10

اعطای بسته‌های تشویقی برای ایجاد فضای سبز در املاک خصوصی

  • کد خبر : 295802
  • 29 فروردین 1402 - 22:24
اعطای بسته‌های تشویقی برای ایجاد فضای سبز در املاک خصوصی
رییس کمیسیون عمران و حمل و نقل شورای اسلامی شهر تهران پیشنهاد کرد در راستای افزایش سرانه فضای سبز شهری، بسته های تشویقی به املاک خصوصی اعطا شود.

به گزارش عصرشهروند در اخبار شورای شهر ،  رییس کمیسیون عمران و حمل و نقل شورای اسلامی شهر تهران در یکصد و چهل و یکمین جلسه علنی شورای شهر، اهتمام ویژه به منظور ترغیب و تشویق شهروندان به ایجاد فضای سبز در املاک شخصی‌شان را مورد تأکید قرار داد و گفت: در جریان اصلاح قانون حفظ و گسترش فضای سبز شهرها که در شورای عالی استان‌ها مورد بررسی قرار گرفته است، بخش های مهمی وجود دارد که مورد توجه قرار نگرفته و جلوگیری از ساخت و سازهای بی‌رویه و حمایت از ایجاد و تقویت فضای سبز یکی از این موارد است.

سید جعفر تشکری هاشمی با تأکید بر اینکه توسعه فضای سبز حاشیه‌ای شهر تهران، اقدام ارزشمندی است اما نمی‌تواند راه حلی برای ساختمان‌های بلند بتونی باشد که سرتاسر شهر را فرا گرفته است، افزود: زمانی تهران با بیشترین وسعت فضای سبز، یکی از شهرهای زیبای ایران به حساب می‌آمد و صدها هزار اصله درخت در نقاط مختلف شهر وجود داشت که در حال حاضر، برج‌های بتنی جای آنها را گرفته‌اند.

نماینده مردم تهران در شورای شهر با طرح پیشنهاد اعطای بسته‌های تشویقی برای ایجاد فضای سبز در املاک خصوصی به منظور افزایش فضای سبز شهری، خاطرنشان کرد: بسته‌های تشویقی برای مردم و بهره‌مندی آنها از مزایای کاشت درخت و نهال در محل سکونت‌شان، منجر به افزایش سرانه فضای سبز می‌شود. منبع

لینک کوتاه : https://asrshahrvand.com/?p=295802

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

.
.

ارائه خدمات مالی و مالیاتی در موسسه حسابداری محاسبان تلاشگر خبره

.

درباره پایگاه خبری عصر شهروند: عصر شهروند رسانه ای تخصصی در حوزه اخبار شهری است که با کنار گذاشتن ملاحظات و تعارفات معمول در پایگاه های خبری تحلیلی ، مطالبات و مشکلات شهروندان را در زمینه های گوناگون پیگیری می کند . از جمله اولویت های سایت عصر شهروند ، بازتاب واقعی اخبار استان تهران ،نگاه تحلیلی به مسائل و مشکلات شهروندان تهرانی ، نهایت دقت و سرعت در بازنشر اخبار ، رعایت امانتداری در خبرهای نقلی و دید همه جانبه ،صادقانه و بیطرفانه در تولید خبر است . عصر شهروند همه تلاش خود را برای ایجاد روحیه امیدواری در بین همشهریان تهرانی و پرهیز از ایجاد تشویش در جامعه می کند . امید است به یاری شما همشهریان عزیز عصر شهروند بتواند گامی هرچند کوچک در مسیر اطلاع رسانی صحیح و مفید در جامعه بردارد و پیگیر مشکلات و دغدغه های شهروندان از اعضای شورای شهر تهران ، مدیران و مسئولین استان تهران باشد .