15

اصلاحات مصوبات نظام رتبه‌بندی معلمان اعلام شد

  • کد خبر : 262588
  • 29 تیر 1399 - 11:56
اصلاحات مصوبات نظام رتبه‌بندی معلمان اعلام شد
اصلاحات مصوبات بخشنامه نظام رتبه‌بندی معلمان از سوی معاونت برنامه‌ریزی و توسعه منابع وزارت آموزش و پرورش اعلام شد.

عصرشهروند — به استناد اصل یکصد و سی ‌و هشتم قانون اساسی و با تصویب هیأت دولت، از سوی معاونت برنامه‌ریزی و توسعه منابع وزارت آموزش و پرورش، اصلاحات مصوبات نظام رتبه‌بندی معلمان، به لحاظ اشتباهات تحریری، به شرح ذیل اعلام شد:

در ماده ( ۴) عبارت «ماده (۶۶) و بند (۵ ) ماده (۶۸)» به عبارت «و بند (۱۰) ماده ( ۶۸)» و عبارت «مواد (۶) و (۷ )» به عبارت ماده (۶ )» اصلاح می‌شود.

مواد (۶) و(۷) حذف و متن زیر به‌عنوان ماده (۶) تلقی و شماره مواد (۸) و (۹) به شماره (۷ ) و(۸) اصلاح می‌شود.

ماده (۶) – جدول درصد حقوق ثابت و فوق‌العاده‌های مستمر دوره ابتدایی و دوره متوسطه از تاریخ اول فروردین ۹۹ به شرح زیر تعیین می‌شود.

شایان‌ذکر است؛ به‌منظور ایجاد انگیزه برای معلمانی که بر اساس ضوابط و مقررات مربوط، آخرین طبقه و رتبه شغلی را اخذ نموده یا می‌نمایند؛ به ازای هرسال سابقه تجربی که بعد از تاریخ لازم‌الاجرا شدن این تصویب­نامه کسب می‌کنند، مشروط بر اینکه امتیاز ارزیابی عملکرد سالانه آنان نیز کمتر از ۹۰ درصد نباشد، مشمولان شاغل دوره ابتدایی و متوسطه به ترتیب از افزایش حقوق معادل ۱۰۰ و ۵۰ امتیاز ضربدر ضریب ریالی سالانه برخوردار می‌شوند./منبع

لینک کوتاه : https://asrshahrvand.com/?p=262588

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

.
.

ارائه خدمات مالی و مالیاتی در موسسه حسابداری محاسبان تلاشگر خبره

.

درباره پایگاه خبری عصر شهروند: عصر شهروند رسانه ای تخصصی در حوزه اخبار شهری است که با کنار گذاشتن ملاحظات و تعارفات معمول در پایگاه های خبری تحلیلی ، مطالبات و مشکلات شهروندان را در زمینه های گوناگون پیگیری می کند . از جمله اولویت های سایت عصر شهروند ، بازتاب واقعی اخبار استان تهران ،نگاه تحلیلی به مسائل و مشکلات شهروندان تهرانی ، نهایت دقت و سرعت در بازنشر اخبار ، رعایت امانتداری در خبرهای نقلی و دید همه جانبه ،صادقانه و بیطرفانه در تولید خبر است . عصر شهروند همه تلاش خود را برای ایجاد روحیه امیدواری در بین همشهریان تهرانی و پرهیز از ایجاد تشویش در جامعه می کند . امید است به یاری شما همشهریان عزیز عصر شهروند بتواند گامی هرچند کوچک در مسیر اطلاع رسانی صحیح و مفید در جامعه بردارد و پیگیر مشکلات و دغدغه های شهروندان از اعضای شورای شهر تهران ، مدیران و مسئولین استان تهران باشد .