11

انتقاد به نحوه فعالیت هیات تخلفات / روشنگری در مورد سه شیفته شدن شهرداری تهران

  • کد خبر : 290593
  • 06 اردیبهشت 1401 - 16:52
انتقاد به نحوه فعالیت هیات تخلفات / روشنگری در مورد سه شیفته شدن شهرداری تهران
عضو شورای شهر تهران گفت: نحوه فعالیت هیات تخلفات که کارمندهای خود شهرداری به پرونده‌های دیگر کارمندان ورود کنند درست نیست و این موضوع باعث نگرانی و چالش شده است.

به گزارش عصرشهروند در اخبار شورای شهر ، حبیب کاشانی عضو و خزانه دار شورای اسلامی شهر تهران درشصت و یکمین جلسه شورای شهر تهران در تذکری ، اظهار کرد: فیش‌های صادر شده شهرسازی قبل از ایام عید نوروز با ارقام صادره بعد از عید اختلاف فاحشی داشتند و قرار شد کمیسیون شهرسازی و معاونت شهرسازی در جلساتی مشترک بهترین تصمیم برای شهر و شهروندان گرفته شود لذا از مردم خواهش می‌کنیم صبور باشند.

وی همچنین به موضوع سه شیفته شدن شهرداری اشاره کرد و گفت: این روزها نگرانی بابت دو شیفته و سه شیفته شدن کارمندان وجود دارد بنابراین خواهش می‌کنم در جلسه‌ای علت این کار تشریح شود.
کاشانی در ادامه، گفت: با توجه به اینکه مقرر شده است  زمان فعالیت شهرداری را دو شیفت یا  سه شیفت کنید اما به من اطلاع دادند  در منطقه ده درخواست داشتند فیش اعلامی عوارض را صادر کنید مسئولین مربوطه اعلام کردند ۵۰ نفر جلوی شما هستند و ما روزی دو فیش صادر می‌کنیم. این نقض غرض است که از یک طرف شهرداری را سه شیفت کنیم و از طرفی منطقه ده به مردم اعلام می کنند۵۰ نفر جلوی شما هستند و ما تنها میتوانیم روزی دو فیش صادر کنیم.
عضو شورای شهر تهران گفت: سوالاتی که درپی سه شیفته شدن شهرداری مطرح می شود این است که بانک‌ها در آن زمان باز نیستد، ادارات و وزارتخانه‌ها باز نیستند و حتما باید برای این موارد فکری شده باشد لذا لازم است برای آن‌ها توضیح داده شود.
کاشانی افزود: شهرداری اعلام کرده است در سال گذشته ۵ هزار و ۳۰۰ پرونده شهرسازی داشته است که متوسط برای هر منطقه ۲۲۰ مورد می‌شود و با محاسبه تعداد روزها در خوش بینانه‌ترین حالت ممکن می‌تواند روزانه دو پرونده صادر شود.
وی همچنین با اشاره به فعالیت هیات تخلفات گفت: نحوه فعالیت آنها باعث نگرانی و چالش شده است چرا که این قدرت و ابتکار و جسارت مدیران را می‌گیرد و اینگونه رفتار هیات تخلفات که کارمندهای خود شهرداری به پرونده‌های دیگر کارمندان ورود کنند درست نیست. منبع

لینک کوتاه : https://asrshahrvand.com/?p=290593

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

.
.

ارائه خدمات مالی و مالیاتی در موسسه حسابداری محاسبان تلاشگر خبره

.

درباره پایگاه خبری عصر شهروند: عصر شهروند رسانه ای تخصصی در حوزه اخبار شهری است که با کنار گذاشتن ملاحظات و تعارفات معمول در پایگاه های خبری تحلیلی ، مطالبات و مشکلات شهروندان را در زمینه های گوناگون پیگیری می کند . از جمله اولویت های سایت عصر شهروند ، بازتاب واقعی اخبار استان تهران ،نگاه تحلیلی به مسائل و مشکلات شهروندان تهرانی ، نهایت دقت و سرعت در بازنشر اخبار ، رعایت امانتداری در خبرهای نقلی و دید همه جانبه ،صادقانه و بیطرفانه در تولید خبر است . عصر شهروند همه تلاش خود را برای ایجاد روحیه امیدواری در بین همشهریان تهرانی و پرهیز از ایجاد تشویش در جامعه می کند . امید است به یاری شما همشهریان عزیز عصر شهروند بتواند گامی هرچند کوچک در مسیر اطلاع رسانی صحیح و مفید در جامعه بردارد و پیگیر مشکلات و دغدغه های شهروندان از اعضای شورای شهر تهران ، مدیران و مسئولین استان تهران باشد .