13

استخدام ۳۴ هزار نفر در آموزش و پرورش در آزمون ۱۴۰۰

  • کد خبر : 288860
  • 26 دی 1400 - 15:29
استخدام ۳۴ هزار نفر در آموزش و پرورش در آزمون ۱۴۰۰
رئیس مرکز برنامه‌ریزی منابع انسانی و امور اداری وزارت آموزش و پرورش با بیان اینکه در آزمون استخدامی امسال، ۳۴ هزار نفر در استان‌های مختلف کشور جذب خواهند شد، جزئیات جدیدی از این آزمون را اعلام کرد.

به گزارش عصر شهروند در اخبار آموزش پرورش، ناصر سلیمانزاده  درباره برگزاری آزمون استخدامی وزارت آموزش و پرورش اظهار کرد: با توجه به صحبت‌هایی که با سازمان اداری و استخدامی انجام شد، اعلام کردند تا اواخر دی دفترچه آزمون را بارگذاری می‌کنند و امکان ثبت‌نام برای متقاضیان وجود دارد.

وی افزود: در آزمون استخدامی امسال، ۳۴ هزار نفر جذب می‌شوند و از سال گذشته نیز برخی سهمیه‌های خالی باقی مانده است.

رئیس مرکز برنامه‌ریزی منابع انسانی و امور اداری وزارت آموزش و پرورش گفت: در آزمون استخدامی امسال در شهرهای مختلف از جمله تهران استخدام نیرو داریم و در استان‌های سیستان و بلوچستان، خراسان رضوی و شهرستان‌های تهران به دلیل شدت نیاز موجود، سهمیه استخدام قابل توجه است.

پیش از این، میثم لطیفی رئیس سازمان اداری و استخدامی کشور درباره  زمان برگزاری آزمون استخدامی دستگاه‌های اجرایی، گفته بود: به طور قطع، آزمون استخدامی دستگاه‌ها تا پایان امسال برگزار خواهد شد.

به پیش از این پذیرفته شدگان در آزمون استخدامی سال ۹۹ که در مرحله مصاحبه به دلیل نبود ظرفیت کافی پذیرش نشدند ( کارنامه سبزها ) در اعتراضات متعدد مقابل وزارت آموزش و پرورش خواستار تخصیص سهمیه آزمون استخدامی به آنها برای استخدام بودند .

هزینه ثبت‌نام در آزمون استخدامی دستگاه‌های اجرایی برای سال ۹۹، ۶۱ هزار تومان بود. منبع

لینک کوتاه : https://asrshahrvand.com/?p=288860

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

.
.

ارائه خدمات مالی و مالیاتی در موسسه حسابداری محاسبان تلاشگر خبره

.

درباره پایگاه خبری عصر شهروند: عصر شهروند رسانه ای تخصصی در حوزه اخبار شهری است که با کنار گذاشتن ملاحظات و تعارفات معمول در پایگاه های خبری تحلیلی ، مطالبات و مشکلات شهروندان را در زمینه های گوناگون پیگیری می کند . از جمله اولویت های سایت عصر شهروند ، بازتاب واقعی اخبار استان تهران ،نگاه تحلیلی به مسائل و مشکلات شهروندان تهرانی ، نهایت دقت و سرعت در بازنشر اخبار ، رعایت امانتداری در خبرهای نقلی و دید همه جانبه ،صادقانه و بیطرفانه در تولید خبر است . عصر شهروند همه تلاش خود را برای ایجاد روحیه امیدواری در بین همشهریان تهرانی و پرهیز از ایجاد تشویش در جامعه می کند . امید است به یاری شما همشهریان عزیز عصر شهروند بتواند گامی هرچند کوچک در مسیر اطلاع رسانی صحیح و مفید در جامعه بردارد و پیگیر مشکلات و دغدغه های شهروندان از اعضای شورای شهر تهران ، مدیران و مسئولین استان تهران باشد .