18
امید نعمتی کیست ؟

بیوگرافی و آثار امید نعمتی : داور مسابقه بندبازی فیلم نت

  • کد خبر : 280277
  • 17 فروردین 1400 - 8:33
بیوگرافی و آثار امید نعمتی : داور مسابقه بندبازی فیلم نت
امید نعمتی یکی از 4 داور مسابقه استعدادیابی موسیقی بند بازی است که بزودی از پلتفرم فیلم نت پخش می شود

امید نعمتی یکی از ۴ داور مسابقه استعدادیابی موسیقی بند بازی است که بزودی از پلتفرم فیلم نت پخش می شود و بعضی ها از آن به عنوان رقیب مسابقه عصر جدید احسان علیخانی در شبکه ۳ سیما یاد کرده اند. امید نعمتی را مهراوه شریفی نیا ، علیرضا عصار و بهروز صفاریان، همراهی می کند. امید حاجیلی، به عنوان مجری و نیما بانک به عنوان کارگردان برنامه بند بازی فیلم نت معرفی شده است.

برای بسیاری از مخاطبان مسابقه استعدادیابی بند بازی این سوال مطرح شده است که چرا اسامی مهراوه شریفی نا و امید نعمتی در کنار چهره مطرح موسیقی پاپ کشورمان (علیرضا عصار) به عنوان داور مسابقه استعدادیابی بند بازی که نخستین برنامه استعدادیابی تخصصی موسیقی در شبکه نمایش خانگی است، مطرح می شود.

حتما بخوانید: انتقاد از افزایش حق اشتراک فیلیمو

اگر چه نیما بانک، کارگردان مسابقه استعدادیابی موسیقی بند بازی فیلم نت اخیرا در اینستانوشته ای، درباره انتخاب امید نعمتی و دیگر داوران توضیح داد، اما مناسب دیدیم در بخش هنری عصرشهروند، نگاهی داشته باشیم به بیوگرافی و آثار امید نعمتی تا اگر خواستید اطلاعات تکمیلی درباره این داور و صلاحیت نظردهی او درباره اجرا های مختلف جوانان در این مسابقه داشته باشید، داده های خوبی در اختیار شما باشد .

اگر نظر و دیدگاهی درباره مسابقه بند بازی فیلم نت یا آثار امید نعمتی دارید، مراتب را از طریق بخش کامنت در انتهای گفتار به اشتراک بگذارید.

با ما همراه باشید.

حتما بخوانید:داستان ، بازیگران و عکس های سریال میدان سرخ

بیوگرافی داور مسابقه بند بازی فیلم نت

بیوگرافی داور مسابقه بند بازی فیلم نت

این خواننده و آهنگساز ایرانی متولدِ هفده فروردین ۱۳۶۳ در تهران است …

احسان علیخانی با راه اندازی ۲ فصل عصرجدید در شبکه ۳، ده ها میلیون بیننده تلویزیون را به سمت این برنامه کشاند و توانست در فینال فصل دوم، قریب به ۸ میلیون رای مخاطبان را برای انتخاب فینالیست، بدست آورد که رکوردی در برنامه سازی رسانه ملی در یک دهه اخیر محسوب می شود.

روندی که در طراحی و تولید و اجرای عصرجدید احسان علیخانی و همکارانش در شبکه ۳ سیما دنبال شد، بازتاب های گسترده ای در ۳۱ استان کشور داشت و ایرانیان با صدها استعداد ناب در زمینه های مختلف صداپشگی، خوانندگی، نوازندگی، هنرهای رزمی، تئاتر، بازیگری و امثالهم آشنا شدند.

ناگفته پیداست که علاقه نسل جوان ایرانی به خوانندگی و نوازندگی و مد و لباس با گسترش شبکه های اجتماعی و استقبال عموم از این ژانرهای قدرتمند در عصر مدرن، افزایش یافته و جای خالی مسابقه تخصصی که بتواند استعداد های این عرصه ها را شناسایی و معرفی کند، دیده می شود.

بخشی از توضیحات نیما بانک، کارگردان مسابقه استعداد یابی موسیقی بند بازی درباره انتخاب امید نعمتی

(بخشی از توضیحات نیما بانک، کارگردان مسابقه استعداد یابی موسیقی بند بازی درباره انتخاب امید نعمتی و دیگر داوران مسابقه)

شبکه نمایش خانگی با حضور VOD های پرطرفدار که خبر بورسی شدن آن ها نیز به گوش می رسد، با محدودیت های کمتری به نسبت تلویزیون، برخوردارند.

