7

امسال اولویت شورای شهر و شهرداری تهران حوزه حمل‌ونقل است

  • کد خبر : 296607
  • 04 خرداد 1402 - 12:30
امسال اولویت شورای شهر و شهرداری تهران حوزه حمل‌ونقل است
رییس و اعضای کمیسیون برنامه و‌ بودجه شورای شهر تهران بازدیدی از خط ۶ و ۷ مترو داشته و آخرین وضعیت پیشرفت فیزیکی ایستگاه‌های قطعه شمالی خط ۶ را مورد بررسی قرار دادند.

به گزارش عصرشهروند در اخبار شورای شهر ، در جریان بازدید اعضای کمیسیون برنامه و بودجه شورای شهر تهران از خطوط ۶ و ۷ متروی تهران، محمد آخوندی، رئیس کمیسیون برنامه و بودجه شورای شهر تهران، گفت: امسال اولویت شورای شهر و شهرداری تهران حوزه حمل‌ونقل بوده که یکی از اصلی‌ترین بخش ها مباحث مربوط به مترو است.

وی افزود: در مترو، اولویت شورای شهر تکمیل خط ۶ و ۷ است و برای تکمیل این خط در ردیف و تبصره‌ها اعتبار خوبی در نظر گرفته شده است که می‌تواند پایان‌دهنده بخش شمالی خط ۶ و رفع نواقص بخش میانی آن باشد.

آخوندی با تاکید بر اینکه شهرداری باید براساس مصوبات شورا و کمیته تخصیص عمل کند، بیان کرد: براساس این مصوبه، تخصیص صددرصدی برای خط ۶ و ۷ باید صورت گیرد و نقدینگی را به صورت یک‌دوازدهم و هر ماه پرداخت کنند.

رئیس کمیسیون برنامه و بودجه شورای شهر تهران تصریح کرد: در ۳ ایستگاهی که در قسمت شمالی خط ۶ مترو تا پایان سال آماده استفاده مردم می‌شود، بیشتر نواقص مربوط به تجهیزات است و با اعتباراتی که در بودجه سال ۱۴۰۲ درنظر گرفته شده امکان تکمیل آن وجود دارد لذا مدیران مترو باید تکمیل این بخش را در اولویت قرار دهند .

آخوندی در پایان خاطرنشان کرد: قرار شد هفته آینده جلسه‌ای با دستگاه‌های مختلف شهرداری از جمله؛ سازمان املاک، معاونت مالی شهرداری، معاونت حمل‌ونقل و شرکت مترو داشته باشیم و مشکلاتی که امروز شاهد آن بودیم را در جلسه بررسی کنیم تا هرچه سریعتر مشکلات مرتفع شود.

در این بازدید که جلال بهرامی معاون حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری تهران، محسن هرمزی مدیرعامل شرکت متروی تهران، مسعود درستی سرپرست شرکت راه‌آهن شهرداری تهران و حومه، پیمانکاران و سایر مدیران مترو، اعضای کمیسیون برنامه و‌ بودجه شورای شهر تهران را همراهی کردند، در ابتدا گزارشی از وضعیت شرکت مترو از نظر بودجه‌ای، تخصیص‌ها، عملکرد سال گذشته، حسابرسی، نیروی انسانی و … همچنین آخرین وضعیت خط ۶ و ۷ مترو ارائه شد.   منبع

لینک کوتاه : https://asrshahrvand.com/?p=296607

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

.
.

ارائه خدمات مالی و مالیاتی در موسسه حسابداری محاسبان تلاشگر خبره

.

درباره پایگاه خبری عصر شهروند: عصر شهروند رسانه ای تخصصی در حوزه اخبار شهری است که با کنار گذاشتن ملاحظات و تعارفات معمول در پایگاه های خبری تحلیلی ، مطالبات و مشکلات شهروندان را در زمینه های گوناگون پیگیری می کند . از جمله اولویت های سایت عصر شهروند ، بازتاب واقعی اخبار استان تهران ،نگاه تحلیلی به مسائل و مشکلات شهروندان تهرانی ، نهایت دقت و سرعت در بازنشر اخبار ، رعایت امانتداری در خبرهای نقلی و دید همه جانبه ،صادقانه و بیطرفانه در تولید خبر است . عصر شهروند همه تلاش خود را برای ایجاد روحیه امیدواری در بین همشهریان تهرانی و پرهیز از ایجاد تشویش در جامعه می کند . امید است به یاری شما همشهریان عزیز عصر شهروند بتواند گامی هرچند کوچک در مسیر اطلاع رسانی صحیح و مفید در جامعه بردارد و پیگیر مشکلات و دغدغه های شهروندان از اعضای شورای شهر تهران ، مدیران و مسئولین استان تهران باشد .