9

اخبار جدید از کشف جسد تکه تکه شده در میدان آزادی تهران

  • کد خبر : 296636
  • 04 خرداد 1402 - 11:31
اخبار جدید از کشف جسد تکه تکه شده در میدان آزادی تهران
با کشف جسد زن جوان داخل چند پلاستیک زباله در حوالی میدان آزادی، یک سناریوی جنایی برای پلیس گشوده شد.

به گزارش عصرشهروند در اخبار حوادث ، ساعت ۱۴ عصر دیروز سه‌شنبه دوم خرداد ماه، کشف جسد مثله شده‌ای در یک ساک ورزشی از سوی رفتگران شهرداری مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ گزارش داده شد.

با اعلام این خبر، ماموران کلانتری ۱۳۵، تیمی زبده از کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی، متخصصان پزشکی قانونی و کارشناسان تیم تشخیص هویت به همراه قاضی امیرحسین علیمردان؛ بازپرس ویژه قتل عمد شعبه دهم دادسرای امور جنایی، راهی محل حادثه شدند و تحقیقات ابتدایی را آغاز کردند.

تیم جنایی در محل حادثه با جسد مثله شده زن حدوداً ۲۵ ساله‌ای داخل چندین پلاستیک زباله مواجه شدند که قربانی یک جنایت شده بود؛ گزارش پزشک صحنه نیز حکایت از آن داشت از زمان قتل زن جوان ۴ تا ۵ ساعت گذشته است.

در نخستین‌گام ماموران تیم تشخیص هویت پلیس آگاهی با دستور قاضی جنایی اقدام به انگشت‌نگاری روی جسد کردند تا ردپایی از قاتل این زن جوان پیدا کنند.

پس از پایان تحقیقات میدانی کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی نیز ماموریت یافتند تا برای شناسایی عامل این جنایت دوربین‌های مداربسته اطراف میدان آزادی را هدف بازبینی قرار دهند و اقدامات اطلاعاتی را کلید بزنند.

با دستور قاضی امیرحسین علیمردان؛ بازپرس ویژه قتل عمد شعبه دهم دادسرای امور جنایی، جسد مقتوله برای معاینات دقیق‌تر به پزشکی قانونی منتقل شد و تحقیقات کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی ادامه دارد. منبع

لینک کوتاه : https://asrshahrvand.com/?p=296636

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

.
.

ارائه خدمات مالی و مالیاتی در موسسه حسابداری محاسبان تلاشگر خبره

.

درباره پایگاه خبری عصر شهروند: عصر شهروند رسانه ای تخصصی در حوزه اخبار شهری است که با کنار گذاشتن ملاحظات و تعارفات معمول در پایگاه های خبری تحلیلی ، مطالبات و مشکلات شهروندان را در زمینه های گوناگون پیگیری می کند . از جمله اولویت های سایت عصر شهروند ، بازتاب واقعی اخبار استان تهران ،نگاه تحلیلی به مسائل و مشکلات شهروندان تهرانی ، نهایت دقت و سرعت در بازنشر اخبار ، رعایت امانتداری در خبرهای نقلی و دید همه جانبه ،صادقانه و بیطرفانه در تولید خبر است . عصر شهروند همه تلاش خود را برای ایجاد روحیه امیدواری در بین همشهریان تهرانی و پرهیز از ایجاد تشویش در جامعه می کند . امید است به یاری شما همشهریان عزیز عصر شهروند بتواند گامی هرچند کوچک در مسیر اطلاع رسانی صحیح و مفید در جامعه بردارد و پیگیر مشکلات و دغدغه های شهروندان از اعضای شورای شهر تهران ، مدیران و مسئولین استان تهران باشد .