12

افزایش ساعت کاری برخی از مراکز معاینه فنی تهران

  • کد خبر : 298264
  • 13 شهریور 1402 - 15:54
افزایش ساعت کاری برخی از مراکز معاینه فنی تهران
مدیرعامل شرکت ستاد معاینه فنی خودروهای تهران از افزایش ساعت کاری سه مرکز معاینه فنی به مدت ۲ ساعت در دو روز باقیمانده تا اربعین حسینی (ع) خبر داد.

به گزارش عصرشهروند، شادی مالکی مدیر عامل شرکت ستاد معاینه فنی خودروهای تهران در توضیح افزایش ساعت کاری مراکز منتخب افزود: با توجه به اینکه تعدادی از شرکت کنندگان در راهپیمائی ایام اربعین حسینی(ع) با استفاده از خودروهای شخصی به مرزها عزیمت می نمایند لذا جهت تسهیل در ارائه خدمات به این زائرین ساعت کاری مراکز معاینه فنی نیایش، الغدیر و سراج به مدت ۲ ساعت افزایش یافته و این مراکز از ساعت ۶ صبح لغایت ۲۰ شب در دو روز باقیمانده تا اربعین فعال خواهند بود.گفتنی است بنا بر اطلاع رسانی پیشین در این مراکز به وسایل نقلیه زائرین خدمات ویژه نیز ارائه می شود.

وی در خصوص ارائه خدمات ویژه در این مراکز خاطر نشان کرد: بخش های فنی و ایمنی خودروهای عازم به این سفر زیارتی به صورت ویژه کنترل می شوند. با عنایت به اهمیت بحث کنترل ایمنی پیش از سفر، چک لیست ارزیابی فنی این خودروها متفاوت بوده و علاوه بر انجام رویه عادی معاینه فنی و کنترل های عمومی، این خودروها با حساسیت بیشتری در مراکز منتخب از لحاظ ایمنی مورد کنترل و ارزیابی قرار می گیرند.

مدیر عامل شرکت ستاد معاینه فنی در ارتباط با نحوه فعالیت مراکز معاینه فنی شهر تهران توضیح داد: در حال حاضر به مراکز معاینه فنی شهر تهران روزانه در حدود ۵ هزار دستگاه خودرو مراجعه می نماید . مراکز بیهقی، شهید آبشناسان و شقایق در تمامی ایام هفته به صورت شبانه روزی و سایر مراکز معاینه فنی و واحدهای سیار معاینه فنی در روزهای شنبه تا پنج شنبه از ساعت ۶ الی ۱۸ فعال هستند. ضمنا با توجه به اینکه تعدادی از شهروندان در ایام هفته به علت مشغله کاری فرصت مراجعه به مراکز را ندارند لذا جهت رفاه حال این افراد برخی از مراکز در ایام تعطیل نیز فعال هستند. شهروندان می توانند جهت اطلاع از آخرین وضعیت کاری مراکز به سایت ستاد معاینه فنی خودروهای تهران به آدرس inspection.tehran.ir و یا با شماره سامانه پاسخگو ۹۶۰۰۶۰۰۰ تماس حاصل نمایند.   منبع

لینک کوتاه : https://asrshahrvand.com/?p=298264

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

.
.

ارائه خدمات مالی و مالیاتی در موسسه حسابداری محاسبان تلاشگر خبره

.

درباره پایگاه خبری عصر شهروند: عصر شهروند رسانه ای تخصصی در حوزه اخبار شهری است که با کنار گذاشتن ملاحظات و تعارفات معمول در پایگاه های خبری تحلیلی ، مطالبات و مشکلات شهروندان را در زمینه های گوناگون پیگیری می کند . از جمله اولویت های سایت عصر شهروند ، بازتاب واقعی اخبار استان تهران ،نگاه تحلیلی به مسائل و مشکلات شهروندان تهرانی ، نهایت دقت و سرعت در بازنشر اخبار ، رعایت امانتداری در خبرهای نقلی و دید همه جانبه ،صادقانه و بیطرفانه در تولید خبر است . عصر شهروند همه تلاش خود را برای ایجاد روحیه امیدواری در بین همشهریان تهرانی و پرهیز از ایجاد تشویش در جامعه می کند . امید است به یاری شما همشهریان عزیز عصر شهروند بتواند گامی هرچند کوچک در مسیر اطلاع رسانی صحیح و مفید در جامعه بردارد و پیگیر مشکلات و دغدغه های شهروندان از اعضای شورای شهر تهران ، مدیران و مسئولین استان تهران باشد .