7

از ممانعت از ساخت‌وساز غیرمجاز تا اجرای احکام قضایی

  • کد خبر : 295366
  • 12 فروردین 1402 - 10:26
از ممانعت از ساخت‌وساز غیرمجاز تا اجرای احکام قضایی
فرمانده یگان حفاظت شهرداری گفت: جلوگیری از ساخت و ساز غیرمجاز در منطقه ۱۹ توسط متخلفان در زمین‌های دولتی و شهرداری مهمترین اقدام سال ۱۴۰۱ یگان حفاظت شهرداری تهران بوده است.

به گزارش عصرشهروند، «سرهنگ سیدهادی موسوی»، فرمانده یگان حفاظت شهرداری تهران در تشریح مهم ترین اقدامات این یگان در سالی که گذشت، اظهار کرد: یکی از کارهای مهم در سال ۱۴۰۱ جلوگیری از ساخت و سازهای غیرقانونی در منطقه ۱۹ و به ویژه منطقه خلازیر بود که  به صورت قارچ‌گونه افراد سودجو به اموال مردم و شهرداری دست اندازی می کردند که از این کار جلوگیری کردیم و بخشی اعظمی از منطقه خلازیر را از چنگ افراد سودجو در آوردیم و به شهرداری و نهادهای مربوط تحویل دادیم.

وی افزود: مهمترین اقدام سال بعد یگان حفاظت شهرداری تهران، افتتاح یگان احتیاط برای پشتیبانی از یگان حفاظت همچنین اجرای احکام قضایی به جا مانده از  سال های گذشته در مجموعه شهرداری و مناطق ۲۲ گانه است.  منبع

لینک کوتاه : https://asrshahrvand.com/?p=295366

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

.
.

ارائه خدمات مالی و مالیاتی در موسسه حسابداری محاسبان تلاشگر خبره

.

درباره پایگاه خبری عصر شهروند: عصر شهروند رسانه ای تخصصی در حوزه اخبار شهری است که با کنار گذاشتن ملاحظات و تعارفات معمول در پایگاه های خبری تحلیلی ، مطالبات و مشکلات شهروندان را در زمینه های گوناگون پیگیری می کند . از جمله اولویت های سایت عصر شهروند ، بازتاب واقعی اخبار استان تهران ،نگاه تحلیلی به مسائل و مشکلات شهروندان تهرانی ، نهایت دقت و سرعت در بازنشر اخبار ، رعایت امانتداری در خبرهای نقلی و دید همه جانبه ،صادقانه و بیطرفانه در تولید خبر است . عصر شهروند همه تلاش خود را برای ایجاد روحیه امیدواری در بین همشهریان تهرانی و پرهیز از ایجاد تشویش در جامعه می کند . امید است به یاری شما همشهریان عزیز عصر شهروند بتواند گامی هرچند کوچک در مسیر اطلاع رسانی صحیح و مفید در جامعه بردارد و پیگیر مشکلات و دغدغه های شهروندان از اعضای شورای شهر تهران ، مدیران و مسئولین استان تهران باشد .