21

اداره کل هواشناسی ؛ تهران گرم تر می شود

  • کد خبر : 296845
  • 15 خرداد 1402 - 8:11
اداره کل هواشناسی ؛ تهران گرم تر می شود
اداره کل هواشناسی استان تهران از پیش‌بینی روند افزایشی نسبی دمای پایتخت تا روز سه‌ شنبه خبر داد.

به گزارش عصرشهروند، با بررسی نقشه‌های هواشناسی و خروجی الگوهای پیش‌یابی عددی وضعیت جوی استان تهران طی امروز، آسمان صاف تا قسمتی ابری از بعدازظهر با وقوع ناپایداری‌های همرفتی همراه با افزایش ابرناکی گاهی وزش باد شدید، در برخی مناطق شمالی استان به خصوص ارتفاعات همراه با رگبار پراکنده با احتمال رعدوبرق و در مناطق جنوبی استان با خیزش موقت گردوخاک پیش‌بینی می‌شود.

از بعدازظهر دوشنبه با نفوذ سامانه بارشی در نیمه شمالی استان به ویژه ارتفاعات افزایش ابرناکی، رگبار پراکنده، رعد و برق و وزش باد شدید موقتی، در مناطق غربی و جنوبی استان در ساعات بعد از ظهر و اوایل شب وزش باد شدید گاهی خیلی شدید، در نقاط مستعد خیزش گردوخاک و کاهش کیفیت هوا تا اواخر هفته جاری مورد انتظار است.

تا روز سه‌شنبه روند افزایش نسبی دما و از روز چهارشنبه کاهش تدریجی دما در سطح استان پیش‌بینی می‌شود.

آسمان تهران دوشنبه (۱۵ خرداد) قسمتی ابری، در اواخر وقت افزایش ابر با احتمال بارش پراکنده در بعضی ساعت‌ها وزش باد و گرد و خاک با حداقل دمای ۲۵ و حداکثر دمای ۳۸ درجه سانتی‌گراد و در روز سه‌شنبه (۱۶ خردادماه) قسمتی ابری در بعضی ساعت‌ها رگبار و رعد و برق گاهی وزش باد شدید و گرد و خاک با حداقل دمای ۲۳ و حداکثر دمای ۳۸ درجه سانتی‌گراد پیش‌بینی می‌شود.

طبق اعلام اداره کل هواشناسی استان تهران، ایستگاه ورامین و فرودگاه امام خمینی (ره) با بیشینه دمای ۳۷ درجه سانتیگراد، گرم‌ترین ایستگاه استان تهران در ۲۴ ساعت گذشته گزارش شده است.

منبع

لینک کوتاه : https://asrshahrvand.com/?p=296845

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

.
.

ارائه خدمات مالی و مالیاتی در موسسه حسابداری محاسبان تلاشگر خبره

.

درباره پایگاه خبری عصر شهروند: عصر شهروند رسانه ای تخصصی در حوزه اخبار شهری است که با کنار گذاشتن ملاحظات و تعارفات معمول در پایگاه های خبری تحلیلی ، مطالبات و مشکلات شهروندان را در زمینه های گوناگون پیگیری می کند . از جمله اولویت های سایت عصر شهروند ، بازتاب واقعی اخبار استان تهران ،نگاه تحلیلی به مسائل و مشکلات شهروندان تهرانی ، نهایت دقت و سرعت در بازنشر اخبار ، رعایت امانتداری در خبرهای نقلی و دید همه جانبه ،صادقانه و بیطرفانه در تولید خبر است . عصر شهروند همه تلاش خود را برای ایجاد روحیه امیدواری در بین همشهریان تهرانی و پرهیز از ایجاد تشویش در جامعه می کند . امید است به یاری شما همشهریان عزیز عصر شهروند بتواند گامی هرچند کوچک در مسیر اطلاع رسانی صحیح و مفید در جامعه بردارد و پیگیر مشکلات و دغدغه های شهروندان از اعضای شورای شهر تهران ، مدیران و مسئولین استان تهران باشد .