8

ادعای شهرداری درباره سفر مدیران به جام جهانی ؛از جیب خودشان رفتند

  • کد خبر : 293950
  • 08 آذر 1401 - 11:08
ادعای شهرداری درباره سفر مدیران به جام جهانی ؛از جیب خودشان رفتند
سخنگوی شهردار تهران گفت مدیران یا کارکنان شهرداری با هزینه شهرداری به قطر نرفته اند .

به گزارش عصرشهروند، این هفته ناصرامانی عضو شورای شهر تهران خواستار به روز رسانی سامانه شفافیت شد و در جریان تذکرش اعلام کرد بخش سفرهای خارجی این سامانه به روز نشده است .او اعلام کرد خبرهایی در گروه‌های مختلف و حتی گروه‌های داخل شهرداری در مورد سفرهای خارجی مدیران، سفر به قطر و یا جذب و استخدام منتشر می‌شود و خواستار شفافیت این موضوع شد .

عبدالمطهر محمدخانی  سخنگوی شهردار تهران به اکوایران گفت :‌ فرایند سفر در شهرداری تهران یک روال شفاف و مشخص است و درکمیته سفر بر اساس آیین نامه های سفردر شهرداری تصمیم گیری می شود و تاکنون هیچ سفری با موضوع سفر به قطر تایید نشده است .

وی ادامه داد :‌ اما ممکن است برخی از مدیران و کارکنان شهرداری بعد از طی روال اداری با هزینه شخصی به صورت فردی در این رویداد بزرگ ورزشی شرکت کرده باشند ، این رویداد جهانی در نزدیکی کشورما برگزار می شود و این که علاقمندی به حضور دراین رویداد وجود داشته باشد زیاد است اما هیچ فردی با هزینه شهرداری تهران به قطر سفر نکرده است . البته با توجه به این که سازمان تخصصی ورزش شهرداری و معاونت فرهنگی و اجتماعی شهرداری مرتبط با این حوزه هستند امکان سفر وجود داشت اما این اتفاق نیفتاده است .

سخنگوی شهردارتهران اضافه کرد : شهرداری در این مدت همکاری حداکثری با وزارت ورزش و فدراسیون فوتبال انجام داده است و از کمپین ایران هوادارتیم تا پخش مسابقات فوتبال به فضاهای عمومی شهر و … که در این ایام اجرایی شده است. منبع

لینک کوتاه : https://asrshahrvand.com/?p=293950

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

.
.

ارائه خدمات مالی و مالیاتی در موسسه حسابداری محاسبان تلاشگر خبره

.

درباره پایگاه خبری عصر شهروند: عصر شهروند رسانه ای تخصصی در حوزه اخبار شهری است که با کنار گذاشتن ملاحظات و تعارفات معمول در پایگاه های خبری تحلیلی ، مطالبات و مشکلات شهروندان را در زمینه های گوناگون پیگیری می کند . از جمله اولویت های سایت عصر شهروند ، بازتاب واقعی اخبار استان تهران ،نگاه تحلیلی به مسائل و مشکلات شهروندان تهرانی ، نهایت دقت و سرعت در بازنشر اخبار ، رعایت امانتداری در خبرهای نقلی و دید همه جانبه ،صادقانه و بیطرفانه در تولید خبر است . عصر شهروند همه تلاش خود را برای ایجاد روحیه امیدواری در بین همشهریان تهرانی و پرهیز از ایجاد تشویش در جامعه می کند . امید است به یاری شما همشهریان عزیز عصر شهروند بتواند گامی هرچند کوچک در مسیر اطلاع رسانی صحیح و مفید در جامعه بردارد و پیگیر مشکلات و دغدغه های شهروندان از اعضای شورای شهر تهران ، مدیران و مسئولین استان تهران باشد .