4

اضافه شدن ۳.۳ میلیون نفر به فهرست یارانه معیشتی در ۲ ماه

  • کد خبر : 204599
  • 10 بهمن 1398 - 9:18
اضافه شدن ۳.۳ میلیون نفر به فهرست یارانه معیشتی در ۲ ماه

سخنگوی ستاد شناسایی مشمولان طرح حمایت معیشتی از اضافه شدن حدود دو میلیون و ۲۰۰ هزار نفر به فهرست دریافت یارانه بنزینی در ماه جاری خبر داد و گفت که این افراد یارانه هر سه مرحله را یک جا دریافت کردند.

به گزارش عصر شهروند، ماه گذشته نیز ۱.۲ میلیون نفر به این فهرست اضافه شده بودند که در مجموع نشان می دهد ۳.۳ میلیون نفر در دو ماه اخیر به فهرست یارانه معیشتی افزوده شده اند.حسین میرزایی، در گفت وگو با تسنیم، با اشاره به این که در مرحله اخیر واریز یارانه معیشتی حدود دو میلیون و ۲۰۰ هزار نفر از افرادی که نسبت به یارانه معیشتی بنزین اعتراض داشتند به فهرست دریافت کنندگان یارانه معیشتی بنزین اضافه می شوند گفت: تعدادی از افرادی که اعتراض کرده بودند ، پس از بررسی مشمول بسته حمایت معیشتی شدند. عده ای دیگر هم درخواست بررسی مجدد داده و شرایطی را پذیرفته اند. در مجموع کسانی که به فهرست قبلی افزوده شده اند حدود ۷۵۷ هزار و ۳۲۳ خانوار هستند که تعداد آن ها به طور دقیق دو میلیون و ۲۴۷ هزار و ۹۴۷ نفر است. در خور یادآوری است که ماه گذشته نیز برای ۴۱۹ هزار و ۳۰۴ خانوار یعنی یک میلیون و ۲۲۱ هزار و ۱۹۰ نفر پیامک ارسال و اعلام شد که یارانه معیشتی دو ماه آن‌ها یک جا به حسابشان واریز خواهد شد.

خراسان

لینک کوتاه : https://asrshahrvand.com/?p=204599

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

.
.

ارائه خدمات مالی و مالیاتی در موسسه حسابداری محاسبان تلاشگر خبره

.

درباره پایگاه خبری عصر شهروند: عصر شهروند رسانه ای تخصصی در حوزه اخبار شهری است که با کنار گذاشتن ملاحظات و تعارفات معمول در پایگاه های خبری تحلیلی ، مطالبات و مشکلات شهروندان را در زمینه های گوناگون پیگیری می کند . از جمله اولویت های سایت عصر شهروند ، بازتاب واقعی اخبار استان تهران ،نگاه تحلیلی به مسائل و مشکلات شهروندان تهرانی ، نهایت دقت و سرعت در بازنشر اخبار ، رعایت امانتداری در خبرهای نقلی و دید همه جانبه ،صادقانه و بیطرفانه در تولید خبر است . عصر شهروند همه تلاش خود را برای ایجاد روحیه امیدواری در بین همشهریان تهرانی و پرهیز از ایجاد تشویش در جامعه می کند . امید است به یاری شما همشهریان عزیز عصر شهروند بتواند گامی هرچند کوچک در مسیر اطلاع رسانی صحیح و مفید در جامعه بردارد و پیگیر مشکلات و دغدغه های شهروندان از اعضای شورای شهر تهران ، مدیران و مسئولین استان تهران باشد .