28

امکان سوخت‌رسانی در۲ مرکز معاینه فنی تهران

  • کد خبر : 297105
  • 31 خرداد 1402 - 9:21
امکان سوخت‌رسانی در۲ مرکز معاینه فنی تهران
مدیرعامل ستاد معاینه فنی خودروهای تهران گفت: خودروی سوخت‌رسانی سیار و ون کافه در دو مرکز معاینه فنی نیایش و شهید آبشناسان مستقر شدند.

به گزارش عصرشهروند، شادی مالکی با بیان اینکه خودرو سوخت رسانی سیار و ون کافه در دو مرکز معاینه فنی نیایش و شهید آبشناسان مستقر شدند، گفت: بنا بر تقاضای مراجعه کنندگان به مراکز معاینه فنی با هدف رضایت مندی مشتریان و ارائه خدمات متنوع در مراکز این مجموعه با همکاری شرکت ساماندهی صنایع و مشاغل شهر تهران نسبت به راه اندازی دو خدمت جدید رفاهی در مراکز نیایش و شهید آبشناسان اقدام شده است. این خدمات شامل استقرار خودروی سوخت رسانی سیار و ون کافه در مراکز مذکور است.

مالکی در خصوص دلایل استقرار خودروی سوخت رسانی سیار افزود: ارائه خدمات خودرویی متنوع در مراکز معاینه فنی به صورت تجمیعی به نحوی که مشتریان با مراجعه به یک مرکز معاینه فنی بتوانند به سایر خدمات خودرویی مورد نیاز دسترسی داشته باشند یکی از برنامه های ستاد در سال ۱۴۰۲ است. بدون تردید ارائه این خدمات در مراکز علاوه بر تسهیل در دسترسی، موجب کاهش سفرهای درون شهری، مدیریت زمان و کاهش آلودگی هوا خواهد شد.

بر اساس گزارش سایت شهر، وی با اشاره به اینکه در فاز نخست این خدمات رفاهی در ۲ مرکز راه اندازی شده و در فازهای بعدی در مراکز دیگر نیز اجرا خواهد شد، گفت: به زودی ایجاد امکانات رفاهی ون کافه با ملحوظ نظر قراردادن شرایطی نظیر موقعیت و وسعت، در تعدادی از مراکز معاینه فنی اجرا خواهد شد. البته شناسایی خدمات مورد نیاز در هر مرکز از طریق نظر سنجی انجام و در نهایت تلاش می‌شود این توسعه براساس نیاز مشتریان صورت پذیرد. منبع

لینک کوتاه : https://asrshahrvand.com/?p=297105

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

.
.

ارائه خدمات مالی و مالیاتی در موسسه حسابداری محاسبان تلاشگر خبره

.

درباره پایگاه خبری عصر شهروند: عصر شهروند رسانه ای تخصصی در حوزه اخبار شهری است که با کنار گذاشتن ملاحظات و تعارفات معمول در پایگاه های خبری تحلیلی ، مطالبات و مشکلات شهروندان را در زمینه های گوناگون پیگیری می کند . از جمله اولویت های سایت عصر شهروند ، بازتاب واقعی اخبار استان تهران ،نگاه تحلیلی به مسائل و مشکلات شهروندان تهرانی ، نهایت دقت و سرعت در بازنشر اخبار ، رعایت امانتداری در خبرهای نقلی و دید همه جانبه ،صادقانه و بیطرفانه در تولید خبر است . عصر شهروند همه تلاش خود را برای ایجاد روحیه امیدواری در بین همشهریان تهرانی و پرهیز از ایجاد تشویش در جامعه می کند . امید است به یاری شما همشهریان عزیز عصر شهروند بتواند گامی هرچند کوچک در مسیر اطلاع رسانی صحیح و مفید در جامعه بردارد و پیگیر مشکلات و دغدغه های شهروندان از اعضای شورای شهر تهران ، مدیران و مسئولین استان تهران باشد .