لذا مسابقه بند بازی با حضور امید نعمتی ها تلاش دارد تا بخشی از این خلا را پر کند. این خواننده جوان ، دارو تخصصی حوزه موسیقی است. هفدهم فروردین سال شصت و سه در تهران متولد شد و آهنگساز ایرانی در سبک تلفیقی محسوب می شود.

امید نعمتی و گروهش در سفری به شهر سائوپائولو برزیل در سال 2014

( امید نعمتی و گروهش در سفری به شهر سائوپائولو برزیل در سال ۲۰۱۴ میلادی)

دف و سازهای کوبه ای بخش از فعالیت های موسیقیایی این جوان خوش استعداد ایرانی را شامل می شود. او در دانشگاه سوره تحصیل کرده و با خوانندگی گروه پالت مطرح شد. اگر چه در زمینه گرافیک درس خواند، اما در حضور اساتید موسیقی در تهران، با دنیای ضرب و ریتم آشنا شد و به گروه پالت پیوست و آلبوم مستقلی به نام حرمان نیز منتشر کرد. آلبوم تمام ناتمام نیز از آثار وی محسوب می شود.

امید نعمتی در روستای افسانه ای اوارامانات کردستان در محله پیر شالیار

( امید نعمتی در روستای افسانه ای اوارامانات کردستان در محله پیر شالیار)

همسر امید نعمتی دارو مسابقه بندبازی فیلم نت نیز نوازنده فلوت (شقایق صادقیان) است. در سال نود و شش، این خواننده جوان برای حمایت از حسن روحانی در انتخابات ریاست جمهوری دوازدهم، نسخه بازخوانی شده خود از «سرود رود» را در اینستاگرامش به  اشتراک گذاشت.

آثار امید نعمتی

آلبوم ایستگاه از جدید ترین کارهای امید نعمتی است که در یلدا ۹۹ منتشر شد. ترانه مرا صدا بزن در این آلبوم با استقبال مخاطبانش همراه شد. او با مهیار علیزاده آن را اماده کرد و در سایت بیپ تونز عرضه نمود.

امید نعمتی خواننده فیلم سونامی به کارگردانی کریستف رضاعی

امید نعمتی خواننده فیلم سونامی به کارگردانی کریستف رضاعی نیز بود که با شعری از احسان گودرزی همراه شده بود.

این خواننده ، تک آهنگ های متعددی در سال های اخیر منتشر کرده که بسیاری با گروه پالت است. مثل: صد بار، هم  قطار، معدن یاقوت، این  ماجرا، برگ خزان، مجنون خیابان ها، پریشانی، فراموشی ها و سرو خرامان.

آلبوم های نصف النهار مبدا، شهر من بخند و آقای بنفش نیز از کارهای امید نعمیتی

آلبوم های نصف النهار مبدا، شهر من بخند و آقای بنفش نیز از کارهای امید نعمیتی محسوب می شود.

امید نعمتی ، تندیش بهترین آلبوم موسیفی تلفیقی و تجربی در چهارمین دوره جشن موسیقی ما بدست آورد. وی تا کنون از جشنواره بین المللی موسیقی فجر یا جشنواره فیلم فجر در عرصه موسیقی متن، موفق به اخذ سیمرغ و جایزه ای نشده  است. او در برنامه سه ستاره نیز در سال ۹۶، تندیس بهترین تیتراژ را به خانه برد.

این خواننده با استعداد با تجربه ای که در سبک موسیقی تلفیقی دارد و کارهایی که با گروه های تخصصی موسیقی کشور به  خصوص جوانان انجام داده است، به نظر می رسد که گزینه خوبی برای نشستن در صندلی هیات داوران مسابقه استعدادیابی بند بازی فیلم نت باشد. باید منتظر بود و نظرات ودیدگاه هایش را درباره آثار اجرا شده روی استیج بند بازی تماشا کنیم.

حتما بخوانید : همه چیز درباره مسابقه هفت خان رضا گلزار

اینستاگرام امید نعمتی

پس از پخش مسابقه استعدادیابی عصر جدید، شاهد افزایش فالوئرهای پیج آریا عظیمی نژاد، داور تخصصی حوزه موسیقی این برنامه بودیم. به نظر می رسد امید نعمتی نیز پس از پخش این برنامه، شمار فالوئرهایش که در نوروز ۱۴۰۰ شمسی قریب به ۱۱۰ هزار دنبال کننده بود، افزایش یابد.

