16
اعلام گزارش اولیه عملکرد کمیته شفافیت شورای شهر تهران

احمد صادقی : بیش از ۸۰ مورد تخلفات در شهرداری تهران گزارش شده است

  • کد خبر : 285630
  • 19 مهر 1400 - 8:58
احمد صادقی : بیش از ۸۰ مورد تخلفات در شهرداری تهران گزارش شده است
احمد صادقی با اعلام گزارش اولیه از عملکرد کمیته شفافیت شورای اسلامی شهر تهران گفت: از تاریخ پنجم مهرماه که شماره تلفن دریافت گزارش های تخلفات شهرداری تهران اعلام شده است، تاکنون نزدیک به 80 مورد تخلف به کمیته شفافیت شورای اسلامی شهر تهران گزارش شده است.

به گزارش عصرشهروند در اخبار شورای شهر، احمد صادقی رئیس کمیته شفافیت شورای اسلامی شهر تهران در مورد ارائه گزارش رسیدگی به وقوع تخلفات در مناطق و سازمان‎‌ها در شهرداری تهران اظهار کرد: در چهاردهمین جلسه شورای اسلامی شهر تهران طی نطقی نسبت به وقوع تخلفات  در  شهرداری تهران متذکر شدم و در همین زمینه  از همکاران  در  شهرداری تهران و همشهریان عزیز خواستم تا از طریق ارسال پیامک  و یا از طریق شبکه های مجازی داخلی و مرسوم به شماره تلفن اعلام شده از سوی بنده، تخلفات را به کمیته شفافیت شورای اسلامی شهر تهران  گزارش دهند.

وی افزود: در همین زمینه با توجه به پیگیری های صورت گرفته، از تاریخ اعلام شده شماره تلفن تا امروز نزدیک ۸۰ مورد تخلفات به کمیته شفافیت شورای اسلامی شهر تهران گزارش شده است که نشان می‌دهد همکاران در شهرداری تهران و شهروندان به دنبال شفافیت در شهرداری تهران هستند.

رئیس کمیته شفافیت شورای اسلامی شهر تهران ادامه داد: بر اساس گزارشات بیشترین تخلفات  مربوط به حوزه شهرسازی بوده است که در اکثر موارد صدور مجوزهای غیر قانونی برای ساخت و ساز بوده است .

صادقی با اشاره به ارائه گزارش توسط شهروندان گفت: خوشبختانه پس از اعلام شماره تلفن برای ارسال تخلفات، شهروندان نیز در راستای شفافیت کمک شایانی در زمینه برخورد با تخلفات به کمیته شفافیت شورای اسلامی شهر تهران  کردند؛ همچنین لازم به ذکر است که تمامی گزارشات  پس از بررسی  همکاران در کمیته شفافیت شورای اسلامی شهر تهران  به شهردار تهران انتقال داده می‌شود تا شهرداری تهران  پیگیری تخلفات را انجام دهد .

رئیس کمیته شفافیت شورای اسلامی شهر تهران گفت: برخورد با فساد باید از حالت نمایشی خارج شده و سریع السیر اتفاق بیافتد و بی واسطه به اطلاع مسوولین برسد؛ همچنین شورای  اسلامی شهر تهران به  دنبال شفافیت است و برای این موضوع کمیته شفافیت شورای اسلامی شهر تهران  تمام تلاش خود را خواهد کرد و این موضوع نیازمند همکاری شهروندان و همکاران ما در شهرداری تهران است .

وی گفت: برخورد با فساد همچنان ادامه دارد و در همین زمینه همکاران  شهرداری و همشهریان عزیز همچنان می‌توانند پیام های خود را از طریق ارسال پیامک یا از طریق شبکه های مجازی داخلی و مرسوم به شماره ۰۹۳۹۹۸۰۳۰۰۹ برای من ارسال کنند تا در کمیته شفافیت شورای اسلامی شهر تهران تخلفات پیگیری شود .منبع

لینک کوتاه : https://asrshahrvand.com/?p=285630

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

.
.

ارائه خدمات مالی و مالیاتی در موسسه حسابداری محاسبان تلاشگر خبره

.

درباره پایگاه خبری عصر شهروند: عصر شهروند رسانه ای تخصصی در حوزه اخبار شهری است که با کنار گذاشتن ملاحظات و تعارفات معمول در پایگاه های خبری تحلیلی ، مطالبات و مشکلات شهروندان را در زمینه های گوناگون پیگیری می کند . از جمله اولویت های سایت عصر شهروند ، بازتاب واقعی اخبار استان تهران ،نگاه تحلیلی به مسائل و مشکلات شهروندان تهرانی ، نهایت دقت و سرعت در بازنشر اخبار ، رعایت امانتداری در خبرهای نقلی و دید همه جانبه ،صادقانه و بیطرفانه در تولید خبر است . عصر شهروند همه تلاش خود را برای ایجاد روحیه امیدواری در بین همشهریان تهرانی و پرهیز از ایجاد تشویش در جامعه می کند . امید است به یاری شما همشهریان عزیز عصر شهروند بتواند گامی هرچند کوچک در مسیر اطلاع رسانی صحیح و مفید در جامعه بردارد و پیگیر مشکلات و دغدغه های شهروندان از اعضای شورای شهر تهران ، مدیران و مسئولین استان تهران باشد .