17
مظفر خبر داد:

اختصاص ۲هزار و ۱۰۰ میلیارد تومان برای توسعه مترو و ناوگان اتوبوسرانی

  • کد خبر : 293242
  • 17 مهر 1401 - 12:51
اختصاص ۲هزار و ۱۰۰ میلیارد تومان برای توسعه مترو و ناوگان اتوبوسرانی
میثم مظفر در نود و پنجمین جلسه شورای اسلامی شهر تهران در جریان بررسی «الحاق یک بند به تبصره ۳ ماده واحده مصوبه بودجه سال ۱۴۰۱ شهرداری و اعطای مجوز به شهرداری تهران جهت انتشار ۳۵ هزار میلیارد ریال اوراق مالی-اسلامی» با بیان اینکه برای اجرای طرح های حمل و نقل عمومی در بودجه امسال مجوز صدور دو هزار و ۲۰۰ میلیارد تومان اوراق مشارکت صادر شده است، اظهار کرد: سه هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان اوراق مشارکت نیز در بودجه سال ۱۴۰۲ برای توسعه حمل و نقل عمومی مصوب خواهد شد. 

به گزارش عصرشهروند، وی با اشاره به تکمیل خطوط سه، چهار، شش و هفت مترو با اختصاص دو هزار و ۱۰۰ میلیارد تومان تصریح کرد: ۵۰۰ میلیارد تومان برای توسعه مترو و ۹۰۰ میلیارد تومان نیز برای توسعه و نوسازی اتوبوسرانی پیش بینی شده است.
مظفر همچنین خاطرنشان کرد: اصل و سود اوراق مشارکت به میزان ۵۰ درصد از سوی دولت و ۵۰ درصد نیز توسط شهرداری پرداخت می شود و امیدواریم بتوانیم حمل و نقل عمومی را با این بودجه توسعه دهیم.
در جریان این بررسی مهدی اقراریان عضو شورای ششم تهران نیز در طرح سوالی اعلام کرد: محل مصرف ۳۵۰۰ میلیارد تومان مشخص شده که برخی موارد اعلامی از سوی کمیسیون در خصوص اتوبوس و مترو نیز اظهار شده است که دارای ابهام است و لازم‌است شفاف سازی متقنی در این خصوص صورت گیرد.

تشکری هاشمی نیز در ادامه روند بررسی دستور نخست در توضیحاتی اظهار کرد: این لایحه زمینه ارتقای خدمت رسانی در حوزه حمل و نقل عمومی را فراهم میکند.
گفتنی است «الحاق یک بند به تبصره ۳ ماده واحده مصوبه بودجه سال ۱۴۰۱ شهرداری و اعطای مجوز به شهرداری تهران جهت انتشار ۳۵ هزار میلیارد ریال اوراق مالی-اسلامی» با ۲۰ رأی موافق به تصویب رسید. منبع
 

 

لینک کوتاه : https://asrshahrvand.com/?p=293242

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

.
.

ارائه خدمات مالی و مالیاتی در موسسه حسابداری محاسبان تلاشگر خبره

.

درباره پایگاه خبری عصر شهروند: عصر شهروند رسانه ای تخصصی در حوزه اخبار شهری است که با کنار گذاشتن ملاحظات و تعارفات معمول در پایگاه های خبری تحلیلی ، مطالبات و مشکلات شهروندان را در زمینه های گوناگون پیگیری می کند . از جمله اولویت های سایت عصر شهروند ، بازتاب واقعی اخبار استان تهران ،نگاه تحلیلی به مسائل و مشکلات شهروندان تهرانی ، نهایت دقت و سرعت در بازنشر اخبار ، رعایت امانتداری در خبرهای نقلی و دید همه جانبه ،صادقانه و بیطرفانه در تولید خبر است . عصر شهروند همه تلاش خود را برای ایجاد روحیه امیدواری در بین همشهریان تهرانی و پرهیز از ایجاد تشویش در جامعه می کند . امید است به یاری شما همشهریان عزیز عصر شهروند بتواند گامی هرچند کوچک در مسیر اطلاع رسانی صحیح و مفید در جامعه بردارد و پیگیر مشکلات و دغدغه های شهروندان از اعضای شورای شهر تهران ، مدیران و مسئولین استان تهران باشد .