امید نعمتی، حضور فعالی در اینستاگرام دارد. بیش از ۱۰۰۰ پست به اشتراک گذاشته و پست های مفهومی بسیاری هم  دارد. از سبک زندگی و ورزش و هنر تا موسیقی ، تصاویر و ویدیوهایی در صفحه اش دیده می شود. اینستاگرام داور مسابقه بند بازی فیلم نت را در @OMIDNEMATI دنبال کنید.

اینستانوشته ای از امید نعمتی که استایل وی را در نخستین اجرای گروه پالت در برج آزادی

(اینستانوشته ای از امید نعمتی که استایل وی را در نخستین اجرای گروه پالت در برج آزادی نشان می دهد)

امید نعمتی علاوه بر موسیقی و گرافیک، به ایرانگردی و جهانگردی نیز علاقمند است. در سفرش به هلند وبازدید از موزه ونسان ونگوگ؛ خود را عاشق سبک هنری وی معرفی می کند. ونسان ونگوگ یکی از نقاشان هلندی است که تابلوهایش امروزه پس از گذشت ۱۵۰ سال از  خلق ان ها، با استقبال جهانی همراه شده است.

هلند گردی های امید نعمتی در جولای 2019

(هلند گردی های امید نعمتی در جولای ۲۰۱۹ میلادی)

یکی از علایق امید نعمتی ، نوازندگی با نوازندگان محلی در سراسر ایران و جهان است. استاد حسن سمندی از نوازندگان موسیقی خراسان است که در کنسرت حرمان در کنار این خواننده  بود.

عکس امید نعمتی  را معمولا روی جلد روزنامه ها و مجلات تخصصی موسیقی

عکس امید نعمتی را معمولا روی جلد روزنامه ها و مجلات تخصصی موسیقی می بینیم. روزنامه هفت صبح در سال ۹۷، او را در کنار محسن چاوشی، محسن ابراهیم زاده و امیر تتلو، از خوانندگان شاخص ایران معرفی کرده بود.

حتما بخوانید: مدگردی با سوگل طهماسبی :بازیگر نقش عطیه در سریال گاندو ۲

امید نعمتی در اینستاگرامش، گاها تصاویر مشترک با سلبریتی های سینما و تلویزیون

امید نعمتی در اینستاگرامش، گاها تصاویر مشترک با سلبریتی های سینما و تلویزیون را نیز به اشتراک میگذارد و علاقه زیادی به فوتبال دارد. عکس زیر، وی  در کنار نوید محمد زاده، بازیگر سرشناس سینما است که در سریال قورباغه در شبکه نمایش خانگی، با استقبال هواداران ۷ میلیون فالوئریش در اینستاگرام مواجه شد.

امید نعمتی در اینستاگرام

حتما بخوانید : پر فالوور ترین پیج های اینستاگرام ایرانی ۱۳۹۹: از «مهناز» تا «الناز»

مخاطب گرامی

اگر نظر و دیدگاهی درباره آثار و فعالیت های موسیقیایی امید نعمتی در یک دهه اخیر دارید، نظرات خود را از طریق بخش کامنت در انتهای گفتار به اشتراک بگذارید. برای شرکت در مسابقه بند بازی فیلم نت یا مسابقه هفت خان نماوا به سایت های هر یک مراجعه کنید.

لینک کوتاه : https://asrshahrvand.com/?p=280277

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

.
.

ارائه خدمات مالی و مالیاتی در موسسه حسابداری محاسبان تلاشگر خبره

.

درباره پایگاه خبری عصر شهروند: عصر شهروند رسانه ای تخصصی در حوزه اخبار شهری است که با کنار گذاشتن ملاحظات و تعارفات معمول در پایگاه های خبری تحلیلی ، مطالبات و مشکلات شهروندان را در زمینه های گوناگون پیگیری می کند . از جمله اولویت های سایت عصر شهروند ، بازتاب واقعی اخبار استان تهران ،نگاه تحلیلی به مسائل و مشکلات شهروندان تهرانی ، نهایت دقت و سرعت در بازنشر اخبار ، رعایت امانتداری در خبرهای نقلی و دید همه جانبه ،صادقانه و بیطرفانه در تولید خبر است . عصر شهروند همه تلاش خود را برای ایجاد روحیه امیدواری در بین همشهریان تهرانی و پرهیز از ایجاد تشویش در جامعه می کند . امید است به یاری شما همشهریان عزیز عصر شهروند بتواند گامی هرچند کوچک در مسیر اطلاع رسانی صحیح و مفید در جامعه بردارد و پیگیر مشکلات و دغدغه های شهروندان از اعضای شورای شهر تهران ، مدیران و مسئولین استان تهران باشد .