16

موضوعات جالب آخرین استوری های اینستاگرام آزاده نامداری

  • کد خبر : 279893
  • 10 فروردین 1400 - 14:29
موضوعات جالب آخرین استوری های اینستاگرام آزاده نامداری
خبر هایی از مرگ دردناک و خودکشی آزاده نامداری در روز های نخستین سال 1400 شمسی، بازتاب های داخلی و بین المللی زیادی داشته است

خبر هایی از مرگ دردناک و خودکشی آزاده نامداری در روز های نخستین سال ۱۴۰۰ شمسی، بازتاب های داخلی و بین المللی زیادی داشته است و جامعه شناسان، روانشناسان و هنرمندان را بر آن داشته تا تحلیل هایی درباره زندگی و مرگ و افسردگی مزمن و خودکشی آزاده نامداری در نوروز ۱۴۰۰ ارائه کنند. داستان از افشاگری عکس کتک کاری با فرزاد حسنی در سال ۱۳۹۳ آغاز شد و با سجاد و سفر جنجالی به سوئیس ادامه یافت و با خودکشی در مهستان شهرک غرب، تمام شد. . . .

حتما بخوانید: همه چیز درباره آزاده نامداری

آزاده نامداری را می توان قربانی خشونت خانگی و قربانی نقض حریم خصوصی دانست. به قول بهاره رهنما، او قربانی خشونت کلامی در فرهنگ ایرانیان بود. استوری های اینستاگرامش، روایت کننده حال و هوای مرحومه در آخرین روزهای زندگیش در این کره خاکی است.

از علایقش می گوید، از کتابهایش، از آخرین دمنوشی که خورد، از آخرین سالاد رژیمی اش، از آخرین عکسی که از دخترش گندم استوری کرد، از اخرین ایرانگردی اش. . . از آخرین بستنی هایی که شب ۴ شنبه سوری خورد. از سال ۹۹ می گوید که آن را «سال اشک» خطاب کرد.

پرویز پرستویی ساعتی پس از تشییع پیکر آزاده نامداری که در قطعه هنرمندان بهشت زهرا تهران به خاک سپرده شد، ویدیویی از وی را منتشر کرد که او می گفت: مردم، آبروی من را بردند. . . . .پرویز پرستویی در این باره، ۷ درس از پریش شهرضایی را پی نوشت زد که درس اولش این بود: عشق را بی معرفت معنا مکن، زر نداری، مشت خود را وا مکن.

پرویز پرستویی در اینستانوشته تسلیت خود در پی خودکشی آزاده نامداری ، مطالب مهمی نوشت که قریب به نیم میلیون لایک گرفت.

بازتاب خودکشی آزاده نامداری در نخستین هفته سال 1400 شمسی

در ادامه نگاهی داریم به بازتاب خودکشی آزاده نامداری در نخستین هفته سال ۱۴۰۰ شمسی و نظر سلبریتی ها درباره خودکشی وی.

استوری گردی با خالق «خانمی که شما باشی»

تصویر آخرین استوری های اینستاگرام آزاده نامداری، یک هفته پیش از درگذشت

(تصویر آخرین استوری های اینستاگرام آزاده نامداری، یک هفته پیش از درگذشت)

تصویر آخرین استوری های اینستاگرام آزاده نامداری در آخرین روزهای سال 99

(تصویر آخرین استوری های اینستاگرام آزاده نامداری در آخرین روزهای سال ۹۹ که آن را سال اشک لقب داده بود. بستنی های چهارشنبه سوری)

2 هفته پیش از درگذشت او در منزلش در شهرک غرب تهران

(تصویر استوری های اینستاگرام آزاده نامداری، ۲ هفته پیش از درگذشت او در منزلش در شهرک غرب تهران)

کتاب خلاصه روانپزشکی از کاپلان، از کتاب های محبوب مرحومه آزاده نامداری

(این عکس بالا که اولین استوری مرحومه در اسفند ۹۹ بود نشان می دهدکه او هم چنان یک ماه پیش از مرگ، علاقمند به مطالعه کتاب های روانشناسی بود. کتاب خلاصه روانپزشکی از کاپلان، از کتاب های محبوب مرحومه آزاده نامداری بود که در استوری هم به آن اشاره داشت)

استوری درباره همایون شجریان و هوشنگ ابتهاج

(از نخستین استوری های اینستاگرامی آزاده نامداری در هفته اول اسفند ۹۹ که استوری درباره همایون شجریان و هوشنگ ابتهاج بود)

پنج هفته پیش از خودکشی آزاده نامداری، عکسی از پنجره اتاقش گرفت

(پنج هفته پیش از خودکشی آزاده نامداری، عکسی از پنجره اتاقش گرفت و نوشت: سایه ها، غروب سه شنبه . پنجره. نمایی از  صبح تهرانی در اخرین روزهای بهمن ۹۹)

کلکسیون استوری های آزاده نامداری که هفته سوم بهمن  99

(از کلکسیون استوری های آزاده نامداری که هفته سوم بهمن  ۹۹ منتشر کرد و نوشته بود: ما خسته ایم و تشنه. ولی دست و پا زدن، راه نجات یافتن از باتلاق نیست)

