16

اصلاحیه اخذ عوارض حفظ و گسترش فضای سبز تهران با قید یک فوریت تصویب شد

  • کد خبر : 288805
  • 26 دی 1400 - 13:25
اصلاحیه اخذ عوارض حفظ و گسترش فضای سبز تهران با قید یک فوریت تصویب شد
در جریان چهلمین جلسه شورا، یک فوریت لایحه شهردار تهران در خصوص اصلاحیه مصوبه در خصوص «اصلاحيه مصوبه اخذ عوارض حفظ و گسترش فضاي سبز مبتني بر ارزش اكولوژيك درختان» توسط اعضا بررسی شد و با 20 رای موافق به تصویب رسید.

به گزارش عصرشهروند در اخبار شورای شهر ، در جریان چهلمین جلسه شورا، یک فوریت لایحه شهردار تهران در خصوص اصلاحیه مصوبه در خصوص «اصلاحیه مصوبه اخذ عوارض حفظ و گسترش فضای سبز مبتنی بر ارزش اکولوژیک درختان» مورد بررسی اعضا قرار گرفت.

سوده نجفی در قرائت متن لایحه گفت: به استناد بند ۱۶ ماده ۸۰ قانون تشکیلات، وظایف و انتخابات شوراهای اسلامی و انتخاب شهرداران و تبصره ۱۱ اصلاحی مصوبه اخذ عوارض حفظ و گسترش فضای سبز مبتنی بر ارزش اکولوژیک درختان، به پیوست لایحه « اصلاحیه مصوبه اخذ عوارض حفظ و گسترش فضای سبز مبتنی بر ارزش اکولوژیک درختان» با قید یک فوریت برای سیر مراحل تصویب به شورای اسلامی شهر تهران، ارائه شده است.

مهدی چمران نیز  خطاب به اعضای شورا گفت: با توجه به اینکه بحث عوارض جرایم قطع درختان مطرح است و از آنجایی که باید تا ۱۵ بهمن این لوایح عوراضیتعیین تکلیف شود از کمیسیونها می خواهیم که هر چه سریعتر این لوایح را بررسی کرده و برای بررسی بیشتر و رأی گیری به صحن شورا بیاورند.
بر اساس این گزارش با توجه به اینکه لایحه مذکور مخالفی نداشت، موافق نیز در این رابطه صحبت نکرد و یک فوریت لایحه اصلاحیه ” مصوبه اخذ عوارض حفظ و گسترش فضای سبز مبنی بر ارزش اکولوژیک درختان ” با ۲۰ رأی موافق به تصویب رسید. منبع

لینک کوتاه : https://asrshahrvand.com/?p=288805

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

.
.

ارائه خدمات مالی و مالیاتی در موسسه حسابداری محاسبان تلاشگر خبره

.

درباره پایگاه خبری عصر شهروند: عصر شهروند رسانه ای تخصصی در حوزه اخبار شهری است که با کنار گذاشتن ملاحظات و تعارفات معمول در پایگاه های خبری تحلیلی ، مطالبات و مشکلات شهروندان را در زمینه های گوناگون پیگیری می کند . از جمله اولویت های سایت عصر شهروند ، بازتاب واقعی اخبار استان تهران ،نگاه تحلیلی به مسائل و مشکلات شهروندان تهرانی ، نهایت دقت و سرعت در بازنشر اخبار ، رعایت امانتداری در خبرهای نقلی و دید همه جانبه ،صادقانه و بیطرفانه در تولید خبر است . عصر شهروند همه تلاش خود را برای ایجاد روحیه امیدواری در بین همشهریان تهرانی و پرهیز از ایجاد تشویش در جامعه می کند . امید است به یاری شما همشهریان عزیز عصر شهروند بتواند گامی هرچند کوچک در مسیر اطلاع رسانی صحیح و مفید در جامعه بردارد و پیگیر مشکلات و دغدغه های شهروندان از اعضای شورای شهر تهران ، مدیران و مسئولین استان تهران باشد .