5

از ۲هزار اتوبوس وعده داده شده، ۵۳ اتوبوس آمد!

  • کد خبر : 298591
  • 06 مهر 1402 - 21:54
از ۲هزار اتوبوس وعده داده شده، ۵۳ اتوبوس آمد!
درحالی که مدیرعامل اتوبوس رانی از ورود 2هزار دستگاه اتوبوس نو تا پایان سال به شهر تهران خبر داده بود که سخنگوی شهرداری تهران از تحویل ۵۳ اتوبوس نو خبر داد!

به گزارش عصرشهروند،  عبد المطهر محمدخانی درباره برنامه شهرداری تهران برای افتتاح روز شنبه هشتم مهرماه ۱۴۰۲ و جزئیات آیین رونمایی از ناوگان حمل و نقل عمومی در هفتاد و چهارمین شنبه امید و افتخار، اعلام کرد: موضوع حمل و نقل عمومی از ابتدای دوره مدیریت ششم شهری در اولویت بوده و در راستای بهبود آن اقدامات فراوانی صورت گرفته است. بر همین اساس آیین رونمایی از اتوبوس و مینی بوس‌های جدید و بازسازی شده در دستور کار قرار دارد.

محمدخانی با تأکید بر اینکه از همکاری با شرکت‌های داخلی برای تأمین اتوبوس‌های کلانشهر تهران استقبال می‌کنیم، ادامه داد: با همکاری شرکت اتوبوس‌ سازی «اسنا» ۲۳ دستگاه اتوبوس تحویل گرفته‌ایم. همچنین شرکت عقاب افشان نیز ۳۰ دستگاه اتوبوس جدید تحویل داده که در مراسم روز شنبه امید و افتخار رونمایی خواهد شد.

رئیس مرکز ارتباطات و امور بین الملل شهرداری تهران با اشاره به اینکه بحث توسعه ناوگان حمل و نقل عمومی شهری از جمله چالش‌های موجود در شهرهای بزرگ جهان است، اظهار کرد: با هدف تقویت وسایل حمل و نقل عمومی و به طور ویژه اتوبوس، ۲ دستگاه اتوبوس برقی ( مترو باس ) در مراسم شنبه هفته جاری میزبان شهروندان خواهد شد.

ادعای محمد خانی در خصوص ۲ دستگاه مترو باس در حالی است که تشکری هاشمی در صفحه اینستاگرام خود ، این ۲ دستگاه اتوبوس را مربوط به ۴ سال قبل دانست که در پارکینگ شرکت اتوبوس رانی در حال خاک خوردن بود.

اینستاگرام تشکری هاشمی

به نظر می رسد عقب ماندگی شهرداری تهران در خرید اتوبوسهای جدید و اقدامات شهرداری کرج در خرید اتوبوس برقی از ایران خودرو دیزل موجب این مانور تبلیغاتی توسط شهرداری تهران شده است. بیشتر بخوانید : کرج اولین شهر دارای اتوبوس برقی در کشور شد

گفتنی است  فروردین ماه سال جاری مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی تهران در مورد زمان‌بندی تحویل این ۲۰۰۰ اتوبوس جدید گفت: زمان‌بندی مشخص است؛ اما با توجه به نوسانات و … ممکن است به تعویق بیفتد؛ اما قول دادند به محض آماده شدن اتوبوس‌ها، آنها را سریعا تحویل شهرداری تهران بدهند. اینجا بخوانید : وعده خریداری ۲هزار دستگاه اتوبوس برای شهروندان تهرانی

شهریور ماه سال جاری نیز چمران تحویل اتوبوس های وعده داده شده را بعید دانسته بود. رئیس شورای شهر تهران در خصوص تأمین ۳۰۰ دستگاه اتوبوس تا مهرماه، یادآور شد: دیروز دو اتوبوس‌ساز را دیدیم و یک نفر از آنها از ساخت ۳۰ اتوبوس خبر داد؛ بعید می‌دانیم تعداد اتوبوس‌ها از ۱۰۰ دستگاه بگذرد. اتوبوس‌های اورهال شده نیز هر موقع که آماده شود بلافاصله وارد خطوط خواهند شد.

اینجا بخوانید : اتوبوسهای وعده شده ، مهرماه به تهران نمی رسد

 

لینک کوتاه : https://asrshahrvand.com/?p=298591

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

.
.

ارائه خدمات مالی و مالیاتی در موسسه حسابداری محاسبان تلاشگر خبره

.

درباره پایگاه خبری عصر شهروند: عصر شهروند رسانه ای تخصصی در حوزه اخبار شهری است که با کنار گذاشتن ملاحظات و تعارفات معمول در پایگاه های خبری تحلیلی ، مطالبات و مشکلات شهروندان را در زمینه های گوناگون پیگیری می کند . از جمله اولویت های سایت عصر شهروند ، بازتاب واقعی اخبار استان تهران ،نگاه تحلیلی به مسائل و مشکلات شهروندان تهرانی ، نهایت دقت و سرعت در بازنشر اخبار ، رعایت امانتداری در خبرهای نقلی و دید همه جانبه ،صادقانه و بیطرفانه در تولید خبر است . عصر شهروند همه تلاش خود را برای ایجاد روحیه امیدواری در بین همشهریان تهرانی و پرهیز از ایجاد تشویش در جامعه می کند . امید است به یاری شما همشهریان عزیز عصر شهروند بتواند گامی هرچند کوچک در مسیر اطلاع رسانی صحیح و مفید در جامعه بردارد و پیگیر مشکلات و دغدغه های شهروندان از اعضای شورای شهر تهران ، مدیران و مسئولین استان تهران باشد .