آخرین تصویری است که از گندم، روی استوری های اینستاگرام آزاده نامداری

(این آخرین تصویری است که از گندم، روی استوری های اینستاگرام آزاده نامداری منتشر شد و مربوط به اوایل بهمن ۹۹ گویا در جزیره کیش است)

تصویری از سالاد کاملا رژیمی مرحومه آزاده نامداری که مربوط به دی ماه 99

(تصویری از سالاد کاملا رژیمی مرحومه آزاده نامداری که مربوط به دی ماه ۹۹ بود)

کلکسیون استوری های مرحومه که درباره یک فنجان چای در زمستان 99

(از کلکسیون استوری های مرحومه که درباره یک فنجان چای در زمستان ۹۹ نوشت: پرده ها را کشیدم، دارم دمنوش آرامش می خورم. راستش به این واژه آرامش فکر می کنم، چقدر سال های اخیر در به در دنبالش هستم. کجا گمش کردم)

استوری آزاده نامداری

(دی ما را با این استوری آغاز کرده بود)

پست انتقادی علی مطهری درباره لیست سیاه FATF در استوری نامداری

(پست انتقادی علی مطهری درباره لیست سیاه FATF و ابطال سهمیه ایران برای واکسن ضد کرونا ۸ میلیون ایرانی که در استوری او بازتاب یافته بود)

اینستانوشته سلبریتی ها درباره مرگ آزاده نامداری

بهنوش بختیاری استوری در باره آزاده نامداری

بهنوش بختیاری نوشت : خوشحال باشیم از قضاوت ها. پستی با بیش از ۱۰۰ هزار لایک که رکوردی در لایک های بهنوش بختیاری در چند وقت اخیر بود. او با سریال وجدان درد در نوروز ۱۴۰۰ فعال بود.

احسان کرمی از مجریان سابق رسانه ملی

احسان کرمی از مجریان سابق رسانه ملی یکی از پست های مفهومی جالب را درباره خودکشی آزاده نامداری نوشت. او گفته بود که آزاده نامداریف کتاب درخت انجیر معابد را در نوروز ۱۳۸۹ به وی هدیه داده بود. احسان کرمی در اینستانوشته خود به مناسبت فوت مرحومه آزاده نامداری نوشت که ۱۴ سال است که گلایه من از تو این بوده که چرا آن قدر سر خودی آزاده . . .

بهاره رهنما، هنرپیشه سینما، تئاتر و تلویزیون

بهاره رهنما، هنرپیشه سینما، تئاتر و تلویزیون که با تراژدی دختر لر در برنامه بفرمایید شام، جنجالی در سال ۹۹ به راه انداخت، ساعاتی پس از تشییع پیکر مرحومه آزاده نامداری در اینستاگرام نوشت که امروز در قطعه نام آوران، زنی دیگر از ایران با قلبی شکسته و حرف های ناگفته به خاک سپرده می شود. بهاره رهنما که همیشه از خشونت های کلامی علیه خودش ابراز ناراحتی می کرد نوشته بود که فراموش نکنیم که بی شک، مرحومه نیز یکی از قربانیان خشونت کلامی بود.

مخاطب گرامی

نظرات خود را درباره استوری های مرحومه از طریق بخش کامنت در انتهای گفتار به اشتراک بگذارید. به نظر شما مهم  ترین دلیل خودکشی آزاده نامداری در اغازین روزهای سال ۱۴۰۰ شمسی در تهران چه بود؟

لینک کوتاه : https://asrshahrvand.com/?p=279893

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 2در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۲
  1. به نظر من محاله ایشون با این همه ذوق وشوق خودکشی کنه.مطمئنا سر مساله ای ناراحت شده داروش رو بیشتر از اندازه مصرف کرده بخاطر اینکه آرامش پیدا کنه وفکرش رو نمیکرده به قیمت جونش تموم بشه.کاری که هرکسی ممکنه انجام بده بدون فکر کردن به عواقبش.

  2. روحت شاد و پراز ارامش خدایی

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

.
.

ارائه خدمات مالی و مالیاتی در موسسه حسابداری محاسبان تلاشگر خبره

.

درباره پایگاه خبری عصر شهروند: عصر شهروند رسانه ای تخصصی در حوزه اخبار شهری است که با کنار گذاشتن ملاحظات و تعارفات معمول در پایگاه های خبری تحلیلی ، مطالبات و مشکلات شهروندان را در زمینه های گوناگون پیگیری می کند . از جمله اولویت های سایت عصر شهروند ، بازتاب واقعی اخبار استان تهران ،نگاه تحلیلی به مسائل و مشکلات شهروندان تهرانی ، نهایت دقت و سرعت در بازنشر اخبار ، رعایت امانتداری در خبرهای نقلی و دید همه جانبه ،صادقانه و بیطرفانه در تولید خبر است . عصر شهروند همه تلاش خود را برای ایجاد روحیه امیدواری در بین همشهریان تهرانی و پرهیز از ایجاد تشویش در جامعه می کند . امید است به یاری شما همشهریان عزیز عصر شهروند بتواند گامی هرچند کوچک در مسیر اطلاع رسانی صحیح و مفید در جامعه بردارد و پیگیر مشکلات و دغدغه های شهروندان از اعضای شورای شهر تهران ، مدیران و مسئولین استان تهران باشد .