7

انتخابات شورایاری با هدف ایجاد پایگاه برای انتخابات مجلس از سوی اصلاح طلبان

  • کد خبر : 106279
  • 13 مرداد 1398 - 15:15
انتخابات شورایاری با هدف ایجاد پایگاه برای انتخابات مجلس از سوی اصلاح طلبان

سخنگوی کمیسیون قضائی و حقوقی مجلس با بیان اینکه انتخابات شورایاری غیر قانونی بود، گفت: هدف اصلاح طلبان از برگزاری انتخابات شورایاری، ایجاد پایگاه برای انتخابات مجلس شورای اسلامی در اسفند امسال است.

به گزارش عصر شهروند؛ حجت الاسلام و المسلمین حسینعلی نوروزی نماینده رباط کریم و بهارستان در مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار عصر شهروند با بیان اینکه برگزاری انتخابات شورایاری در تهران کار اشتباهی بوده، گفت: این انتخابات ملاک، معیار و وجاهت قانونی نداشته است و نباید برگزار می شد.

وی افزود: با آنکه مقامات و مسئولین برگزاری این انتخابات را غیر قانونی می دانستند اما اصلاح طلبان با هدف ایجاد پایگاه برای انتخابات مجلس شورای اسلامی که در اسفند امسال برگزار می شود، این این انتخابات را برگزار کردند.

حتما بخوانید :

آسنایی با ۳۰ نماینده تهران در مجلس شورای اسلامی

زمان انتخابات مجلس یازدهم

سخنگوی کمیسیون قضائی و حقوقی مجلس برگزاری این انتخابات را ادامه سهم خواهی اصلاح طلبان از دولت دانست و گفت : اصلاح طلبان دولت روحانی را از خوشان می دانند ضمن اینکه دولت هدف روحانی یک دولت اصلاح طلبی است.

حجت الاسلام و المسلمین نوروزی تصریح کرد: اصلاح طلبان به همین دلیل امکانات خاصی را از دولت می گیرند بعنوان مثال یارانه بیشتری به روزنامه و نشریات اصلاح طلبان داده می شود.

وی افزود: دولت روحانی حتی در سفرهای استانی، تخصیص اعتبار و توجه به مناطق محروم هم گزینشی عمل می کند این در حالی است که دولت مستقر، دولت کل مملکت است و باید نگاه یکسان به همه کشور داشته باشد.

سخنگوی کمیسیون قضائی و حقوقی مجلس گفت: ما از روحانی گله مند هستیم که دولت همه مردم است و نباید گزینشی کار کند.

حجت الاسلام و المسلمین نوروزی اضافه کرد: در کشورهای دیگر وقتی یک رئیس جمهور از یک جناح انتخاب می شود به کل کشور نگاه ملی دارد نه نگاه جناحی و حزبی.

لینک کوتاه : https://asrshahrvand.com/?p=106279

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

.
.

ارائه خدمات مالی و مالیاتی در موسسه حسابداری محاسبان تلاشگر خبره

.

درباره پایگاه خبری عصر شهروند: عصر شهروند رسانه ای تخصصی در حوزه اخبار شهری است که با کنار گذاشتن ملاحظات و تعارفات معمول در پایگاه های خبری تحلیلی ، مطالبات و مشکلات شهروندان را در زمینه های گوناگون پیگیری می کند . از جمله اولویت های سایت عصر شهروند ، بازتاب واقعی اخبار استان تهران ،نگاه تحلیلی به مسائل و مشکلات شهروندان تهرانی ، نهایت دقت و سرعت در بازنشر اخبار ، رعایت امانتداری در خبرهای نقلی و دید همه جانبه ،صادقانه و بیطرفانه در تولید خبر است . عصر شهروند همه تلاش خود را برای ایجاد روحیه امیدواری در بین همشهریان تهرانی و پرهیز از ایجاد تشویش در جامعه می کند . امید است به یاری شما همشهریان عزیز عصر شهروند بتواند گامی هرچند کوچک در مسیر اطلاع رسانی صحیح و مفید در جامعه بردارد و پیگیر مشکلات و دغدغه های شهروندان از اعضای شورای شهر تهران ، مدیران و مسئولین استان تهران باشد .