7

افزایش دما تا جمعه / وزش باد شدید و خیزش گرد و خاک در تهران

  • کد خبر : 295588
  • 21 فروردین 1402 - 17:24
افزایش دما تا جمعه / وزش باد شدید و خیزش گرد و خاک در تهران
بر اساس اعلام اداره کل هواشناسی استان تهران وضعیت جوی این استان، وزش باد شدید و خیزش گرد و خاک به‌ویژه در نیمه جنوبی و غربی استان همراه با افزایش دما پیش‌بینی می‌شود.

به گزارش عصرشهروند، بر اساس آخرین نقشه‌های پیش‌یابی هواشناسی وضعیت جوی استان تهران طی پنج روز آینده آسمان نیمه‌ابری تا ابری همراه با وزش باد در بعضی ساعات به‌ویژه در نیمه‌جنوبی و غربی استان وزش باد شدید، در مناطق مستعد خیزش موقت گردوخاک و کاهش کیفیت هوا پیش‌بینی می‌شود.

با ورود سامانه بارشی از اواخر وقت روز چهارشنبه (۲۳ فروردین) افزایش ابرناکی در بعضی ساعات همراه با بارش پراکنده و برای روزهای پنجشنبه و جمعه (۲۴ و ۲۵ فروردین) به‌ویژه در نیمه‌غربی و شمالی استان بارش باران، گاهی همراه با رگبار و رعد و برق و وزش باد شدید مورد انتظار است.

امروز و فردا (۲۱ و ۲۲ فروردین) افزایش نسبی دما و از روز چهارشنبه (۲۳ فروردین) تا روز جمعه (۲۵ فروردین) کاهش تدریجی دما پیش‌بینی می‌شود.

براساس اعلام اداره کل هواشناسی استان تهران، آسمان تهران فردا (۲۲ فروردین‌ماه) نیمه ابری تا ابری همراه با وزش باد و در بعضی ساعت‌ها غبارآلود با حداقل دمای ۱۷ و حداکثر دمای ۲۸ درجه سانتیگراد و در روز چهارشنبه (۲۳ فروردین‌ماه) نیمه‌ابری تا ابری گاهی بارش پراکنده همراه با وزش باد و در بعضی ساعت‌ها وزش باد شدید با حداقل دمای ۱۷ و حداکثر دمای ۲۶ درجه سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود.

طبق اعلام اداره کل هواشناسی استان تهران، ایستگاه فرودگاه امام خمینی (ره) با بیشینه دمای ۲۷ درجه سانتیگراد گرم‌ترین نقطه استان تهران در ۲۴ ساعت گذشته گزارش شده است.منبع

لینک کوتاه : https://asrshahrvand.com/?p=295588

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

.
.

ارائه خدمات مالی و مالیاتی در موسسه حسابداری محاسبان تلاشگر خبره

.

درباره پایگاه خبری عصر شهروند: عصر شهروند رسانه ای تخصصی در حوزه اخبار شهری است که با کنار گذاشتن ملاحظات و تعارفات معمول در پایگاه های خبری تحلیلی ، مطالبات و مشکلات شهروندان را در زمینه های گوناگون پیگیری می کند . از جمله اولویت های سایت عصر شهروند ، بازتاب واقعی اخبار استان تهران ،نگاه تحلیلی به مسائل و مشکلات شهروندان تهرانی ، نهایت دقت و سرعت در بازنشر اخبار ، رعایت امانتداری در خبرهای نقلی و دید همه جانبه ،صادقانه و بیطرفانه در تولید خبر است . عصر شهروند همه تلاش خود را برای ایجاد روحیه امیدواری در بین همشهریان تهرانی و پرهیز از ایجاد تشویش در جامعه می کند . امید است به یاری شما همشهریان عزیز عصر شهروند بتواند گامی هرچند کوچک در مسیر اطلاع رسانی صحیح و مفید در جامعه بردارد و پیگیر مشکلات و دغدغه های شهروندان از اعضای شورای شهر تهران ، مدیران و مسئولین استان تهران باشد .