6

از زاکانی انتظار عذرخواهی نداشته باشید!

  • کد خبر : 297864
  • 18 مرداد 1402 - 14:53
از زاکانی انتظار عذرخواهی نداشته باشید!
طی یکی دو سال گذشته حوادث شهری سبب‌ساز مرگ یا آسیب‌های جسمی به شهروندان تهرانی شده است، اما در مواجهه با این مسائل شهرداری تهران بدون عذرخواهی از شهروندان از کنار حوادث عبور کرده است.

به گزارش عصرشهروند، انتخاب علیرضا زاکانی به عنوان شهردار تهران از همان روزهای اول با انتقادات زیادی همراه شد، نقدهایی که تا امروز هم ادامه دارد، اما یکی از آخرین نقدها به شهردار تهران عدم پاسخگویی به شهروندان است، طوری‌که حتی بعد از حادثه تلخ قطع شدن دست کودک ۹ ساله در پله برقی ناصر امانی عضو شورای شهر تهران اعلام کرد من به‌جای شهرداری عذرخواهی می‌کنم، عذرخواهی نکردن از شهروندان توسط شهرداری چیزی بود که بعد از مرگ تلخ تعدادی از پرسنل شهرداری و انتظامی در ماجرای ریزش ساختمان در منطقه خلازیر ادامه پیدا کرد. با توجه به این رفتارها  از مخاطبان پرسیده شد، با توجه به حوادث اخیر آیا عذرخواهی نکردن شهردار تهران از مردم پایتخت را قابل قبول می‌دانید یا خیر؟

تعداد بسیاری از واکنش‌ها توسط مخاطبان این بود که از شهردار تهران برای عذرخواهی کردن از شهروندان انتظاری ندارند، مثلاً حسین نوشت که: «ازش انتظاری نیست.»

حتما بخوانید : آخرین وضعیت ریزش چند ساختمان غیرمجاز در حین تخریب / فوت چهار نفر

علی هم نوشت که «شما از یک کاندیدای پوششی چه توقعی دارید؟» به‌نظر می‌رسد اشاره علی به حواشی انتخابات ریاست جمهوری برمی‌گردد. یا کاربری که خودش را معرفی نکرده نوشته که : «عذرخواهی نکردن از ویژگی‌های ایشان است.» حسین هم با لحنی کنایه‌آمیز نوشته که: «وقتی یک کار نابلد پست می‌گیرد…»

کاربری که خودش را ایراندوست معرفی کرده، درواکنشی مشابه حسین نوشته که: «عذرخواهی به خاطر اشباهات تکراری، یعنی توقع بیجا از مسئولین بدون تخصص و همیشه در صحنه ما…!!»

کاربر دیگری هم سعی کرده این‌گونه جواب پرسش ما را بدهد: «همین که پدر اون کودک رو جریمه نکرده و از خانواده کشته شدگان تخریب ساختمان خسارتی نگرفته ، شهردار فکر می‌کنه که خیلی انسانی و مداراگونه عمل کرده»

هیوا هم با انتقاد به خبرآنلاین و با این رویکرد که سوال اساساً اشتباه است نوشته: «چه سوال مسخره ای تاحالا کدوم مسئولی بابت این‌همه بی‌مسوولیتی عذر خواسته که آقای زاکانی دومی باشه.»

مخاطبی که خودش را جعفر کعرفی کرده برای خبرآنلاین نوشته که: «عذر خواهی شاید همراه با استعفاء شهردار تهران وشهردار منطقه ۱۹ کارساز باشه.مسئولین رده بالای مملکت شما را قسم به خون پاک شهدا دست از پست‌های فامیلی بردارید هرکسی و با تخصص و تجربیاتش به کار بگیرید. بیش از این به مملکت ضربه نزنید امثال زاکانی‌ها جز سرافکندگی مملکت هیچ دستاوردی ندارند. بیشترین ضربات مملکت ما از انتصابات غیر کارشناسی براساس اتتخاب اقوام و فامیل مسئولین است.» منبع

لطفا شما هم نظرات خود را در بخش کامنتها با ما در میان بگذارید

لینک کوتاه : https://asrshahrvand.com/?p=297864

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

.
.

ارائه خدمات مالی و مالیاتی در موسسه حسابداری محاسبان تلاشگر خبره

.

درباره پایگاه خبری عصر شهروند: عصر شهروند رسانه ای تخصصی در حوزه اخبار شهری است که با کنار گذاشتن ملاحظات و تعارفات معمول در پایگاه های خبری تحلیلی ، مطالبات و مشکلات شهروندان را در زمینه های گوناگون پیگیری می کند . از جمله اولویت های سایت عصر شهروند ، بازتاب واقعی اخبار استان تهران ،نگاه تحلیلی به مسائل و مشکلات شهروندان تهرانی ، نهایت دقت و سرعت در بازنشر اخبار ، رعایت امانتداری در خبرهای نقلی و دید همه جانبه ،صادقانه و بیطرفانه در تولید خبر است . عصر شهروند همه تلاش خود را برای ایجاد روحیه امیدواری در بین همشهریان تهرانی و پرهیز از ایجاد تشویش در جامعه می کند . امید است به یاری شما همشهریان عزیز عصر شهروند بتواند گامی هرچند کوچک در مسیر اطلاع رسانی صحیح و مفید در جامعه بردارد و پیگیر مشکلات و دغدغه های شهروندان از اعضای شورای شهر تهران ، مدیران و مسئولین استان تهران باشد .