13

احمد صادقی :حقوق کارگران شهرداری نباید دیر تر از موعد پرداخت شود

  • کد خبر : 284397
  • 14 شهریور 1400 - 13:45
احمد صادقی :حقوق کارگران شهرداری نباید دیر تر از موعد پرداخت شود
عضو کمیسیون برنامه و بودجه شورای اسلامی شهر تهران تاکید کرد: حقوق کارگران شهرداری نباید دیر تر از موعد پرداخت شود

به گزارش عصرشهروند در اخبار شورای شهر، احمد صادقی در نهمین جلسه شورا و پس از استماع سخنان زاکانی شهردار منتخب تهران گفت: دیروز خبری را از رادیو شنیدم که یکی از کارگر های رفت و روب ۱۳ روز از ماه گذشته و حقوق شان پرداخت نشده و وقتی بررسی کردیم متوجه شدیم که موضوع صحت داشته است.

وی افزود: در گذشته ۷۰ درصد علی الحساب را به پیمانکاران می دادند جهت پرداخت حقوق کارگران و بعد منتظر صدور صورت وضعیت  می شدند و بعد با پیمانکاران تسویه می کردند.  ولی اخیرا بخش نامه ای ابلاغ شده که پرداخت هزینه به پیمانکاران منوط به تایید صورت وضعیت است.

صادقی افزود: از آقای زاکانی و آقای امامی می خواهم نسبت به اصلاح این وضعیت و پرداخت حقوق کارگران اقدامات لازم را داشته باشند، چرا که حقوق یک کارگر رفت و روب که از نصف شب تا صبح زحمت می کشند و جز کم در آمد ترین افراد جامعه هستند، خیلی بد است که به موقع پرداخت نشود و درخواست من این است که حقوق کارگران قبل از کارمندان شهرداری پرداخت شود. البته شهرداری اقدام خوبی داشت و حقوق کارمندان را در بیست و پنجم ماه قبل واریز کرد و امیدواریم این موضوع نیز پیگیری شود.

در ادامه مهدی چمران نیز گفت: در گذشته بعضی پیمانکاران حقوق کارکنان شهرداری را می گرفتند ولی به حسابشان نمی ریختند و لذا  برنامه ای تنظیم شد که حقوق کارگران  همانند کارمندان پرداخت شود، ولی  متاسفانه این شرایط به هم خورد.

وی افزود: ما چون سابقه این  کار را به خوبی داریم باید بگویم که این کار عملی است و به هیچ عنوان  به عدالت نزدیک نیست کسانی که کارگران شهرداری هستند و سخت ترین شرایط کاری را دارند، حقوقشان را دیرتر دریافت کنند.منبع

لینک کوتاه : https://asrshahrvand.com/?p=284397

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

.
.

ارائه خدمات مالی و مالیاتی در موسسه حسابداری محاسبان تلاشگر خبره

.

درباره پایگاه خبری عصر شهروند: عصر شهروند رسانه ای تخصصی در حوزه اخبار شهری است که با کنار گذاشتن ملاحظات و تعارفات معمول در پایگاه های خبری تحلیلی ، مطالبات و مشکلات شهروندان را در زمینه های گوناگون پیگیری می کند . از جمله اولویت های سایت عصر شهروند ، بازتاب واقعی اخبار استان تهران ،نگاه تحلیلی به مسائل و مشکلات شهروندان تهرانی ، نهایت دقت و سرعت در بازنشر اخبار ، رعایت امانتداری در خبرهای نقلی و دید همه جانبه ،صادقانه و بیطرفانه در تولید خبر است . عصر شهروند همه تلاش خود را برای ایجاد روحیه امیدواری در بین همشهریان تهرانی و پرهیز از ایجاد تشویش در جامعه می کند . امید است به یاری شما همشهریان عزیز عصر شهروند بتواند گامی هرچند کوچک در مسیر اطلاع رسانی صحیح و مفید در جامعه بردارد و پیگیر مشکلات و دغدغه های شهروندان از اعضای شورای شهر تهران ، مدیران و مسئولین استان تهران باشد .