11

اختصاص اعتبار برای پروژه‌های محلی /لایحه بودجه ۱۴۰۰ شهرداری زیر ذره‌بین شورای شهری‌ها

  • کد خبر : 277974
  • 10 اسفند 1399 - 17:13
اختصاص اعتبار برای پروژه‌های محلی /لایحه بودجه ۱۴۰۰ شهرداری زیر ذره‌بین شورای شهری‌ها
عضو شورای شهر تهران با اشاره به بررسی بودجه 1400 شهرداری در صحن شورای شهر گفت: بررسی دقیق تبصره‌های این لایحه در جهت اصل شفافیت در نظر گرفته شده است.

به گزارش اخبار شورای شهر، بررسی لایحه بودجه ۱۴۰۰ شهرداری امروز در صحن شورای شهر تهران مورد بحث و گفت‌و گو قرار گرفت و اعضای شورا در مورد تبصره‌ها و بندهای مختلف این بودجه توضیحاتی ارائه دادند و پیشنهاداتی مطرح شد . البته جلسه گذشته صحن شورای شهر نیز به این موضوع اختصاص یافت و لایحه بودجه در دو بخش درآمد و هزینه‌ها مورد بحث قرار گرفته است.

حسن رسولی عضو شورای شهر تهران درباره بودجه شهرداری تهران اظهار داشت : لایحه‌ای که شهرداری به شورا ارائه کرد ، کل درآمد و هزینه‌ها برای سال آینده بیش از ۴۹ هزار میلیارد تومان بود که در نهایت به ۴۸ هزار و ۸۸۰ میلیارد تومان کاهش یافت.

وی افزود: درباره لایحه بودجه تا کنون ۲۰۰ پیشنهاد از سوی اعضای شورای شهر دریافت شده است که بخشی از این پیشنهادات رأی نیاورده و بخشی هم در قالب تبصره‌ها به لایحه بودجه افزوده شده است .

این عضو شورای شهر تهران ادامه داد: امروز ۴۲ تبصره از لایحه بودجه شهرداری تهران بررسی می‌شود و برخلاف گذشته دیگر خبری از تبصره‌بازی نیست و قدم مهمی در جهت تکمیل اصل شفافیت برداشته شده است .

رسولی با تأکید بر اینکه انجام پروژه‌های کوچک مقیاس محلی در لایحه بودجه ۱۴۰۰ مدنظر قرار گرفته است گفت : همچنین کارکنان قراردادی و پیمانکاری دو شرکت حریم‌بان و شهربان درخواست تدوین شدن شرایط‌شان به نیروهای شرکتی را داشته است که اعلام کرده‌ایم از طریق بودجه سال ۱۴۰۰ مزایای ثابتی برای کارکنان هر دو شرکت در نظر  خواهیم گرفت .

وی بیان داشت: در بودجه امسال حسب تغییر مدل صورت گرفته تمامی بار بودجه ای تبصره‌ها و ردیف‌های مرتبط با ماموریت‌های ۵ گانه تخصصی شهرداری انتقال پیدا کرده و ما هیچ گونه تبصره بازی نداریم و این قدم مهمی در جهت تکمیل اصل شفافیت است که یکی از وعده‌های مهم شورای شهر پنجم بوده است. منبع

لینک کوتاه : https://asrshahrvand.com/?p=277974

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

.
.

ارائه خدمات مالی و مالیاتی در موسسه حسابداری محاسبان تلاشگر خبره

.

درباره پایگاه خبری عصر شهروند: عصر شهروند رسانه ای تخصصی در حوزه اخبار شهری است که با کنار گذاشتن ملاحظات و تعارفات معمول در پایگاه های خبری تحلیلی ، مطالبات و مشکلات شهروندان را در زمینه های گوناگون پیگیری می کند . از جمله اولویت های سایت عصر شهروند ، بازتاب واقعی اخبار استان تهران ،نگاه تحلیلی به مسائل و مشکلات شهروندان تهرانی ، نهایت دقت و سرعت در بازنشر اخبار ، رعایت امانتداری در خبرهای نقلی و دید همه جانبه ،صادقانه و بیطرفانه در تولید خبر است . عصر شهروند همه تلاش خود را برای ایجاد روحیه امیدواری در بین همشهریان تهرانی و پرهیز از ایجاد تشویش در جامعه می کند . امید است به یاری شما همشهریان عزیز عصر شهروند بتواند گامی هرچند کوچک در مسیر اطلاع رسانی صحیح و مفید در جامعه بردارد و پیگیر مشکلات و دغدغه های شهروندان از اعضای شورای شهر تهران ، مدیران و مسئولین استان تهران باشد .