14

انتخاب «زهرا شمس احسان» و «علیرضا نادعلی» در کمیته برنامه ریزی کاهش آسیب های اجتماعی

  • کد خبر : 286749
  • 25 آبان 1400 - 17:02
انتخاب «زهرا شمس احسان» و «علیرضا نادعلی» در کمیته برنامه ریزی کاهش آسیب های اجتماعی
«زهرا شمس احسان» و «علیرضا نادعلی» به عنوان دو عضو شورای شهر تهران در كميته برنامه ريزي و نظارت «مقابله، كنترل و كاهش آسيب ها و ناهنجاري هاي اجتماعي » انتخاب شدند.

به گزارش عصرشهروند در اخبار شورای شهر،در بیست و چهارمین جلسه شورای اسلامی شهر تهران انتخاب دو نفر از صاحب نظران و اساتید دانشگاهی جهت عضویت در کمیته برنامه ریزی و نظارت «مقابله، کنترل و کاهش آسیب ها و ناهنجاری های اجتماعی» در دستور کار قرار گرفت.

در این جلسه نرگس معدنی پور رئیس کمیسیون فرهنگی اجتماعی شورای اسلامی شهر تهران در همین زمینه اظهار داشت: شهرداری تهران موظف است تا با به کارگیری تمامی ظرفیت ها و امکانات مادی و معنوی که در اختیار دارد با جلب همکاری و استفاده از مشارکت سایر نهادها و دستگاه های مرتبط از جمله سازمان بهزیستی و نیروی انتظامی اقدامات و فعالیت های لازم را در راستای راهبردهایی که در مصوبه به آن اشاره شده جهت پیشگیری، کاهش و مبارزه با اسیب های اجتماعی اقدام کند.

وی ادامه داد: جهت اجرای این مصوبه می بایست در شهرداری تهران ستادی تشکیل شود که در آن دو نفر از اعضا می بایست از صاحب نظران و اساتید دانشگاهی به پیشنهاد کمیسیون فرهنگی اجتماعی و تایید شورای اسلامی شهر تهران باشند که در همین رابطه  خانم زهرا شمس احسان و اقای علیرضا نادعلی به عنوان اعضای این کمیته معرفی میگردند.

گفتنی است طی رای گیری صورت گرفته از مجموع ۱۷ رای ماخوذه خانم زهرا شمس احسان با ۱۴ رای و اقای نادعلی با ۱۳ رای به عنوان عضو کمیته برنامه ریزی و نظارت « مقابله ،کنترل و کاهش آسیب ها و ناهنجاری های اجتماعی » انتخاب شدند. منبع

لینک کوتاه : https://asrshahrvand.com/?p=286749

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

.
.

ارائه خدمات مالی و مالیاتی در موسسه حسابداری محاسبان تلاشگر خبره

.

درباره پایگاه خبری عصر شهروند: عصر شهروند رسانه ای تخصصی در حوزه اخبار شهری است که با کنار گذاشتن ملاحظات و تعارفات معمول در پایگاه های خبری تحلیلی ، مطالبات و مشکلات شهروندان را در زمینه های گوناگون پیگیری می کند . از جمله اولویت های سایت عصر شهروند ، بازتاب واقعی اخبار استان تهران ،نگاه تحلیلی به مسائل و مشکلات شهروندان تهرانی ، نهایت دقت و سرعت در بازنشر اخبار ، رعایت امانتداری در خبرهای نقلی و دید همه جانبه ،صادقانه و بیطرفانه در تولید خبر است . عصر شهروند همه تلاش خود را برای ایجاد روحیه امیدواری در بین همشهریان تهرانی و پرهیز از ایجاد تشویش در جامعه می کند . امید است به یاری شما همشهریان عزیز عصر شهروند بتواند گامی هرچند کوچک در مسیر اطلاع رسانی صحیح و مفید در جامعه بردارد و پیگیر مشکلات و دغدغه های شهروندان از اعضای شورای شهر تهران ، مدیران و مسئولین استان تهران باشد .