14

اعتراض یک نویسنده به انتشار عکسش روی تابلوهای شهری

  • کد خبر : 286893
  • 30 آبان 1400 - 10:33
اعتراض یک نویسنده به انتشار عکسش روی تابلوهای شهری
شکوه قاسم‌نیا بعد از دیدن و شنیدن خبر نابهنگام چاپ عکس 600 نویسنده روی بنرهای اتوبانی در اعتراضی نوشت:

به گزارش عصرشهروند در اخبار فرهنگ و هنر ، … آن ۵۹۹ نفر را نمی‌دانم اما من به‌عنوان نفر ششصدم و در پایین‌ترین رتبه عاملان زیباسازی شهر، از چاپ عکسم روی بنری در اتوبانی از شهرم، نه خشنودم و نه راضی!
کاش تصمیم‌گیرندگان و مجریان فرهنگ‌دوست پروژه زیباسازی شهر قبل از اجرای طرح موردنظر، نظر خود «عاملان زیباسازی» را هم جویا می‌شدند و حداقل اجازه‌ای از «عامله»ها و خانواده‌هایشان می‌گرفتند تا در این وانفسای ارائه قوانین جورواجور برای منع چاپ نام و عکس خانم‌ها حتی بعد از واگذاری جسمشان به خاک، اختلاف‌نظری بین اولیای امور دامن زده نشود! خوب است که از این پس حساب هنرپیشگان و بازیگران محترم و عزیز کشورمان و همچنین مؤسسات تبلیغاتی تلاشگر برای معرفی و فروش کالاها، از حساب صاحبان‌ قلم جدا شود. چراکه گمان نمی‌کنم اینها که مثل من برای تصویرکردن اندیشه‌هایشان در «ذهن‌ها»، قلم به دست می‌گیرند، علاقه و تمایل و نیازی به ارائه تصویری از خود در «چشم‌ها» داشته باشند.
کاش برای رسیدن به هدف ترویج فرهنگ کتابخوانی، به جای صرف این‌همه هزینه به منظور زیباسازی شهر (!) راه‌های مناسب‌تر و مؤثرتری برای «زیباسازی ذهن‌ها» طی می‌شد، که چون صد آید نود نیز با اوست!    منبع

حتما بخوانید :

تصویری از گاف شهرداری تهران در بنر روز جهانی کتاب !

بیلبورد‌های شهری که برعکس عمل می کنند !

 

لینک کوتاه : https://asrshahrvand.com/?p=286893

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

.
.

ارائه خدمات مالی و مالیاتی در موسسه حسابداری محاسبان تلاشگر خبره

.

درباره پایگاه خبری عصر شهروند: عصر شهروند رسانه ای تخصصی در حوزه اخبار شهری است که با کنار گذاشتن ملاحظات و تعارفات معمول در پایگاه های خبری تحلیلی ، مطالبات و مشکلات شهروندان را در زمینه های گوناگون پیگیری می کند . از جمله اولویت های سایت عصر شهروند ، بازتاب واقعی اخبار استان تهران ،نگاه تحلیلی به مسائل و مشکلات شهروندان تهرانی ، نهایت دقت و سرعت در بازنشر اخبار ، رعایت امانتداری در خبرهای نقلی و دید همه جانبه ،صادقانه و بیطرفانه در تولید خبر است . عصر شهروند همه تلاش خود را برای ایجاد روحیه امیدواری در بین همشهریان تهرانی و پرهیز از ایجاد تشویش در جامعه می کند . امید است به یاری شما همشهریان عزیز عصر شهروند بتواند گامی هرچند کوچک در مسیر اطلاع رسانی صحیح و مفید در جامعه بردارد و پیگیر مشکلات و دغدغه های شهروندان از اعضای شورای شهر تهران ، مدیران و مسئولین استان تهران باشد .