4

افتتاح ضلع شمالی خط ۶ مترو تا مهر ماه

  • کد خبر : 298422
  • 22 شهریور 1402 - 13:50
افتتاح ضلع شمالی خط ۶ مترو تا مهر ماه
مجری خط ۶ متروی تهران گفت: ۲۷ شهریور ماه تست گرم ضلع شمالی خط ۶ به طوط ۵.۵ کیلومتر را انجام می دهیم و برای اول مهرماه طبق گفته شهردار و معاون حمل و نقل و ترافیک تهران ایستگاه ها را به بهره برداری می رسانیم.

به گزارش عصرشهروند، عباس فتحعلی‌پور مجری خط ۶ متروی تهران ، درباره زمان انجام تست گرم حدود ۶ کیلومتر بخش شمال غربی این خط اظهار کرد: ۲۷ شهریورماه تست گرم ضلع شمالی خط ۶ به طول ۵.۵ کیلومتر را انجام می‌دهیم و برای اول مهرماه طبق گفته شهردار و معاون حمل و نقل و ترافیک تهران ایستگاه‌ها را به بهره برداری می‌رسانیم.

وی با بیان اینکه تا اول مهرماه ایستگاه‌های شهرزیبا، شهران و کوهسار به بهره‌برداری خواهد رسید، گفت: طول خط ۵/۵ کیلومتر است و این ۳ ایستگاه با یک ورودی به بهره برداری می‌رسد. ورودی‌های بعدی تا آخر سال با تامین مالی به بهره بردای می‌رسد.

فتحعلی‌پور با اشاره به اینکه طول خط ۶ حدود ۳۲ کیلومتر با ۲۷ ایستگاه است، ادامه داد: این افتتاح خط ما را کامل کرده و آن را در شمال غرب گسترده می‌کند. با این افتتاح خط ۶ در محدوده کوهسار و کن گسترده خواهد شد. پله برقی ورودی این ایستگاه‌ها نصب شده و فقط پله برقی‌های سالن فروش بلیت به سکوی یک ایستگاه نصب نشده است.

مجری خط ۶ متروی تهران افزود: در ورودی هر ۳ ایستگاه آسانسور و رمپ ویژه معلولان نصب خواهد شد و این آسانسورها بعد از انجام تست‌های لازم به بهره‌برداری می‌رسد.

وی در پایان گفت: عمق خط ما از سطح زمین ۲۸ متر است و هزینه بهره‌برداری از این ۵.۵ کیلومتر حدود ۵/۵۰۰ میلیارد تومان به نرخ روز است.   منبع

لینک کوتاه : https://asrshahrvand.com/?p=298422

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

.
.

ارائه خدمات مالی و مالیاتی در موسسه حسابداری محاسبان تلاشگر خبره

.

درباره پایگاه خبری عصر شهروند: عصر شهروند رسانه ای تخصصی در حوزه اخبار شهری است که با کنار گذاشتن ملاحظات و تعارفات معمول در پایگاه های خبری تحلیلی ، مطالبات و مشکلات شهروندان را در زمینه های گوناگون پیگیری می کند . از جمله اولویت های سایت عصر شهروند ، بازتاب واقعی اخبار استان تهران ،نگاه تحلیلی به مسائل و مشکلات شهروندان تهرانی ، نهایت دقت و سرعت در بازنشر اخبار ، رعایت امانتداری در خبرهای نقلی و دید همه جانبه ،صادقانه و بیطرفانه در تولید خبر است . عصر شهروند همه تلاش خود را برای ایجاد روحیه امیدواری در بین همشهریان تهرانی و پرهیز از ایجاد تشویش در جامعه می کند . امید است به یاری شما همشهریان عزیز عصر شهروند بتواند گامی هرچند کوچک در مسیر اطلاع رسانی صحیح و مفید در جامعه بردارد و پیگیر مشکلات و دغدغه های شهروندان از اعضای شورای شهر تهران ، مدیران و مسئولین استان تهران باشد .