمات مالی و مالیاتی در موسسه حسابداری محاسبان تلاشگر خبره

.

درباره پایگاه خبری عصر شهروند: عصر شهروند رسانه ای تخصصی در حوزه اخبار شهری است که با کنار گذاشتن ملاحظات و تعارفات معمول در پایگاه های خبری تحلیلی ، مطالبات و مشکلات شهروندان را در زمینه های گوناگون پیگیری می کند . از جمله اولویت های سایت عصر شهروند ، بازتاب واقعی اخبار استان تهران ،نگاه تحلیلی به مسائل و مشکلات شهروندان تهرانی ، نهایت دقت و سرعت در بازنشر اخبار ، رعایت امانتداری در خبرهای نقلی و دید همه جانبه ،صادقانه و بیطرفانه در تولید خبر است . عصر شهروند همه تلاش خود را برای ایجاد روحیه امیدواری در بین همشهریان تهرانی و پرهیز از ایجاد تشویش در جامعه می کند . امید است به یاری شما همشهریان عزیز عصر شهروند بتواند گامی هرچند کوچک در مسیر اطلاع رسانی صحیح و مفید در جامعه بردارد و پیگیر مشکلات و دغدغه های شهروندان از اعضای شورای شهر تهران ، مدیران و مسئولین استان تهران باشد .