11
در دویست و سی و یکمین جلسه شورا صورت می گیرد؛

ازبررسی گزارش تفریغ بودجه سال ۹۷ تا الزام شهرداری به تاسیس موزه کودکان شهر تهران

  • کد خبر : 265459
  • 25 مرداد 1399 - 14:18
ازبررسی گزارش تفریغ بودجه سال ۹۷ تا الزام شهرداری به تاسیس موزه کودکان شهر تهران
اعضای شورای اسلامی شهر تهران در دویست و سی و یکمین جلسه شورا بررسي گزارش تفریغ بودجه سال 97 شهرداری تهران و نیز بررسي طرح « الزام شهرداري تهران به تأسيس موزه كودكان شهر تهران » را در دستور کار خواهند داشت

به گزارش عصرشهروند در دویست و سی و یکمین  جلسه شورا، روز یک شنبه بیست و ششم مرداد ماه ۱۳۹۹ از ساعت۸:۴۵  لغایت ۱۲ در محل تالار اصلی شورا برگزار می شود.
جلسه فردا با نطق پیش از دستور محمد سالاری رییس کمیسیون شهر سازی و معماری شورا و بهاره آروین رییس کمیته شفافیت و شهر هوشمند شورا آغاز خواهد شد.
در  این جلسه  ادامه بررسی «پنجاه و سومین صورتجلسه کمیسیون نام گذاری و تغییر نام اماکن و معابر عمومی شهر تهران» از سر گرفته خواهد شد.
در جلسه فردا  بررسی گزارش “تفریغ بودجه سال ۹۷ شهرداری تهر ان” در دستور قرار خواهد گرفت.
بررسی  طرح « نظام نامه انتخاب ، ارزیابی و نظارت بر عملکرد ذیحساب و قائم مقامان ذیحساب شهرداری تهران» و همچنین بررسی لایحه «حذف بند (۸)قسمت (ج) پیوست شماره (۲) متن نهایی مصوبه اصلاحی و تنقیحی مرتبط با ساماندهی وضعیت سازمان‌ها و شرکت‌های وابسته به شهرداری تهران» در این جلسه صورت می گیرد.
در این جلسه همچنین طرح « الزام شهرداری تهران به تهیه رمزینه پاسخ سریع ( Q.R.Code ) برای آثار معماری ارزشمند معاصر ، بافت و بناهای تاریخی و گردشگری و مکان رویدادهای شهر تهران» مورد بررسی قرار می گیرد.
بررسی لایحه « سند راهبردی توسعه منابع انسانی شهرداری  تهران » و بررسی طرح « الزام شهرداری تهران به تأسیس موزه کودکان شهر تهران » از دستورهایی هستند که در این جلسه در دستور  قرار می گیرند.
در ادامه « انتخاب یک نفر کارشناس متخصص در امور فنی و شهرسازی جهت عضویت در ستاد هماهنگی کمیسیون های ماده صد موضوع بند (ب) تبصره پنجم(۵) » و « انتخاب یک نفر از اعضای کمیسیون فرهنگی اجتماعی جهت عضویت در ستاد حمایت از خانواده موضوع بند دوازدهم » از جمله مواردی است که در دستور قرار خواهند گرفت.
بررسی صورتجلسه چهل و دومین ، چهل و سومین و چهل و چهارمین صورتجلسه کمیسیون نام گذاری و تغییر نام اماکن و معابر عمومی شهر تهران نیز از جمله دستورهای دیگر جلسه فردا خواهد بود.منبع

لینک کوتاه : https://asrshahrvand.com/?p=265459

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

.
.

ارائه خدمات مالی و مالیاتی در موسسه حسابداری محاسبان تلاشگر خبره

.

درباره پایگاه خبری عصر شهروند: عصر شهروند رسانه ای تخصصی در حوزه اخبار شهری است که با کنار گذاشتن ملاحظات و تعارفات معمول در پایگاه های خبری تحلیلی ، مطالبات و مشکلات شهروندان را در زمینه های گوناگون پیگیری می کند . از جمله اولویت های سایت عصر شهروند ، بازتاب واقعی اخبار استان تهران ،نگاه تحلیلی به مسائل و مشکلات شهروندان تهرانی ، نهایت دقت و سرعت در بازنشر اخبار ، رعایت امانتداری در خبرهای نقلی و دید همه جانبه ،صادقانه و بیطرفانه در تولید خبر است . عصر شهروند همه تلاش خود را برای ایجاد روحیه امیدواری در بین همشهریان تهرانی و پرهیز از ایجاد تشویش در جامعه می کند . امید است به یاری شما همشهریان عزیز عصر شهروند بتواند گامی هرچند کوچک در مسیر اطلاع رسانی صحیح و مفید در جامعه بردارد و پیگیر مشکلات و دغدغه های شهروندان از اعضای شورای شهر تهران ، مدیران و مسئولین استان تهران باشد .