9
علیرضا زاکانی:

اعزام تیم امداد و نجات آتش نشانی به آبادان

  • کد خبر : 291136
  • 02 خرداد 1401 - 17:02
اعزام تیم امداد و نجات آتش نشانی به آبادان
پیرو ریزش ساختمان ۱۰ طبقه در آبادان که تاکنون چهار تن کشته شده و احتمالا ۸۰ تن نیز در زیرآوار محبوس شده‌اند مدیریت شهری تهران برای اعزام تیم امداد و نجات و آتش نشانی به آبادان اعلام آمادگی کرد.

به گزارش عصرشهروند، علیرضا زاکانی در حساب شخصی خود در توییتر در مورد حادثه ریزش ساختمان ده طبقه متروپل نوشت:

” ‏اخبار حادثه ‎ساختمان متروپل شهر ‎آبادان سبب نگرانی افکار عمومی و به خصوص مردم عزیز خوزستان شده است، تیم زبده و حرفه‌ای امداد و نجات آتش نشانی شهرداری تهران با همراهی اعضای محترم شورا آماده کمک و اعزام به آبادان است. برای این عزیزان دعا می‌کنیم.”  منبع

علیرضا زاکانی توییت

آمادگی شورای شهری تهران برای هرگونه کمک به آواربرداری حادثه آبادان

عضو شورای شهر تهران نیز از آمادگی مجموعه مدیریت شهری پایتخت برای هرگونه کمک به آواربرداری حادثه ریزش ساختمان در آبادان خبر داد.

سید احمد علوی در حساب توییتر خود در مورد حادثه ریزش ساختمان ۱۰ طبقه در آبادان  نوشت:

«حادثه فروریختن ساختمان تجاری در آبادان بسیار ناگوار و دلخراش است؛ مدیریت شهری و شورای شهر تهران آماده هرگونه کمک به مدیریت شهری آبادان برای آواربرداری و نجات بازماندگان حادثه است.»

احمد علوی در حساب توییتر

 

لینک کوتاه : https://asrshahrvand.com/?p=291136

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

.
.

ارائه خدمات مالی و مالیاتی در موسسه حسابداری محاسبان تلاشگر خبره

.

درباره پایگاه خبری عصر شهروند: عصر شهروند رسانه ای تخصصی در حوزه اخبار شهری است که با کنار گذاشتن ملاحظات و تعارفات معمول در پایگاه های خبری تحلیلی ، مطالبات و مشکلات شهروندان را در زمینه های گوناگون پیگیری می کند . از جمله اولویت های سایت عصر شهروند ، بازتاب واقعی اخبار استان تهران ،نگاه تحلیلی به مسائل و مشکلات شهروندان تهرانی ، نهایت دقت و سرعت در بازنشر اخبار ، رعایت امانتداری در خبرهای نقلی و دید همه جانبه ،صادقانه و بیطرفانه در تولید خبر است . عصر شهروند همه تلاش خود را برای ایجاد روحیه امیدواری در بین همشهریان تهرانی و پرهیز از ایجاد تشویش در جامعه می کند . امید است به یاری شما همشهریان عزیز عصر شهروند بتواند گامی هرچند کوچک در مسیر اطلاع رسانی صحیح و مفید در جامعه بردارد و پیگیر مشکلات و دغدغه های شهروندان از اعضای شورای شهر تهران ، مدیران و مسئولین استان تهران باشد .